Op maandagmorgen 18/12/2017 omstreeks 10u04 stelden wij vast dat onze 3 telefoonlijnen buiten gebruik waren. Dit gemeld aan Proximus. Antwoord van proximus : er is een algemene storing en we werken er aan.
Maandagnamiddag omstreeks 15.00 opnieuw even gebeld naar Proximus .. nog geen oplossing.
Maandagavond omstreeks 18u04 opnieuw even gebeld met de vraag wanneer de storing zou verholpen zijn. Antwoord van de operator : het algemene storing is opgelost. Waarop ik dan vroeg hoe het kwam dat alles nog steeds buiten dienst was op ons bedrijf. Antwoord : meneer, we maken een ticket aan voor u ( euh .. en wat dan met het ticket van 10.04 ??) maar er staan heel wat andere klanten op de wachtlijst voor herstelling. Technieker voorzien op woensdag 20/12/2017 tussen 8 u en 17 u.
Vandaag 20/12/2017 - 17u13 : nog steeds geen telefonie (3 lijnen plat !) .. geen technieker gezien Alle telefoonverkeer verloopt nu via 1 gsm toestel .... praktisch is iets anders !
Van service gesproken !
Onze 3 bedrijfslijnen reeds 3 dagen buiten dienst
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.