Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Ik ben nog huurder van een decoder van het type V4. Van de werking ervan ben ik min of meer tevreden... Handig is wel dat je op de harde schijf een aantal programma's kunt bewaren (zonder beperking). Worden deze decoders (op korte termijn) vervangen? Kan het eigenlijk dat er evenveel moet betaald worden voor het gebruik van een 'verouderde' decoder dan voor een nieuwe (met meer en betere mogelijkheden)?
Ik merkte dat, nadat de mobiele data in mijn smart+15 abonnement op gebruikt waren, er niet werd overgeschakeld naar mijn mobiele data in het maxi pack. Ik bel naar de klantendienst, ze zeggen me dat er niets mis is en dat ik gerust nog kan surfen, dat de aangerekende mobiele data (zogezegd overschreden) zullen gecrediteerd worden. Omdat ik in het verleden wel meermaals foutieve info krijg via klantendienst, neem ik het zekere voor het onzekere en stel de vraag nog eens via chat. Daar wordt me gezegd dat het al heel lang geleden is dat er nog zo een formule van zo een oud pack gezien werd en dat we allemaal moeten meegaan met onze tijd. Excuseer?! Er wordt meteen ook geprobeerd om mij te overhalen mijn pack om te zetten naar een modern pack, waar ik 5 euro minder zou betalen, maar dus ook 2gb mobiele data minder zou hebben. Aangezien jullie nog steeds 5 euro rekenen per 500 MB ( ongelooflijk trouwens), komt me dat dus duurder uit. Verder discussiëren kan niet, de vriendelijke chatmede
Beste mijn mailbox fa***@skynet.be en ***@skynet.be is momenteel locked. Kunnen jullie het nodige doen om deze ten spoedigste vrij te maken aub ? Alvast hartelijk dank ! Wilfried
bij het herladen van een pay&go voor 15 € staat dat er onbeperkt SMS inbegrepen is. Bij raadpleging van mijn activiteiten wordt nochtans per SMS ongeveer 30 cent aangerekend, dus geen onbeperkt SMS. Is dit correct???
het nummer 003226691869 is een nummer dat mij al een paar dagen voortdurend belt tot 15 min aan een stuk en als je opneemt hoor je niets of wordt er ingehaakt. Raar is dat de oproer niet automatisch overschakelt naar mijn voicemail. Als men op dit nummer googled dan lijkt het idd een heel irritant nummer te zijn maar nergens vind ik de mogelijkheid om het nummer te blokeren. Op mijn toestel heb ik geen blokeeroptie .
Op vrijdag 09/11 rond het middaguur viel ineens mijn tv en internet uit. Zelf van alles geprobeerd maar dat zette geen zoden aan de dijk! Dan maar naar Proximus gebeld. De technieker die ze stuurden, zei meteen toen hij binnenkwam dat hij niets voor mij kon doen. Iets met slechte kabels en zo.... Het leukste nieuws was dat het weleens weken kon duren voordat mijn probleem verholpen zou worden. Geweldig! Vrijdag al een werkdag om zeep omdat ik niet kon inloggen. Het rare is wel dat mijn tv en internet uitvielen vlak nadat Scarlet tv werd geïnstalleerd bij mijn onderburen. Geen verband? Amehoela! Na nog maar eens verschillende telefoontjes op vrijdag en zaterdag kreeg ik een algemeen antwoord: we zullen techniekers sturen. Wanneer? Geen idee! Ik heb het gehad met Proximus. Ik heb ook een klacht ingediend (de 2de op een maand tijd). De factuur zal wel doorlopen maar daar zal nog over gedebatteerd worden! Eind deze maand loopt mijn abonnement af en ik weet nu
Ik las dat Proximus matchen van de Euromillions Basketball League uitzendt. Op de pagina hieronder vind ik niet terug waar die zender staat: https://www.proximus.be/nl/id_cr_foot/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/sportaanbod.html Ik hoorde via-via dat deze enkel samen met het Belgische voetbal in het pakket "Belgisch Voetbal" besteld kan worden. Is dat zo? Zo ja, wat is de logica hierachter? Niet iedereen wil per se voor voetbal betalen maar zou wel bereid zijn te betalen voor basketbal? Maar waarom niet op een zender "Eleven 4" of "Eleven Basketball" die jullie los verkopen in een sport-boeketmogelijks ook kunnen verkopen aan andere zenders of via Scarlet aanbieden? Of op een zender met de naam "Eleven Basketball", waar jullie ook de NBA-matchen (en eventuele andere basketbal-beelden) op uitzenden ? Ikzelf heb nu Scarlet, maar het prijsverschil om Proximus te worden met die optie erbij is me te duur...
Goed, even hier maar iets plaatsen gezien er intussen talloze dossiernummers geopend zijn, de vervaldatum van mijn verkeerde factuur intussen gepasseerd is en ik precies geen gehoor meer krijg. Op 27 september heb ik ingetekend voor een minimus-pakket aan een promoprijs van 41,95 voor 4 maanden, inclusief netflix. Daar heb ik een bevestiging van, maar daar staan de precieze voordelen niet op. Soit, wel bewijs dat ik het dan aangevraagd heb. Op 8 oktober zijn ze TV en internet komen aansluiten, maar waren er nog steeds problemen met de gsm overdracht van mobile vikings. Daarover intussen al een hoop telefoons en mails gedaan, maar dat zou zeker in orde komen. Tot mijn grote verbazing bedroeg mijn eerste factuur geen 41,95 maar 159 euro, aansluitingskosten en een wifi bridge (die ik niet gevraagd had) inbegrepen. De wifi bridge zou zeker gratis zijn volgens de installateur, dat zou geen probleem zijn (anders moest ik die niet hebben en mocht hij de kabel doorleggen tot aan de tv). Goed,
Ik heb nu een abinnement mobilus 20 met gsm en eindigt op 19/02/2019. Wat moet ik hierna doen? Gewoon naar proximus winkel gaan om nieuw abonnement? En dit na get verlopen is of ervoor al.
Onlangs was ik 5 dagen met vakantie. Ik had per dag een aantal opnames ingesteld via de decoder. De meeste zijn juist uitgevoerd, maar enkele helemaal niet. Bijv. de afleveringen van de Slimste Mens waren 2 dagen correct uitgevoerd, de andere 2 dagen helemaal niet. Ook geplande opnames die ik achteraf met mijn smartphone had toegevoegd werden niet allemaal uitgevoerd. Een heropstarten van de decoder bood geen oplossing. Wanneer mogen we een correcte werking verwachten voor een correcte betaling??
Sedert gisteren is mijn snelheid terug gevalen tot download 2mbps en upload 0.6 Mbps. Ik heb gisteren gebeld en er was inderdaad een fout aan hun kant, ze zouden dit onmiddellijk rechtzetten. Maar tot nu toe nog niets verandert. Vandaag zondag moet je ook niet bellen. Dus moeten we het maar daarmee doen tot maandag (2 gasten, 14 en 12 die dus constant zitten te zagen dat de ps4 niet goed werkt). Ik denk dat het nu na 15jaar trouwe klant te zijn voorbij is. Ik betaal verdome ongeveer 100 € per maand.
Proximus trekt prijzen voor populaire bundels op 31 oktober 2018 11u42 Bron: Belga Consument Proximus verhoogt op 1 januari enkele van zijn prijzen, zo kondigt de telecomoperator aan in een persbericht. De populaire bundels Tuttimus en Familus worden duurder, net als de optionele sportpakketten en enkele oude abonnementsformules. Proximus-CEO Dominique Leroy had in januari beloofd om dit jaar de prijzen van de packs niet te verhogen. Aan die belofte houdt ze zich, maar op de eerste dag van het nieuwe jaar komt er wel een verhoging. Meestal gaat het om een verhoging met ongeveer 2 euro per maand. Voor de formule Familus komt dat neer op een stijging met bijna 3 procent (van 67 naar 69 euro). De optie Belgisch voetbal wordt dan weer een kwart duurder (van 7,95 naar 9,95 euro). _______________________________ Waar kunnen we de details vinden ?
Ik gebruik in Nederland mijn iPhone als mobiele hotspot om Proximus tv te kijken op mijn iPad maar dat wil niet lukken telkens zegt de app no stream , iemand een oplossing graag
Ik ben volop in de verbouwing en wil graag proximus tv en internet aansluiting leggen. De vorige eigenaar had ook proximus dus ik vermoed dat de aansluiting al binnen ligt. ( verschillende dunne draden in verschillende kleuren denk ik) de aansluiting komt binnen in de bureau waar de pc gaat staan. Wat moet ik bijleggen om in de living tv te kunnen zien? Of kan dit draadloos? Alvast bedankt
Sedert het updaten van de app. naar versie 4.8.1 gisteren kan ik niets meer afspelen, noch live kijken of met TV replay op mijn tablet. Ik krijg een bericht "deze videostream is niet mogelijk op externe schermen" . Graag een oplossing. Op mijn smartphone Samsung S6 edge met Android versie 7.0 werkt deze versie dan weer wel
Beste, We hebben een iPhone 6S met IOS12.1 die plots geen sms meer kan versturen. Ik heb software geupdated, gereboot, gecontroleerd of sms-centrale juist ingesteld is, iMessage uitgeschakeld, mobile data en wifi uitgezet, maar het probleem blijft... sms ontvangen werkt normaal, maar antwoorden of een nieuwe sms sturen niet: telkens geeft het toestel “Niet afgeleverd” aan. Heeft iemand nog enige suggestie wat we kunnen proberen aub ? Alvast bedankt voor alle tips ! /Walter
Hallo. We hebben momenteel volgende configuratie: - BBox3 - Router ingesteld als switch (DHCP uitgeschakeld) - 2 computers verbonden met de switch We merken dat na enige tijd de internet-verbinding met de switch uitvalt. We zijn wel verbonden met de switch, maar krijgen geen internet verbinding. Alle instellingen van de switch staan correct en ook met de bekabeling is er geen probleem (verschillende kabels gebruikt, alsook verschillende merken van routers/switches (TP-Link / Linksys). Telkens krijgen we hetzelfde probleem: na enige tijd (zonder aanleiding) wordt de internetverbinding verbroken tussen onze computers en de switch. Op een bepaald moment kregen we zelf wifi verbinding met de switch, maar geen bekabelde verbinding. het IP van de switch staat ook buiten de DHCP range van de router. Ik zie dat er in het verleden dergelijke problemen voorkwamen met een bbox3. Heeft iemand gelijkaardige problemen, of nog beter, een oplossing obv bovenstaande probleemstelli
Ik heb een b-box3 en ervaar een raar fenomeen. Ik heb een switch D-link gekocht en wanneer ik deze aansluit valt elke trafiek over de wifi netwerken weg. (ik kan dus wel nog connecteren, maar de snelheid is 0). Ook de trafiek over het bekabelde netwerk is 0. Als ik de switch terug loskoppel werkt alles terug normaal. Ik heb in de problemsolving alle kabels al geprobeerd (twisted, paired,...), allemaal met zelfde gevolg. Iemand een andere suggestie?
Waar dien ik mijn klacht in te dienen?
Ik kan via mijn app proximus tv niet meer chromecasten naar mijn tv? IS daar een oplossing voor? Iemand ervaring mee?
Hallo, Is het mogelijk om met een laptop (Windows 10)Smartwifi te gebruiken ? Moet ik daar een speciale app/programma voor installeren of gebruik ik mijn vroeger Belgacomfon paswoord ?
Ik heb een BBox 3 en het wifi lampje blijft rood branden. Wat kan hiervan de oorzaak zijn en hoe los ik dit op? Paul
We zijn al tientallen jaren klant bij Proximus en al die tijd hebben we een vast telefoonnummer wat bekend is bij onze klanten. Dat nummer staat ook op al onze correspondentie, ons briefpapier, naamkaartjes, website etc. 3 weken geleden kwam een technicus van Proximus bij ons om een kastje te plaatsen in verband met het toekomstig bellen over internet en de naderende opheffing van ISDN. Er zou niks veranderen, het kostte geen geld. Sindsdien werkt ons hoofdtelefoonnummer niet meer. ("Dit nummer is niet toegekend"). Na meteen te hebben gebeld kregen we te horen dat dat binnen 24 uur opgelost zou zijn. Die toezegging hebben we inmiddels vrijwel dagelijks gekregen. Er zou ook diverse malen worden teruggebeld: nog niet een keer heeft iemand van Proximus teruggebeld. Ik krijg telkens wel een vriendelijk iemand aan de telefoon die het helemaal snapt, een lead aan gaat maken voor de technische dienst en zo spoedig mogelijk laat terugbellen of laat oplossen. Zo'n telefoongesprek duurt dan t
Beste, Een persoon heeft bijvoorbeeld in een bepaalde maand in zijn abonnement 5gb data hij heeft hier voor betaald. Maar heeft maar 3gb opgebruikt bij de nieuwe maand betaalt hij opnieuw voor 5 gb maar de 2 gb die hij de vorige maand over had is hij kwijt. Dan vind ik het eerlijker dat je elke maand 5gb koopt met uw abonnement maar wat over is uit de vorige maand komt er bij Dus als je nu 2gb over hebt dan sta je de nieuwe maand op 7gb te goed. Enz. Bij een herlaadkaart wordt de belwaarde toch ook niet hersteld dat komt er toch ook Bij.
Ineens is mijn wifi 5.0-1840 verdwenen uit mijn lijst van netwerken.In plaats daarvan is Proximus smartwifi verschenen. Is dit een vervanging of is dit iets anders?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.