Skip to main content
Vraag

Traag internet

  • November 11, 2018
  • 2 reacties
  • 94 Bekeken

Sedert gisteren is mijn snelheid terug gevalen tot download 2mbps en upload 0.6 Mbps. Ik heb gisteren gebeld en er was inderdaad een fout aan hun kant, ze zouden dit onmiddellijk rechtzetten. Maar tot nu toe nog niets verandert. Vandaag zondag moet je ook niet bellen. Dus moeten we het maar daarmee doen tot maandag (2 gasten, 14 en 12 die dus constant zitten te zagen dat de ps4 niet goed werkt). Ik denk dat het nu na 15jaar trouwe klant te zijn voorbij is. Ik betaal verdome ongeveer 100 € per maand.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • November 11, 2018
Op zondag komen de proximus medewerkers niet langs op het forum,
maar je kunt ze wel opbellen, ook op een zondag, via het gratis nummer 080022800

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • November 12, 2018
Bernard, de resultaten van je lijn zelf zien er nu alvast goed uit. Ik zie dat de modem een nieuw signaal heeft ontvangen om 10.21u. Grtjs