Op vrijdag 09/11 rond het middaguur viel ineens mijn tv en internet uit.
Zelf van alles geprobeerd maar dat zette geen zoden aan de dijk!
Dan maar naar Proximus gebeld.
De technieker die ze stuurden, zei meteen toen hij binnenkwam dat hij niets voor mij kon doen.
Iets met slechte kabels en zo.... Het leukste nieuws was dat het weleens weken kon duren voordat mijn probleem verholpen zou worden.
Geweldig! Vrijdag al een werkdag om zeep omdat ik niet kon inloggen.
Het rare is wel dat mijn tv en internet uitvielen vlak nadat Scarlet tv werd geïnstalleerd bij mijn onderburen.
Geen verband? Amehoela!
Na nog maar eens verschillende telefoontjes op vrijdag en zaterdag kreeg ik een algemeen antwoord: we zullen techniekers sturen. Wanneer? Geen idee!
Ik heb het gehad met Proximus. Ik heb ook een klacht ingediend (de 2de op een maand tijd).
De factuur zal wel doorlopen maar daar zal nog over gedebatteerd worden!
Eind deze maand loopt mijn abonnement af en ik weet nu al wat ik ga doen.
1 keer raden!
Geen internet, geen tv...van het kastje naar de muur!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.