Heb dit weekend Pacific Rim 2 HD gehuurd.
Breekt steeds af na 23 minuten.
Heb dan de lo res verse aangevraagd en betaald, en deze werkte wel ok.
Graag oplossen voor volgende gebruikers en een credit nota voor de download van de HD versie.
Hopelijk snel een positief gevolg op dit probleem.
MVG,
Peter Verheyen
Bladzijde 1 / 1
Ter info: zoals hier ook het geval is >
https://nl.forum.proximus.be/televisiezenders-series-films-34/pacific-rim-uprising-45169
de oplossing zal iets voor morgen zijn als de proximus medewerkers terug langskomen op het forum
https://nl.forum.proximus.be/televisiezenders-series-films-34/pacific-rim-uprising-45169
de oplossing zal iets voor morgen zijn als de proximus medewerkers terug langskomen op het forum
Dag Peter, er is inderdaad een algemeen probleem met de film. We lossen dit zo snel mogelijk op. Ik geef dit ondertussen door aan onze klantendienst voor een compensatie. MVG, Wim
Hallo Peter, bij ontvangst van jouw volgende factuur mag je ons via deze weg terug contacteren, dan zullen we de kosten voor het huren van de film voor jou crediteren . Groetjes, Aziz
Hallo,
Ik heb jullie factuur dd. 17/8/2018 betaald op 30/8/2018.
Gelieve dan ook volgens afspraak de film Pacific Rim 2 HD te crediteren.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Peter
Ik heb jullie factuur dd. 17/8/2018 betaald op 30/8/2018.
Gelieve dan ook volgens afspraak de film Pacific Rim 2 HD te crediteren.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Peter
Hallo,
hebben jullie mijn bericht van 4 dagen geleden al kunnen behandelen?
Alvast bedankt.
Grtjs,
Peter
hebben jullie mijn bericht van 4 dagen geleden al kunnen behandelen?
Alvast bedankt.
Grtjs,
Peter
Beste Peter, ik heb bij deze het nodige gedaan om de creditnota in orde te brengen. Groetjes Freya
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.