Skip to main content
Nieuwe klant bij proximus en gekozen voor betaling van factuur via domiciliëring. Eerst factuur blijkbaar niet gelukt via domiciliëring nochtans er zeker genoeg geld op de rekening stond. Gevolg ervan was dat ze zonder verwittigen via brief of mail heel ons pakket afsloten. Blijkbaar wel sms gezonden naar gsm dochter waar wij als ouders geen zicht op hebben. Daara hebben we direct zelf de factuurbedrag gestort op de rekening van proximus. Nu volgende factuur 40 euro extra kosten voor het opnieuw aansluiten van ons pakket. Dit vind ik schandalig hoog en mits we eigenlijk niet veel aan dit voorval kunnen doen. Als je kiest voor domiciliëring dan verwacht je toch dat dit automatisch van je rekening gaat. Ondertussen die domiciliëring stop gezet zodat we iedere maand nu zelf de factuur kunnen overschrijven en we dan zeker zijn dat dit betaald word. Ondertussen al klacht ingediend maar daar krijgen we geen reactie en bellen naar de klantendienst heb ik na 55min wachten opgegeven. Hopelijk wordt er via deze weg een oplossing gevonden.

Klantnr 607505002
Dag Evemario,

Ik zie dat er een dossier (35487328) is opgemaakt voor de bevoegde dienst.

Deze zal alles voor je nakijken en je nog iets laten weten ivm de oplossing.

Met vriendelijke groeten

Koen

Reageer