Beantwoord

Geen TV, internet noch telefoon

  • 15 December 2017
  • 31 reacties
  • 821 Bekeken

  • Rising star
  • 16 reacties
Sinds gisterenavond geen tv, internet en telefoon meer. Val steeds uit na enkele seconden. Vandaag gebeld met klantendienst en ja ze stellen een probleem vast aan de apparatuur maar kunnen pas een technieker sturen komende dinsdag. Het kan vlugger maar dan moet je wel 135 euro betalen! Gewoonweg schandalig. Als er niet snel een oplossing komt vliegt alles buiten. Zijn er andere oplossingen? Ik heb zelf alles reeds herstart en de kabels gecheckt.
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 8 January 2018, 18:00

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Kan je me je klanten- of telefoonnummer doorsturen via privébericht dan kijk ik dit verder voor je na. Dit doe je door hier te klikken.
Hoi,

Bedankt voor je reactie
Hierbij de gevraagde gegevens
Klantnummer 6xx
Telefoonlijn - 015 xx
[Edit Wim: gegevens genoteerd en verwijderd. Steeds privébericht gebruiken aub. Privacy]
Groetjes
Patrick
Reputatie 7
Badge +4
Patrick, ik zie dat hier alvast een afspraak met onze technieker voor ingeboekt staat. Dinsdag 19/12 tussen 16.30u en 20u mag je hem verwachten. Groeten, Charlotte.
Charlotte,

Alvast bedankt maar dit kreeg ik reeds te horen bij mijn contact met de klantendienst. Ik vind het echter niet kunnen dat we zolang moeten wachten tenzij ik 135 euro ophoest (dan lukt het wel vlugger) Heb ondertussen via mijn GSM een hotspot gemaakt zodat mijn dochter toch haar examens kan voorbereiden maar zit ondertussen al over mijn datalimiet. Gaat er mij hiervoor iemand vergoeden?
Groetjes
Patrick
TUI: vroeger kon je in ieder geval in afwachting van een herstelling een usb 3g stick krijgen met een data only sim die zelf van op afstand kon door proximus bijgeladen worden indien de data opgebruikt was, maar of ze dit nu nog altijd doen weet ik echter niet?
Patrick, na de storing kan er via de administratieve dienst een compensatie worden voorzien voor de duur van de storing. Dit staat ook volledig geregistreerd, zodat men dit onmiddellijk kan terugvinden.
Groeten, Charlotte.
Kan men ondertussen de datalimiet van mijn proximus gsm-abonnement niet verhogen als tussenoplossing? Dit gezien we onze smartphones met data gebruiken als hotspot als vervanging van het internet.
Reputatie 7
Badge +4
Patrick, kan je in eerste instantie even je internet proberen? Want er komt daar momenteel een internetconnectie op binnen. Dit kan je ook zien op je modem als je internet lampje gaat branden. Groeten, Charlotte.
Ik probeer het te gebruiken, maar het valt om de paar minuten uit. Soms lukt het voor 5 minuten, om dan weer uit te vallen en in te schakelen voor 30 sec. enz...
Reputatie 7
Badge +4
Patrick, ik heb net nagekeken of ik vroeger een lasser ter plaatse krijg, maar helaas is dit de vroegst mogelijke afspraak.
Is het probleem dan buiten men woning? Is het niet de modem zelf?
Reputatie 7
Badge +4
Patrick, de resultaten van de lijn tonen een kabelprobleem aan, vandaar dat een lasser is opgeroepen hiervoor. Hij zal ook bij u langskomen om dit nog te testen zodat het probleem volledig van de baan is. Groeten, Charlotte
Ok bedankt Charlotte. Nu weet ik tenminste iets meer. Kan ondertussen mijn datalimiet niet verhoogd worden?
Reputatie 7
Badge +4
Patrick, helaas niet. Maar de compensatie nadien kan wel verkregen worden. Maar deze kan maar worden berekend het moment dat de storing volledig is gelicht. Groeten.
Hey Charlotte.D,

En die tussentijdse tijdelijke oplossing met een 3g usb stick / data only sim, bestaat die nog ?

Mvg, Martin
Reputatie 7
Badge +4
martin, de gratis sticks bestaan niet meer jammer genoeg
Hey Jonathandr,
In ieder geval bedankt voor de bevestiging, zo weten we dat dan ook weeral, vond ik nochtans een heel mooie oplossing om iemand tijdelijk uit de nood te helpen.
Mvg, Martin.
Van kwaad naar erger. Vorige dinsdag een technieker langsgeweest en stelde vast dat het probleem een kortsluiting is buiten mijn woning. Ik zou de volgende dag gecontacteerd worden door klantendienst. Deze laten het echter na contact op te nemen. Uiteindelijk maar zelf contact opgenomen en daar kunnen ze alleen maar zeggen dat ze het probleem kennen en dat er een memo werd opgesteld en dat het probleem waarschijnlijk pas na kerstmis kan opgelost worden.
Ondertussen zogoed als geen internet, tv en helemaal geen telefoon. Mijn dochter in volle blok zonder internet. Bankzaken kunnen niet uitgevoerd worden, tv-programmas's die constant uitvallen, vervormd beeld, ......
Kortom schandalig hoe men met klanten omgaat. Zat vroeger bij Telenet en vond het daar slecht maar dit is nog vele maal slechter.
Mijn data van mijn smartphone dik overschreden omdat ik deze dien te gebruiken als hotspot maar ook daar willen ze geen oplossing bieden.
Reputatie 6
Badge +3
Patrick, gelieve ons een bericht te sturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Bedankt. Jan
Heb ondertussen 3 uur geleden een bericht gestuurd zoals gevraagd door de Support doch geen enkele reactie????
Reputatie 7
Badge +4
Quo vadis Proximus?

Eventueel voor internet dochter & bankzaken :
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect_apps/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-apps/smart-wifi-wi-fi-hotspots-fon-hotspot/wifi-hotspots-installeren/hoe-surfen-op-een-wifi-hotspot.html
Niks in de buurt?
Bedankt voor je reactie. Is altijd een oplossing maar vind dat Proximus met een aanvaardbare oplossing moet komen. Nu lijkt het alsof ze weigeren ook maar één oplossing aan te reiken. Heb voorgesteld mijn datalimiet omhoog te trekken maar dat kan niet, hun support is erop getraind om te zeggen, Sorry u zal moeten wachten, wij kunnen echt niet meer doen. Als je dan al wat te veel lawaai maakt vragen ze een privébericht te sturen waarop niet geantwoord wordt. Te belachelijk voor woorden. Ik kan natuurlijk ook mijn dochter terug naar de Univ sturen om daar te gaan studeren maar zo wordt het probleem alleen maar uitgesteld en niet verholpen. We betalen voor hun diensten, dan moet er ook service tegenover staan.
Reputatie 7
Badge +3
dag Pds,

Dit is reeds doorgegeven naar onze lassers..Bij verdere vragen kan u ons via volgende link bereiken

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

groeten Els
Reputatie 7
Badge +3
Dag Pds, Normaal gezien bellen onze lassers u op. Groeten Els
Beste Els, wat ben ik hier mee? Men beloofd me dit reeds sinds dinsdag. Graag had ik een concrete datum gehad. Ondertussen is dit reeds de 9de dag dat de storing gemeld werd.

Reageer