Skip to main content
Antwoord

Mail beantwoorden

  • October 23, 2018
  • 2 reacties
  • 511 Bekeken

Vanuit UZGent Publiek ontvang ik mijn mails, kan ze evenwel niet beantwoorden.

Taak ******@skynet.be [edit moderator]- Verzenden... rapporteert fout (0x800CCC0F): De verbinding met de server is onderbroken. Als het probleem blijft bestaan, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).

Graag een oplossing

Beste antwoord door ThierryW

Hey Jacky,

Via de onderstaande link kan je de informatie terugvinden over de e-mail instellingen.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html

Mvg,

Thierry
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • October 23, 2018
staan je instellingen goed zie
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
NB: Op deze webpagina gaat er ook na een tijd een chatvenster open zodat je kunt chatten met iemand van Proximus indien gewenst.

Hoe een ander mailprogramma configureren?
Gebruik de volgende instellingen om uw mailprogramma te configureren:
Inkomende mailserver
Adres: imap.proximus.be
Beveiliging: SSL
Poort: 993

Verkiest u POP3 boven IMAP? Gebruik dan het adres pop.proximus.be en selecteer poort 995 met SSL-beveiliging.

Uitgaande mailserver
Adres: relay.proximus.be
Beveiliging: STARTTLS, TLS of SSL
Poort: 587
Authentificatie: Ja

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • October 23, 2018