Skip to main content
Sinds eind augustus 2018 probeer ik Proximus te bereiken. Heb telefonisch geprobeerd, ontzettend lange wachttijden. Ben naar de Proximus winkel gegaan, bevestigen de lange wachttijden. Dan reeds 2 klachten via e-mail verstuurd waarvan ik ook een dossiernummer heb ontvangen. We zijn bijna 1 maand verder en Proximus heeft mij nog niet gecontacteerd. Dienen wij dan echt eerst een aangetekend schrijven te sturen vooraleer wij met respect behandeld worden ? Ik ben al meer dan 25 jaar klant, ik heb altijd mijn facturen op tijd betaald. Maar als je dan eens een vraag stelt waarom je factuur , zonder reden, zonder werkelijk verbruiksverschil van 99 eur naar 173 eur gaat dan blijft het stil. Straf dat ik deze week weer een nieuwe factuur krijg met een som van 140 eur terwijl ik de afgelopen jaren steeds rond de 99 eur heb betaald. Ook hier weer geen verklaarbare reden voor. Dit is geen goede klantenservice. Ik hoop echter binnen dit en 3 dagen een antwoord te ontvangen of ik zie mij genoodzaakt om verdere acties te ondernemen (consumentendienst, sociale media ). Ik geef Proximus nog 1 kans om respectvol met trouwe klanten om te gaan. Een telefoontje of mailtje met wat uitleg is reeds voldoende. Dank.
Dag Els,

Alvast de excuses voor de wachttijden. Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijken we alles voor je na.

Met vriendelijke groeten

Koen

Reageer