Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Kan ik als klant met familus pack overschakelen naar het promo pack van familus ? Momenteel heb ik geen netflix en ik betaal €67. Met netflix erbij zou dit op €77,99 komen. Als ik het promopack neem zou ik maar €74,95 betalen.
Sinds eind augustus 2018 probeer ik Proximus te bereiken. Heb telefonisch geprobeerd, ontzettend lange wachttijden. Ben naar de Proximus winkel gegaan, bevestigen de lange wachttijden. Dan reeds 2 klachten via e-mail verstuurd waarvan ik ook een dossiernummer heb ontvangen. We zijn bijna 1 maand verder en Proximus heeft mij nog niet gecontacteerd. Dienen wij dan echt eerst een aangetekend schrijven te sturen vooraleer wij met respect behandeld worden ? Ik ben al meer dan 25 jaar klant, ik heb altijd mijn facturen op tijd betaald. Maar als je dan eens een vraag stelt waarom je factuur , zonder reden, zonder werkelijk verbruiksverschil van 99 eur naar 173 eur gaat dan blijft het stil. Straf dat ik deze week weer een nieuwe factuur krijg met een som van 140 eur terwijl ik de afgelopen jaren steeds rond de 99 eur heb betaald. Ook hier weer geen verklaarbare reden voor. Dit is geen goede klantenservice. Ik hoop echter binnen dit en 3 dagen een antwoord te ontvangen of ik zie mij genoodzaa
Ik ben al meer dan 30 jaar klant bij proximus .Doordat er in de vakantie een andere postode was is de factuur in een verkeerde brievenbus beland.Bij mijn gegevens bij proximus was het nummer van mijn brievenbus onbekent, die rekening heb direct betaald toen ik die later kreeg Ik heb tientallen keren dit recht proberen te zetten bij mijn gegevens op het formulier op de site van proximus. Vanmorgen viel de factuur van september in de bus met ADMINISTRATIEKOSEN HERINNERING. IK heb de factuur (met kosten 10euro) direct betaald .Jullie zullen zo snel mogelijk een opzeggingsformulier krijgen ik hoef jullie niet meer.Een teleurgestelde klant.
Beste als ik inlog op my proximus en doorklik op de pruim bizz club krijg ik al enkele dagen alleen maar te zien " oeps foutje deze pagina is niet beschikbaar" . Waarom kan ik geen toegang meer krijgen tot de bizz club. Ik ben er 15 jaar lid van...
Al 3 keer contact gehad met Proximus om TV overal te kunnen activeren. 3 keer zeiden ze dat het in orde was als ik 1 uur, daarna 24 uur en de laatste keer 4 uur wachtte. Resultaat : noppes. Ik zou het kunnen activeren (volgens Proximus) in Mijn Produkten - Opties. Probleem : TV overal komt niet voor in de opties.
't Is weer zover. Ik heb voor mijn werk een overzicht nodig van mijn bel activiteiten voor het werk. Maar weeral krijg ik enkel "Omwille van een technisch probleem is uw verbruik niet beschikbaar.". Dit is nu iedere keer zo en al meer dan 5 jaar loopt dit op deze site helemaal mis. Wanneer wordt dit eindelijk eens definitief opgelost?
Ik kreeg deze morgen een mail van Proximus premium club met de mededeling dat ik nog 4556 punten heb en deze kan inruilen. Na meerdere pogingen heb ik het opgegeven want ik kan mij niet meer inschrijven voor de Premium Club omdat ik geen Proximus klant meer ben. Ik heb die punten wel verdiend en vraag me af hoe ik die punten nu kan inruilen?
Ik kreeg vandaag deze mail, die ik heel verdacht vind. Ze werd verzonden door: Service Skynet Met als onderwerp: Avis de fermeture ! Cher(s) Membre(s), Afin d'éviter la suppression de votre compte, nous vous demandons de vous reconnectez en cliquant sur : Ma Messagerie [Ma Messagerie] is een link die ik zou moeten aanklikken.
Ik zie dat er nog altijd niet aan de vraag van meerdere klant, waaronder mezelf, voldaan werd. In de Premiumclub kan je alleen waardebons voor Pay & Go downloaden voor een bedrag van 5€, dan verleng je je gebruik met 1 maand, en 25€ dan verleng je voor een jaar. Veel mensen gebruiken dat belkrediet echter niet op in een jaar, maar willen wel een verlenging hebben van een jaar. Maar je kan maar tot een bepaald bedrag uploaden. Dus als je praktisch niet belt met die P&G en jaarlijks 25€ moet opladen, dan zit je snel aan de grens van het toegelaten bedrag. Waarom geen bon geven van 10€ voor een jaar, of de bon van 25€ verlengen tot 2 jaar. Kan hier eens serieus door het management worden bekeken om de klantvriendelijkheid te verhogen. Veel ouders geven hun kind zo'n Pay & Go, om te beletten dat de kinderen teveel op hun GSM/Smartphone bezig zijn met bellen.
Wie van jullie is er bezig met domotica en heeft mss meer info voor mij over de binding voor de decoder. Ik wil graag de decoder in OPENHAB integreren. Door de proximus tv app te installeren heb ik ontdekt dat er een remote inzit die via IP de decoder aanstuurt. Dat wil zeggen in theorie dat we de decoder kunnen bedienen over ons netwerk. Heeft er iemand meer informatie hierover ? Ik heb alles kunnen automatiseren wat ik in huis heb, enkel de decoder nog en die zou ik liever niet via IR willen integreren maar via IP .Mochten mensen hierover info hebben of info van mijn kant willen, spreek me gerust aan !
De installateur heeft in de kelder een BBOX3 gezet en heeft dan met de bestaande internetkabels op de gelijkvloers de wifi extender met 2 lampjes aangesloten. Hij werkt zonder plc adapter! Het linkse lampje knipperd rood en het rechtse brand wit. We hebben perfect wifi bereik nu. Nu wil ik boven in de slaapkamer ook wifibereik hebben en heb een 2de wifi extender met 2 lampjes gekocht. Boven heb ik ook een vaste internetkabel. Het lukt me echter niet om boven een goed wifisignaal te krijgen. Hoe komt dit? Wat moet ik doen? mvg Andy
Steeds als ik probeer in te loggen op mijn tablet zegt de tv app oeps er ging iets verkeerd..
De applicatie werkt niet bij de installatie op mijn smartphone. Streamen is niet mogelijk omwille van uitzendrechten ... niet beschikbaar binnen de EU. Streamen lukt niet bij 4G, noch wifi. Herhaalde pogingen bij verwijderen en opnieuw installeren haalt niets uit. Wat mag ik verwachten om dit op te lossen? Hetzelfde geldt voor de applicatie 'My Proximus'. De applicatie flippert bij de installatie op mijn smartphone. Oeps er is iets misgegaan. Mvg.,
De laatste tijd hebben we continu problemen met onze BBox3, telkens gaat het rode lampje van de WiFi branden: IP conflict. Om dit op te lossen heb ik in de DHCP instellingen van de modem statische IP adressen toegekend. Nu is het probleem dat ik nu 10 apparaten een statische IP heb gegeven, maar het lukt me niet er meer toe te voegen. Ik krijg geen error of dergelijke, en de optie is er voor een nieuwe aan te maken. Maar als je dan op 'OK' klikt en daarna de instellingen nog eens checkt staat hij er niet bij. Met smartphones, tablets, laptops en pc's zit je natuurlijk snel aan meer dan tien apparaten. Hoe komt het dat ik geen extra statische IP's meer kan toevoegen? Best irritant want de IP conflicten blijven nu ontstaan. Het is iets minder dan voorheen maar toch gebeurt het nog dagelijks. De reden dat ik dit wil oplossen is omdat ik merk dat het internet vertraagt wanneer er veel IP conflicten zijn. We hebben ook twee extenders en wanneer deze een IP conflict krijgen hebben de appa
Op 11/9/2018 heb ik mijn online bestelling van Proximus (iPhone en iPad) ontvangen. Alleen is de iPad niet wat ik had besteld; het betreft nl een toestel voor intern gebruik bij Proximus waarvan alleen een Proximus beheerder rechten op heeft. Op mijn vraag om deze om te ruilen voor een correct toestel kan geen antwoord worden gegeven Ik heb contact gehad met de klantendienst, de klachtendienst, de webshop (op aanraden van de klantendienst) en ben persoonlijk naar een Proximus winkel geweest om om te ruilen (ook op aangeven van de klantendienst) Op geen enkele manier wordt ik hierbij geholpen Iedereen van Proxilus zegt dat dit probleem nog niet is voorgekomen en dat ik dus niet kan worden geholpen. Blijkbaar rest mij alleen nog het toestel te retourneren waarvoor ik dan zelf de verzendkosten moet dragen. Ik vindt het niet kunnen dat mij een verkeerd toestel wordt geleverd en dat er geen manier is om dit om te wisselen of te retourneren zonder extra kosten te maken. Mijn ervaring met
Merk net dat CNN in HD beschikbaar is sinds vandaag. Super Proximus !
Halo, Mijn vraag gaat over de Apple Watch, de cellular versie. Is er iets nieuws ivm wanneer zal deze versie ondersteund worden? Het is nu bijna een jaar dat deze versie beschikbaar is en er is nog altijd niets voorzien van de Belgische netwerken. Volgende week wordt het nieuwe model aangekondigd, hopelijk ook samen met goed nieuws voor België.
Hallo, ik ben net van werk veranderd en mijn gsm-nummer zal overgedragen worden naar een andere operator. Ik vrees echter dat er iets misgegaan is bij het overdragen tussen mijn 2 vorige werkgevers, beiden bij Proximus. Immers, het klantnummer dat op mijn recente facturen staat, blijkt bij Proximus niet meer gekoppeld te zijn aan mijn gsm-nummer. Waar vind ik mijn huidige klantnummer terug? alvast bedankt
Beste, ik neem de serie Scorpion op op ZES . Op donderdag 13.09 zijn er maar 4 van de 5 afleveringen opgenomen. Kunnen jullie de 5de aflevering, denk 1 ste aflevering van seizoen 2 ook activeren? Alvast bedankt. Jurgen De Fauw
Ik deed op 30 augustus een bestelling voor mijn bedrijf van een vernieuwing van een bestaand abonnement R4WEBSHOP001765490 - deze werd online betaald en diezelfde dag van mijn rekening afgeschreven. Toen ik na 7 dagen nog steeds geen IPhone ontvangen had heb ik gebeld. Het probleem zou opgelost worden ik kreeg opnieuw een e-mail met een nieuwe bestelnummer R0000001100008LU2F - ik moet echter nog een paar stappen doorlopen volgens het bericht in de mail om de bestelling te voltooien. als ik dat doe moet ik opnieuw betalen wat ik al een eerste keer betaald had???
Nieuwe klant bij proximus en gekozen voor betaling van factuur via domiciliëring. Eerst factuur blijkbaar niet gelukt via domiciliëring nochtans er zeker genoeg geld op de rekening stond. Gevolg ervan was dat ze zonder verwittigen via brief of mail heel ons pakket afsloten. Blijkbaar wel sms gezonden naar gsm dochter waar wij als ouders geen zicht op hebben. Daara hebben we direct zelf de factuurbedrag gestort op de rekening van proximus. Nu volgende factuur 40 euro extra kosten voor het opnieuw aansluiten van ons pakket. Dit vind ik schandalig hoog en mits we eigenlijk niet veel aan dit voorval kunnen doen. Als je kiest voor domiciliëring dan verwacht je toch dat dit automatisch van je rekening gaat. Ondertussen die domiciliëring stop gezet zodat we iedere maand nu zelf de factuur kunnen overschrijven en we dan zeker zijn dat dit betaald word. Ondertussen al klacht ingediend maar daar krijgen we geen reactie en bellen naar de klantendienst heb ik na 55min wachten opgegeven. Hopelijk
Heb dit weekend Pacific Rim 2 HD gehuurd. Breekt steeds af na 23 minuten. Heb dan de lo res verse aangevraagd en betaald, en deze werkte wel ok. Graag oplossen voor volgende gebruikers en een credit nota voor de download van de HD versie. Hopelijk snel een positief gevolg op dit probleem. MVG, Peter Verheyen
Ik ben sinds eind juni overgestapt van herlaadkaart naar abonnement met gsm. Al vanaf dag 1 niks anders dan problemen gehad. Op mijn factuur van juli staat dat ik 14,92€ moet betalen wat ik dus gedaan heb. Nu zegt proximus dat ik 29,92€ moet betalen . Wat ik dus niet snap. Ben ik aan het mailen , maar krijg geen gehoor of geen reactie terug. Probeer ik telefonisch dat is gewoon een grote ramp om bij Proximus iemand aan de lijn te krijgen. Ondertussen krijg ik melding dat mijn factuur te laat betaald is omdat zij zeggen dat ik 15€ te weinig betaald heb! Dan word na een tijd mijn gsm afgesloten omdat dit niet betaald is. Ik heb het bedrag betaald dat op mijn factuur staat dus dat is volgens mij perfect in orde zo! Nu krijg ik mijn laatste factuur met eenmalige kost van 40€ op. 10 € herinneringskost en 30€ om terug aan te sluiten. Pardon maar dit vind ik dus echt niet kunnen! Weer mailen en bellen naar proximus maar man wat is dat een ramp. Mail krijg je gewoon geen reactie!!! Ik en mijn
Ik zie opeens de zenders van betalende boeketten in het zenders overzicht. Deze zijn in het grijs en kunnen niet afgespeeld worden. Iemand van Proximus heeft mij via Chat bevestigd dat dit reclame is voor deze boeketten. Ik ben daarmee niet opgezet. Ik ben totaal niet van plan een boeket te nemen. Mij deze opdringen in het overzicht is ook maar een povere commerciële aanpak. Geef ons dan tenminste de optie "interesseert mij niet" en verberg deze dan opnieuw.
Ik heb op 26 augustus 245,99 overgemaakt en nu zegt Proximus dat ze het nergens kunnen vinden terwijl ik de bewijzen heb doorgestuurd dus hebben ze me afgesloten en zit ik zonder internet en tv en geloof me dat is niet prettig ze reageren nu ook niet meer op mijn mails dus word er een beetje radeloos van.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.