Skip to main content
Vraag

Opnames niet uitgevoerd

  • November 11, 2018
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

jowantje
Forum|alt.badge.img+1
Onlangs was ik 5 dagen met vakantie. Ik had per dag een aantal opnames ingesteld via de decoder. De meeste zijn juist uitgevoerd, maar enkele helemaal niet. Bijv. de afleveringen van de Slimste Mens waren 2 dagen correct uitgevoerd, de andere 2 dagen helemaal niet. Ook geplande opnames die ik achteraf met mijn smartphone had toegevoegd werden niet allemaal uitgevoerd. Een heropstarten van de decoder bood geen oplossing. Wanneer mogen we een correcte werking verwachten voor een correcte betaling??
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • November 11, 2018
NB: op zondag komen de proximus medewerkers hier niet langs dus zal je pas morgen een reactie van hen mogen verwachten.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • November 12, 2018
Johan, kan je ons via een privé bericht de datums van de ontbrekende afleveringen doorgeven? Alsook van de programma's die niet werden opgenomen? Grtjs, Charlotte.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

jowantje
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • November 12, 2018
De ontbrekende programma's zijn ondertussen op een andere manier bekeken en hoeven dus niet meer gerecupereerd te worden. Ik wou het alleen maar even meegeven om dergelijke problemen in de toekomst hopelijk te vermijden...