Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Gisteren is ook bij ons de proximus TV uitgevallen op onze twee TV's. Vanmorgen probeerde ik opnieuw op te starten maar geen van beide TV's wilde opnieuw opstarten. Het gaat dus niet om de decoders maar om de TV's zelf. Die krijgen precies geen stroom ... Dit is voor mijn beide TV's die aan het spelen waren gebeurd op het moment van de panne. Is dit iets wat anderen ook meemaken?
Het is algemeen gekend dat Proximus gisteren de hele avond uit lag. Alles, tv, internet, gsm, telefoon...Vandaag op 09/01/2018 weer problemen. Chat ligt uit, via de klantendienst geraak je niet binnen.... Vroeger kon je nog een klacht sturen via e-mail maar dat is ook al weg gevallen....Niet echt klantvriendelijk vind ik...
Op 8-01-2018 om 20 uur geen tv vandaag 15 u 15 nog steeds geen tv nog steeds geen support of deftige uitleg . De woorden van CO 2017 was een slecht jaar wel 2018 is nog slechter en we zijn maar 9 dagen verder .😫
Beste Proximus na gisteren meer dan 2 uur niet kunnen tv kijken (had helemaal niets van tv) had ik vandaag gehoopt om mijn favoriete programma's alsnog te kunnen bekijken maar blijkbaar is dit ook niet mogelijk....
Komt deze e-mail wel van Proximus? Heb hem nog niet geopend wel 'bron' gecheckt. Het telefoonnummer is mij onbekend. --------------------------------------------------------------------------------- Beste klant, U hebt een MMS (multimedia bericht) ontvangen van nummer 32479xxxxxx Benieuwd wat erin staat? Open dan de bijlage(n). Als u de MMS wil beantwoorden, doet u gewoon een 'reply' op deze e-mail (max. 700 karakters). De verzender van de MMS ontvangt uw bericht op zijn of haar gsm. Ter info: u kunt slechts 1 antwoord sturen per ontvangen mms. Met vriendelijke groeten, Het Proximus team
Bestaat er een mogelijkheid om je bizz club lidmaatschap te stoppen, zonder op te stappen bij proximus?
iemand een idee wat er aan de hand is? Resetten van alle toestellen helpt niet. Fout blijft terugkomen. Vooralleer naar de helpdesk te bellen vraag ik het liever hier ... Storingen op grot edelen van het net? Internet werkt schijnbaar normaal ... Edit: software van V5-c lijkt compleet FUBAR zelfs na reset? Kan decoder zelfs niet in standby zetten na foutcode ... 😁
Hallo, op 4 december contacteerde ik Proximus voor de eerste keer i.v.m. mijn verhuis. Na al drie maal contact genomen te hebben met de helpdesk (0800 22 800) krijg ik vandaag te horen dat de afspraak nog niet gepland is "want niet doorgekomen. "Morgen zullen ze wel contact nemen met u". Graag had ik dit persoonlijk besproken met iemand die mijn een correcte stand van zaken kan geven. Ik wil hier niet alles op het forum gooien (dient ook tot niets) en vraag gewoon een correcte dienstverlening. En aangezien het nu wel stilletjes aan genoeg begint te worden en er geen email adres is te vinden waar ik dit kan bespreken op een serene manier daarom deze -laatste- poging. Kan iemand van Poximus mij helpen? Dank
Beste, Sinds enkele maanden komen oproepen zeer regelmatig meteen op mijn Voicemail terecht. Mijn gsm rinkelt niet. Ik krijg enkel een gemiste oproep te zien. Op dat moment ben ik niet aan het bellen en heb ik bereik. Ik heb de personen ook niet geblokkeerd. Ik kan me geen enkele reden bedenken waarom dit dan wel zou kunnen. Hoe kan dit opgelost worden, want dit is erg vervelend... Alvast bedankt! Margot
Hallo, Een klein vraagje van een bijna nieuwe klant (installatie pas volgende week): Is het mogelijk om in te stellen dat de decoder automatisch ook uit gaat als je de TV uitzet via de afstandsbediening? Groeten, Steven
Sinds gisterenavond geen tv, internet en telefoon meer. Val steeds uit na enkele seconden. Vandaag gebeld met klantendienst en ja ze stellen een probleem vast aan de apparatuur maar kunnen pas een technieker sturen komende dinsdag. Het kan vlugger maar dan moet je wel 135 euro betalen! Gewoonweg schandalig. Als er niet snel een oplossing komt vliegt alles buiten. Zijn er andere oplossingen? Ik heb zelf alles reeds herstart en de kabels gecheckt.
Beste, Sinds kort aangesloten op het proximus netwerk via "Packs for Employees". Ik heb gemerkt dat mijn download en uploadsnelheid echter verschrikkelijk traag zijn. Zie resultaat van proximus speedtest: Doe ik iets mis met de configuratie of wat loopt er mis? met vriendelijke groeten, Marten Reenaers
dat is nu al de 3de keer dat ik geen sms'en kan sturen op een paar maanden tijd terwijl ik toch meer dan voldoende bw heb.Wanneer ik een bericht wil sturen krijg ik de melding dat ik zogezegd onvoldoende bw heb en dat klopt niet.Het zijn verschillende nrs dat ik probeer en er komt altijd hetzelfde probleem.Ik vraag het nu via hier omdat de klantendienst/chat mij vorige keer niet kon helpen.
Het is toch zo dat roaming binnen de EU niet meer bestaat?! Dwz dat als ik mij binnen de EU bevind, mijn tarief hetzelfde is als binnen België, toch? Zolang ik dus bv op Kos (Griekenland,EU) ben betaal ik niets extra, toch? Het zou toch niet mogen zijn dat als proximus mij met een Turks netwerk in verbinding brengt ik hiervoor verantwoordelijk kan gesteld worden?! Anders kunnen ze ook een Turkse paal in het midden van België zetten?!!
IK heb vandaag de decoder vervangen(zaterjdag geweest afhalen), moet hem volgende zaterdag opsturen. Bij het nazien van de verzendlijst zie ik dat de product id op verzendlijst verschilt met deze van de decoder. Op lijst 16020066 op decoder 20086. Het s/n nummer zal daardoor ook verschillen. Wat moet er gebeuren?? MVG, Raoul
Beste, Ik wil graag een serieopname annuleren. Maar ik vind de functie hiervoor niet. Kunnen jullie mij remote helpen? Of hoe kan ik dit zelf doen?
Op maandagmorgen 18/12/2017 omstreeks 10u04 stelden wij vast dat onze 3 telefoonlijnen buiten gebruik waren. Dit gemeld aan Proximus. Antwoord van proximus : er is een algemene storing en we werken er aan. Maandagnamiddag omstreeks 15.00 opnieuw even gebeld naar Proximus .. nog geen oplossing. Maandagavond omstreeks 18u04 opnieuw even gebeld met de vraag wanneer de storing zou verholpen zijn. Antwoord van de operator : het algemene storing is opgelost. Waarop ik dan vroeg hoe het kwam dat alles nog steeds buiten dienst was op ons bedrijf. Antwoord : meneer, we maken een ticket aan voor u ( euh .. en wat dan met het ticket van 10.04 ??) maar er staan heel wat andere klanten op de wachtlijst voor herstelling. Technieker voorzien op woensdag 20/12/2017 tussen 8 u en 17 u. Vandaag 20/12/2017 - 17u13 : nog steeds geen telefonie (3 lijnen plat !) .. geen technieker gezien Alle telefoonverkeer verloopt nu via 1 gsm toestel .... praktisch is iets anders ! Van service gesproken !
Heb entertainment pack nl geactiveerd in my proximus dit was geen probleem maar nu krijg ik dit maar op 1 tv terwijl ik 2 tv’s heb . Is dit normaal ? Want ik had dit graag op beide tv’s gehad! Hoe kan ik dit oplossen???
ik had een website op deze url : www.marceldekind.net nu krijg ik alleen nog maar andere sites te zien behalve de mijne ? soms krijg ik ze effe terug , als ik dan refresh krijg ik dit : Bad Request Your browser sent a request that this server could not understand. Dan weer proberen en weer vreemde sites .... Wat is er in gods naam gebeurd ?
Volgens de tvmogelijkheden zou ik HD moeten kunnen activeren maar als ik dit probeer krijg ik de foutmelding "uw bandbreedte volstaat niet om programma's in hd-kwaliteit te bekijken". Ik heb maar 1 decoder (blijkbaar gebeurt dit probleem als je 2 decoders hebt maar dit is niet het geval) dus normaal zou het moeten lukken. Ik heb wel een wifi bridge aangezien de modem aan de andere kant van de living staat, kan dit er iets mee te maken hebben?
Ik vroeg me af of het normaal is dat je volle pot betaald maar je internet zo slecht is dat tegen wanneer je facebook pagina geladen is, je het extra chromosoom handmatig hebt kunnen verwijderen bij al jullie helpdesk werknemers en ondertussen al naar telenet bent kunnen veranderen. groetjes
Ik heb jarenlang een TV Favorite pakket van proximus.(TV-telefonie-internet-mobiel) Ik krijg door dit pakket korting op TV(2 gratis boeketten + korting 8.75euro) en korting op internet (9.99euro) In oktober 2016 krijg ik de melding, via sms, dat vanaf 5 november mijn gsm abonnement van naam gaat veranderen. Proximus smart+15 wordt mobilus S. Voor de rest zou dit geen impact hebben voor mij. Maar er is wel van alles verandert. Vanaf 5 november (toeval of niet) krijg ik geen korting meer op mijn internet (9.99euro) en geen korting meer op mijn tv favorite (8.75euro). Wel krijg ik mijn 2 boeketten nog gratis. Op mijn factuur staat dat ik nog steeds TV Favorite heb, maar ik krijg hiervoor geen korting meer. Ik heb hiervoor in november met de proximus klantendienst gebeld. Ik heb voor november een korting gekregen gelijk aan mijn normale “pakket” korting. Men heeft voor mijn probleem een dossier aangemaakt om dit pakket terug te activeren, aldus de proximus medewerker. Bij het volge
Vorige week 3-1-2018 en nieuwe B-box 3 gekregen wegens problemen snelheid voor het ontvangen van Netflix, B-box 2 voldeed niet meer invb met snelheid. Op 4 -1-2018 nieuwe B-box 3 gekregen, installatie goed gelukt en ook een snellere Download en Upload. Maar op 4-1-2018 wilde ik mijn mails binnen halen, voor 10 mails bijna een half uur voor deze in mijn Outlook 2010 binnen kwamen . Helpdesk proximus gebeld geen oplossing daarna Microsoft helpdesk geen oplossing dan .Ik heb daarna zelf van alles getest . Wat is de oplossing nu het blijkt dat er een conflict ontstaat tussen de anti-spam van MCAfee en de B-box 3 (met B-Box 2 geen probleem mails komen gewoon binnen). Ik wou deze melding gewoon even maken . SwavN
Ik ben net overgestapt van Telenet TV naar Proximus TV. De beeldkwaliteit van Proximus HDTV is beduidend slechter dan deze van Telenet TV. Op sommige kanalen is het zeer goed, op andere kanalen laat de HD te wensen over. Wazig beeld, tekst is niet scherp. Zijn er speciale instelling voor Samsung TV?
Het lukt niet om ook tv op onze laptop of tablet hij zegt dat de applicatie moet worden geactiveerd op myproximus maar ik vind dat niet. Groeten, dirk
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.