Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Is er iemand die weet of dit mogelijk is? Proximus al gebeld maar geen juiste antwoord hierop gekregen. https://www.facebook.com/business/facebook-wifi samen met https://www.proximus.be/support/en/id_sfaqs_guest_wifi/self-employed-and-small-companies/support/internet/internet-in-the-office/wi-fi-network/personalize-and-use-your-bizz-guest-wi-fi.html De bedoeling is om een guest wifi aan te zetten via proximus en daarmee facebook wifi ermee linken.. maar de probleem is dat facebook wifi alleen ondersteund wordt door bepaalde routers waarmee ze werken. Dit is vooral om klanten te laten inchecken via facebook vooraleer ze van het wifi kunnen genieten. Routers: https://www.facebook.com/help/109150235937957?helpref=faq_content En wij gebruiken alleen de modem van proximus B-box 3 Dus vroeg ik me af of dit mogelijk is als je toch een van de routers koopt?
Dankjewel Proximus: van het ene moment naar het andere, géén SIM aanmelding meer op Tablet (SIM datakaart erin) of smartphone (met zelfde SIM kaart altijd gewerkt) Proximus annuleert zomaar de mogelijkheid van aanmelden op Smart-Wifi of Fon door de SIM optie uit te zetten in het aanmeldingsmenu... Zullen maar al denken aan overstap naar andere provider, temeer daar ook de digi-TV dikke prullen worden. ( de laatste dagen, bij uitgesteld kijken, of bij opnames, om de haverklap stilstaand beeld, waar niets meer helpt buiten programma volledig te stoppen en te herbeginnen, of zelfs bij opnames, om eerst door te spoelen tot voorbij het "stop ogenblik" Dat is KLUNGELEN, van Prox., en kom niet af met decoder en modem herstarten , die worden dagelijks heropgestart, dus probleem duidelijk bij Proximus) Het is niet "dat het gras altijd groener is aan de overzijde", maar wij kunnen zeer goed vergelijken met bvb Telenet, in gebruik bij familie, waar nooit problemen mee zijn (opnames altijd
Het is al vaker gezegd en de informatie lijkt maar niet bij de juiste terecht te komen. Proximus gaat nogal licht over fouten op de website wat het zenderaanbod betreft. 1. De pdf (https://www.proximus.be/dam/cdn/sites/support/en/pdf/tv-channels-brussels.pdf/tv-channels-brussels.pdf) met de zenderlijst voor Brussel is al meer dan een halfjaar fout: E! Entertainment NL HD op pre-selectie 401 zit niet in het Brusselse aanbod. (is al sinds twee lijsten verkeerd ondanks de meldingen op dit forum). De laatste versie dateert van 07/2018 en is sinds de aanpassingen van 18 oktober 2018 ook nog niet aangepast. 2. Discovery HD NL is naar het basisaanbod gegaan en Nat Geo NL is nu ook in Brussel in het basisaanbod gekomen (SD en HD). Dat betekent ook dat jullie beter geen reclame meer maken voor 16 zenders in de Entertainment NL bundel (https://www.proximus.be/nl/id_cr_entertainment_offer/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/tv-series-en-films/entertainment-aanbod.html), waar voo
Beste, Graag ontvang ik een overnamedocument via mail. Met vriendelijke groeten, Zoë Doclo
1 abonnement met 2 smartphones, kan dat. Ik heb een smart+ abonnement, maar gebruik slechts weinig. Mijn vrouw heeft een pay&go en stuurt enkel sms, belt nooit. Kan mijn vrouw met haar eigen nummer bij mij op mijn abonnement, Dank
Met deze nieuwe app( plaats vervanger van skynet?) heb ik geen adresboek meer,enkel na intikken van letter krijg ik een hele resem die ik echt niet ken of heb opgeslagen ! Voorts kan de mails niet meer printen via I Pad 2
Klachtenbrief Proximus (klantnr. 615342461 ) Herentals 17 oktober 2018 Geachte heer/mevrouw, Namens dokter Carnas, dokter Heylen en mezelf, dokter Katrien Van Houdt, dienen we voor de tweede keer dit jaar een klacht in omdat wij met onze huisartsenpraktijk opnieuw schade ondervonden hebben van een slecht-/ niet functionerend telefoon- en internetsysteem gedurende de periode 20/8-26/9/2018, een ontoereikende dienstverlening in deze periode en tenslotte een extra panne (heel recent op 16-17/10/18). Het zal een lange opsomming zijn van zaken die misgelopen zijn, maar wij zijn dan ook heel erg ontevreden over de chaotische dienstverlening , ontoereikende technische kennis voor een probleem dat we niet zelf veroorzaakten, en onvoldoende opvolging van betrokken werknemers van uw bedrijf. Wij hebben in maart 2018 ook al een langdurige panne moeten doorstaan in een dokterspraktijk die drijft op telefoon- en cloud-communicatie. Context: specifieke kenmerken doktersprak
Hallo, Ik heb een harde schijf aan mijn BBOX3+ aangesloten. Ik kan deze bereiken via \\192.168.1.1\Harddisk. Als ik via VLC op mn ipad of een andere uPnP client kijk dan zie ik de BBOX3 als een upnp toestel met 3 'folders' , Music, Photos, Videos maar in die mappen zie ik niks.. (spinning wheel in VLC.).. Iemand een idee wat er mis is? D.
Ik mis de 3 facuren van begin dit jaar (periode Jan, Feb & Maart) in het digitale dossier. Waar kan ik die terugvinden?
Ik heb zo de indruk dat mijn Vodafone stick K4510 niet meer compatibel meer is met MacOs Mojave (versie 14.10) die op mijn Mackbook Air geïnstalleerd is want mijn USB stick werkt niet meer op mijn Mackbook. Als dat zo is dan mag ik dan die USB stick dan in de vuilbak gooien en een nieuwe kopen die wel comptibel is met MacOs 14.10.
‘t Ligt misschien aan mezelf maar ik erger me dood aan de Proximus tv app op mijn iPad. Ik kijk regelmatig naar opgenomen programma’s op mijn iPad. Echter de app onthoudt niet waar ik zat bij het kijken naar zo’n programma. Dus als ik vandaag een stuk kijk en morgen wil verder kijken start de app gewoon terug het begin van het programma, en dien ik via de tijdsbalk op zoek te gaan naar waar ik juist gebleven was. En dat brengt me tot de tweede ergernis : waarom zijn er geen knoppen 10 seconden achteruit, 30 seconden vooruit? Dat schuiven in die tijdsbalk is gewoon hopeloos en zeer frustrerend want het werkt niet fijn genoeg! Iemand tips om mijn ergernissen weg te krijgen?
Omdat de wifi in ons huis verre van optimaal was, installeerde een Proximus technieker enkele maanden een wifi extender. Dit was al een hele verbetering. Nu hebben we bevoorbeeld wifi op ons terras wat vroeger niet et geval was. Op de kamer van mijn zoon werkt de wifi goed genoeg voor 'gewone' toepassingen maar niet voor het on line spelen van games of voor het streamen van film(pje)s. Is het mogelijk om ook daar nog een 2de extender te plaatsen of kan er maar 1 extender geplaatst worden?
Beste, wij zijn een tijdje geleden verhuisd van Oost- naar West-Vlaanderen. Nu beschikken wij nog steeds over de regionale zender AVS, maar graag hadden wij kunnen overschakelen naar de regionale zender WTV-Focus. Is dit mogelijk? Alvast bedankt!
Kan nu niet meer bellen en heb geen sim kaart ontvangen
Vanaf 1 januari 2019 zet PX zijn samenwerking met FON stop. Hierdoor kan niet meer op de FON hotspots in het buitenland. In België zal je wel kunnen blijvend gebruik maken van SmartWifi. Dit is een heel jammere zaak. Ik reis veel voor mijn werk en dat was wel een toegevoegde waarde voor mij. Zeker het gebruiksgemak. En uiteraard is dit weer een functionaliteit die verdwijnt zonder compensatie.
Enkele dagen geleden de installatie die eerst op naam van mijn vrouw stond overgenomen. In de proximus winkel zijn ze de eerste om te vertellen dat je niet van de nieuwe korting kan genieten omdat het een overname is. Maar iets correct uitvoeren, dat is blijkbaar te veel gevraagd. Na verschillende dossiers te openen is men er al ingeslaagd om: - mij correct als particulier te registreren ipv business klant - het juiste aantal gsm's nummer in mijn pack te krijgen - de juiste pack te registreren Alleen de gespaarde getrouwheidspunten, blijven op het oude account staan. Uitleg van de helpdesk: je kan die zelf overdragen via de app. Wel in godsnaam: LEER JULLIE EIGEN PRODUCTEN KENNEN EN GEBRUIKEN! Hopelijk moet ik het hier voor de laatste keer herhalen voor iemand het verstaat: Ik heb op mijn inschrijving, geen nummer voor het getrouwheidsprogramma, dus kan ik geen punten overzetten. Misschien de helpdesk eens wat bijscholing geven over hoe respectvol met een klant omgaan. Proble
Ik zag op locatie op tv een ducumentaire en wou dit nu opnemen via de tv app op ipad . Ik vind die zender en geen enkele duitse zender niet in de lijst in die app. Dit is niet kunnen. Via de tv app moet je zender kunnen opnemen en dit programma dan later bekijken op tv als je thuis bent.
Ik bestelde via de webshop een smartphone met abonnement, maar meer dan een orderbevestiging heb ik nog niet ontvangen! Ik heb al telefonisch en via de chat contact genomen, maar niemand kan mij vertellen wat er gaande is... De status van mijn bestelling blijft maar staan op 'bestelling ontvangen', maar is nog steeds niet 'in behandeling'. Nochtans werd er gepromoot dat hij binnen 24u zou geleverd worden... niet dus! Heeft iemand dit ook meegemaakt en zo ja, hoe is dit opgelost?
Beste, Op 14 oktober heb ik jullie een mail gestuurd ivm mijn serie opnames van Major Crimes seizoen 4 die plots verdwenen zijn. De 2 eerste afleveringen heb ik bekeken en de dag erna stond er plots bij de opnames aflevering 14. Kan ik deze nog terug bekomen? Ook heb ik deze zomer verscheidene keren problemen gehad bij serie opnames dat hij maar 30 minuten van de afleveringen had opgenomen, dit namelijk bij Perception aflevering Seizoen 2 aflevering 8, 13 en 14 en bij How to get away with murder Seizoen 2 laatste aflevering. Hoe kan dit? Hartelijk dank voor uw hulp
Ik bestelde(R4WEBSHOP002028528) op 18/10/2018, tussen 18:00u en 19:00 een iPhone 8 256GB Silver BMID TrioSIM (dus met abonnement). Ik kreeg enkel een orderbevestiging en voor de rest niets! Deze gsm zou ook zogezegd de volgende dag, 19/10/2018, toekomen... Nu zijn we 23/10/2018 en heb ik geen extra mails gekregen, niet van Bpost Home delivery nog van proximus zelf. Raadpleeg ik de link in mijn orderbevestiging mail om je bestelling op te volgen dan staat mijn bestelling nog steeds gewoon op ontvangen. Komt deze ooit in behandeling? Ik heb toch al mooi het voorschot van 349 euro betaald. En nu mijn oude gsm op mijn oude nummer kapot is(op 21/10/2018 gebeurd), heb ik echt mijn nieuwe gsm nodig! Wat bijkomend verwarrend en lastig is, is dat ze voor het meeste jouw proximus nr vragen maar aangezien e nog niets is toegekomen, heb ik nog geen idee wat men nieuw gsm nr is. En hoelang duurde het ongeveer tot de bestelling in behandeling komt? Ik heb reeds naar 080022800 gebeld en in de orde
Beste, Mij "Mijn producten" staat de dienst "Laatste gemiste oproep" wel degelijk geselecteerd. Maar bij mij werkt dit niet. Kan dit eens nagekeken worden? Mvg
hoe kan ik van mijn e-mail adres het wachtwoord veranderen ? dat is een wachtwoord dat ik gekregen heb van belgacom een hele tijd geleden. ik heb geen zin om een half uur te gaan zoeken , de website is nu geen voorbeeld van gebruiksvriendelijkheid .
Vanuit UZGent Publiek ontvang ik mijn mails, kan ze evenwel niet beantwoorden. Taak ******@skynet.be [edit moderator]- Verzenden... rapporteert fout (0x800CCC0F): De verbinding met de server is onderbroken. Als het probleem blijft bestaan, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP). Graag een oplossing
amaai,, wat een ellende jullie e-shop.. eerst een heel gedoe voor dat mijn gsm geleverd zou worden.. heb jullie zelf enkele malen proberen te bellen. vandaag (19/10) zou de gsm tussen 8 en 17u geleverd worden. aangezien de postbode is doorgereden had die geen pakje bij.. de klantendienst gebeld, mevrouw mij in wacht gezet en afgedrukt, opnieuw terug gebeld, heb ik een ander nr gebeld dat ze mij gegeven die hebbe mij laten terug bellen naar de klantendienst, die hebben me terug laten bellen naar dat nr.. zij een mail opgesteld en vanavond een mail terug gehad dat zij dit niet behandelen enkel de simkaarten. order is gemaakt op 6/10/2018, hij is netjez betaald.. via bpost tracker geen pakketje te vinden.. ik vraag me af waarom mijn samsung galaxy s9 ergens zit.. ordernr R4WEBSHOP001973599 hopelijk snel een antwoord wij moeten met alles inorde zijn of sluiten de boel af. maar jullie komen geen afspraken na.. dankjewel proximus, hoe kan ik deze bestelling annuleren? teleurge
Op de facturen staat te lezen dat Food Network uit het basisaanbod verdwijnt vanaf 1 oktober. Waarom kan dit kanaal dan niet naar Entertainment Channels NL verhuizen? Het is een zender die erin goed zou passen en het zou nog eens een aanvulling kunnen zijn voor de bundel (qua aantal zenders en inhoudelijk). Ik snap dat Proximus Njam! wilt promoten als kookzender in het basisaanbod, maar waarom geen twee vliegen in één klap? Kan dit nagekeken worden? Mvg
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.