Antwoord
Kan HD niet activeren
Volgens de tvmogelijkheden zou ik HD moeten kunnen activeren maar als ik dit probeer krijg ik de foutmelding "uw bandbreedte volstaat niet om programma's in hd-kwaliteit te bekijken". Ik heb maar 1 decoder (blijkbaar gebeurt dit probleem als je 2 decoders hebt maar dit is niet het geval) dus normaal zou het moeten lukken. Ik heb wel een wifi bridge aangezien de modem aan de andere kant van de living staat, kan dit er iets mee te maken hebben?
Beste antwoord door Jean-PaulS
Hoi, we zien hier dat er storingen zijn, mogelijks aan je binnenbekabeling. Is de modem rechtstreeks aangesloten aan het eerste aansluitpunt? Nu ben je op een herstellings profiel dat geen hoge definitie toelaat. Heeft de technieker bij aansluiting de modem geplaatst? Kan je ons contacteren via privé bericht? volg deze link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groeten,
Jean-paul
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groeten,
Jean-paul
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
