Skip to main content
Antwoord

Oproepen komen niet door

  • July 13, 2016
  • 9 reacties
  • 3755 Bekeken

Beste,

Sinds enkele maanden komen oproepen zeer regelmatig meteen op mijn Voicemail terecht. Mijn gsm rinkelt niet. Ik krijg enkel een gemiste oproep te zien.
Op dat moment ben ik niet aan het bellen en heb ik bereik. Ik heb de personen ook niet geblokkeerd. Ik kan me geen enkele reden bedenken waarom dit dan wel zou kunnen.

Hoe kan dit opgelost worden, want dit is erg vervelend...

Alvast bedankt!

Margot

Beste antwoord door Elsa

of je kan het ook nog vragen via privé bericht dat ze even deze instelling nakijken
privé bericht sturen aan Het Proximus Team
- Proximus.be/contact:
Vanuit België 0800 22 800 gratis
Vanuit het buitenland +32 475 15 60 00
Openingsuren
Technische vragen:
Elke dag, behalve op feestdagen, van 8 tot 22 uur (tot middernacht voor tv)
Verloren of gestolen gsm:
We blokkeren uw kaart onmiddellijk, 24/7
Alle andere vragen:
Maandag tot en met zaterdag, behalve op feestdagen, van 8 tot 22 uur
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • July 13, 2016
Heb je doorschakelen naar Voicemail wel uitgeschakeld?

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 13, 2016
Heb je doorschakelen naar Voicemail wel uitgeschakeld?

Ik heb dit naar mijn weten nooit ingeschakeld.. Waar kan ik deze instelling bekijken (Iphone 5)?

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 13, 2016
Heb je doorschakelen naar Voicemail wel uitgeschakeld?

Ik heb dit naar mijn weten nooit ingeschakeld.. Waar kan ik deze instelling bekijken (Iphone 5)?

En het is ook niet altijd dat er naar mijn voicemail wordt doorgeschakeld. In 85% van de gevallen ongeveer.

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • July 13, 2016
Heb je doorschakelen naar Voicemail wel uitgeschakeld?

Ik heb dit naar mijn weten nooit ingeschakeld.. Waar kan ik deze instelling bekijken (Iphone 5)?


Instellingen, telefoon en vervolgens doorschakelen en dan kan je zien of die ingeschakeld staat of niet.

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 13, 2016
Heb je doorschakelen naar Voicemail wel uitgeschakeld?

Ik heb dit naar mijn weten nooit ingeschakeld.. Waar kan ik deze instelling bekijken (Iphone 5)?


Instellingen, telefoon en vervolgens doorschakelen en dan kan je zien of die ingeschakeld staat of niet.


Nee, dit staat niet aan...

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • July 13, 2016
Heb je doorschakelen naar Voicemail wel uitgeschakeld?

Ik heb dit naar mijn weten nooit ingeschakeld.. Waar kan ik deze instelling bekijken (Iphone 5)?


Instellingen, telefoon en vervolgens doorschakelen en dan kan je zien of die ingeschakeld staat of niet.


Nee, dit staat niet aan...


Als doorschakelen niet ingeschakeld is en er wordt toch doorgeschakeld naar voicemail dan klopt er iets niet en dan is het beste van naar de klantendienst te bellen (nr 0800 22 800) ofwel binnenspringen in een Proximus center.

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 13, 2016

Als doorschakelen niet ingeschakeld is en er wordt toch doorgeschakeld naar voicemail dan klopt er iets niet en dan is het beste van naar de klantendienst te bellen (nr 0800 22 800) ofwel binnenspringen in een Proximus center.


Ok dankjewel!

Elsa
  • Antwoord
  • July 13, 2016
of je kan het ook nog vragen via privé bericht dat ze even deze instelling nakijken
privé bericht sturen aan Het Proximus Team
- Proximus.be/contact:
Vanuit België 0800 22 800 gratis
Vanuit het buitenland +32 475 15 60 00
Openingsuren
Technische vragen:
Elke dag, behalve op feestdagen, van 8 tot 22 uur (tot middernacht voor tv)
Verloren of gestolen gsm:
We blokkeren uw kaart onmiddellijk, 24/7
Alle andere vragen:
Maandag tot en met zaterdag, behalve op feestdagen, van 8 tot 22 uur

  • Apprentice
  • January 9, 2018
Ik heb dit ook al een tijdje. Bellen ze onmiddellijk na de voicemail opnieuw gaat ie wel over... heel vervelend. Is het bij jou opgelost? Hoe/wat heb je daarvoor moeten doen?
Groetjes