Vraag

Opnames bekijken via tv app op iPad

  • 22 October 2018
  • 4 reacties
  • 238 Bekeken

‘t Ligt misschien aan mezelf maar ik erger me dood aan de Proximus tv app op mijn iPad.
Ik kijk regelmatig naar opgenomen programma’s op mijn iPad.
Echter de app onthoudt niet waar ik zat bij het kijken naar zo’n programma. Dus als ik vandaag een stuk kijk en morgen wil verder kijken start de app gewoon terug het begin van het programma, en dien ik via de tijdsbalk op zoek te gaan naar waar ik juist gebleven was.
En dat brengt me tot de tweede ergernis : waarom zijn er geen knoppen 10 seconden achteruit, 30 seconden vooruit? Dat schuiven in die tijdsbalk is gewoon hopeloos en zeer frustrerend want het werkt niet fijn genoeg!
Iemand tips om mijn ergernissen weg te krijgen?

4 reacties

Mss is de reden van opname wegzapt of verlaat zonder eerst op stop te drukken.
Reputatie 7
Badge +4
Hey Steven,

Ik heb je meldingen doorgegeven aan de betrokken dienst, van zodra ik nieuws heb laat ik je iets weten.

Groeten,

Thierry
Bedankt Martin om te reageren. Er is helaas geen stop-knop in de app op iPAD enkel een pauze knop. En die indrukken alvorens weg te zappen of af te sluiten brengt geen soelaas. De positie wordt niet onthouden.
Hey Steven,

Ik heb je meldingen doorgegeven aan de betrokken dienst, van zodra ik nieuws heb laat ik je iets weten.

Groeten,

Thierry


Bedankt Thierry, daar kijk ik echt naar uit! Je zou toch mogen verwachten dat nieuwe software een verbetering is, maar in dit geval is de iPad player een serieuze achteruitgang tegenover de vorige app!

Reageer