Skip to main content
Antwoord

1919 werkt niet

  • October 23, 2018
  • 3 reacties
  • 333 Bekeken

Beste,

Mij "Mijn producten" staat de dienst "Laatste gemiste oproep" wel degelijk geselecteerd.
Maar bij mij werkt dit niet.

Kan dit eens nagekeken worden?

Mvg

Beste antwoord door ThierryW

De 1919 optie stond technisch niet geactiveerd op je lijn. bij deze is dit aangepast. Kan je nog eens opnieuw proberen. Groeten Thierry
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • October 23, 2018
Hallo Peter, kan je mij via een privé bericht
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
je telefoonnummer doorsturen zodat ik dit voor jou kan nakijken. Groeten Thierry

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • October 23, 2018
De 1919 optie stond technisch niet geactiveerd op je lijn. bij deze is dit aangepast. Kan je nog eens opnieuw proberen. Groeten Thierry

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 23, 2018
Het werkt nu.
Bedankt, Thierry!

Peter