Skip to main content
Vanuit UZGent Publiek ontvang ik mijn mails, kan ze evenwel niet beantwoorden.



Taak ******@skynet.be [edit moderator]- Verzenden... rapporteert fout (0x800CCC0F): De verbinding met de server is onderbroken. Als het probleem blijft bestaan, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).



Graag een oplossing
staan je instellingen goed zie

>

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html

NB: Op deze webpagina gaat er ook na een tijd een chatvenster open zodat je kunt chatten met iemand van Proximus indien gewenst.



Hoe een ander mailprogramma configureren?

Gebruik de volgende instellingen om uw mailprogramma te configureren:

Inkomende mailserver

Adres: imap.proximus.be

Beveiliging: SSL

Poort: 993



Verkiest u POP3 boven IMAP? Gebruik dan het adres pop.proximus.be en selecteer poort 995 met SSL-beveiliging.



Uitgaande mailserver

Adres: relay.proximus.be

Beveiliging: STARTTLS, TLS of SSL

Poort: 587

Authentificatie: Ja
Hey Jacky,



Via de onderstaande link kan je de informatie terugvinden over de e-mail instellingen.



https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html



Mvg,



Thierry

Reageer