Skip to main content
Vraag

Bestelling nooit ontvangen 2 x betaling gevraagd

  • September 10, 2018
  • 3 reacties
  • 177 Bekeken

Ik deed op 30 augustus een bestelling voor mijn bedrijf van een vernieuwing van een bestaand abonnement R4WEBSHOP001765490 - deze werd online betaald en diezelfde dag van mijn rekening afgeschreven. Toen ik na 7 dagen nog steeds geen IPhone ontvangen had heb ik gebeld. Het probleem zou opgelost worden ik kreeg opnieuw een e-mail met een nieuwe bestelnummer R0000001100008LU2F - ik moet echter nog een paar stappen doorlopen volgens het bericht in de mail om de bestelling te voltooien. als ik dat doe moet ik opnieuw betalen wat ik al een eerste keer betaald had???
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • September 12, 2018
Dag Dental2b,

Hiervoor werd dossier 35418783 opgemaakt op 01/09/2018. ik heb jouw bericht hier nu aan toegevoegd.

Een dossierbeheerder zal dit voor jou nakijken en verder contact met jou opnemen.

Groetjes,

Antonella

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 13, 2018
Jullie hebben reeds 2x beloofd mij terug te bellen. Ik vul op jullie website online het formulier in dat ik nieuwe klant wens te worden en dan word ik binnen de 5 MIN telkens gebeld door iemand van proximus. Maar een probleem oplossen en gewoon doen wat jullie beloven lukt zelfs na 3 weken nog steeds niet.

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • September 14, 2018
Beste,

Ik zie dat uw dossier (35418783) nog volop in behandeling is en een collega zal je zeker nog contacteren.
Alvast de excuses voor het wachten.
Mvg, Koen