Skip to main content
We zijn al tientallen jaren klant bij Proximus en al die tijd hebben we een vast telefoonnummer wat bekend is bij onze klanten. Dat nummer staat ook op al onze correspondentie, ons briefpapier, naamkaartjes, website etc. 3 weken geleden kwam een technicus van Proximus bij ons om een kastje te plaatsen in verband met het toekomstig bellen over internet en de naderende opheffing van ISDN. Er zou niks veranderen, het kostte geen geld.

Sindsdien werkt ons hoofdtelefoonnummer niet meer. ("Dit nummer is niet toegekend"). Na meteen te hebben gebeld kregen we te horen dat dat binnen 24 uur opgelost zou zijn. Die toezegging hebben we inmiddels vrijwel dagelijks gekregen. Er zou ook diverse malen worden teruggebeld: nog niet een keer heeft iemand van Proximus teruggebeld. Ik krijg telkens wel een vriendelijk iemand aan de telefoon die het helemaal snapt, een lead aan gaat maken voor de technische dienst en zo spoedig mogelijk laat terugbellen of laat oplossen. Zo'n telefoongesprek duurt dan telkens minimaal 20 minuten, waarvan 15 minuten wachten. Er is blijkbaar iets ernstig mis in de organisatie van Proximus. Wie laat zijn klanten zo in de kou staan? Wie kan dit oplossen ?
Hoi Greet,



Kan je ons je klant- of telefoonnummer doorsturen via een privébericht dan kijken we dit verder voor je na. Dit doe je door hier te klikken.

Reageer