Skip to main content
Ik ben al meer dan 30 jaar klant bij proximus .Doordat er in de vakantie een andere postode was is de factuur in een verkeerde brievenbus beland.Bij mijn gegevens bij proximus was het nummer van mijn brievenbus onbekent, die rekening heb direct betaald toen ik die later kreeg Ik heb tientallen keren dit recht proberen te zetten bij mijn gegevens op het formulier op de site van proximus. Vanmorgen viel de factuur van september in de bus met ADMINISTRATIEKOSEN HERINNERING. IK heb de factuur (met kosten 10euro) direct betaald .Jullie zullen zo snel mogelijk een opzeggingsformulier krijgen ik hoef jullie niet meer.Een teleurgestelde klant.
Ter info: volgens ik dit hier interpreteer wat op hun site staat dan zou Proximus geen kosten reken bij de eerste verwittiging …..

zie

 ■ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_remind/particulieren/support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/wat-gebeurt-er-als-u-niet-op-tijd-betaalt.html
Beste Hector, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijk ik factuur even na. Kan je ook het betrokken correcte adres geven voor extra nazicht? Groetjes Freya

Reageer