Skip to main content
Antwoord

Abonnement

  • November 9, 2018
  • 4 reacties
  • 229 Bekeken

Ik heb nu een abinnement mobilus 20 met gsm en eindigt op 19/02/2019. Wat moet ik hierna doen? Gewoon naar proximus winkel gaan om nieuw abonnement? En dit na get verlopen is of ervoor al.

Beste antwoord door AzizA

Hey Annick, je kan zeker van abonnement wijzigen. Groetjes, Aziz
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • November 9, 2018
Hallo Annick, jouw abonnement loopt dan gewoon verder maar dan met een onbepaalde duur zonder een vaste termijn. Het is niet dat je zonder netwerk gaat vallen. Groetjes, Aziz

Maar kan ik ook een ander abonnement nemen dan? Of ben ik vast verbonden aan het abonnement mobilus 20.

Martin
  • November 9, 2018
Ter info: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_call_price_plan/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-wijzigen-pay-and-go-kaart-wijzigen.html

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • November 12, 2018
Hey Annick, je kan zeker van abonnement wijzigen. Groetjes, Aziz