Antwoord
Meer dan voldoende bw en toch niet kunnen sms'en
dat is nu al de 3de keer dat ik geen sms'en kan sturen op een paar maanden tijd terwijl ik toch meer dan voldoende bw heb.Wanneer ik een bericht wil sturen krijg ik de melding dat ik zogezegd onvoldoende bw heb en dat klopt niet.Het zijn verschillende nrs dat ik probeer en er komt altijd hetzelfde probleem.Ik vraag het nu via hier omdat de klantendienst/chat mij vorige keer niet kon helpen.
Beste antwoord door Lemonix
Hallo Aziz,
We hebben dagelijks geprobeerd een SMS te sturen of te bellen met de telefoon en ondertussen is het opgelost.
Het probleem was dus dat er geen SMSen konden worden verzonden of wanneer je belde naar iemand kreeg je enkel een stem te horen dat het belkrediet ontoereikend was.
Dit alles ondanks dat er dus belwaarde op de Pay&Go kaart aanwezig was.
Het was volgens de helpdesk een gekend probleem en ik zag het hier ook een paar keer terug komen op het forum.
Bedankt Proximus voor dit op te lossen!
Groetjes,
Lemonix
We hebben dagelijks geprobeerd een SMS te sturen of te bellen met de telefoon en ondertussen is het opgelost.
Het probleem was dus dat er geen SMSen konden worden verzonden of wanneer je belde naar iemand kreeg je enkel een stem te horen dat het belkrediet ontoereikend was.
Dit alles ondanks dat er dus belwaarde op de Pay&Go kaart aanwezig was.
Het was volgens de helpdesk een gekend probleem en ik zag het hier ook een paar keer terug komen op het forum.
Bedankt Proximus voor dit op te lossen!
Groetjes,
Lemonix
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.