Skip to main content
Antwoord

Entertainment totaal nl

• January 8, 2018
  • 6 reacties
  • 292 Bekeken

Sunshine-colours
Heb entertainment pack nl geactiveerd in my proximus dit was geen probleem maar nu krijg ik dit maar op 1 tv terwijl ik 2 tv’s heb . Is dit normaal ?
Want ik had dit graag op beide tv’s gehad! Hoe kan ik dit oplossen???

Beste antwoord door ThomasP

Hey, dit is niet normaal.
Kan je nog eens nakijken? Kijk ook na of de kanalen niet op een andere nummer staan. Soms kan dit voorvallen wanneer je meer dan 1 decoder thuis hebt staan.
Nog enkele tips:
  • Voer een herstart uit van de desbetreffende decoder dmv de stroomschakelaar achteraan.
  • Als de herstart nog steeds niets heeft opgeleverd. Voer een herstel naar fabrieksinstellingen uit van de decoder. Dit doe je zoals beschreven op volgende pagina.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • January 8, 2018
Hey, dit is niet normaal.
Kan je nog eens nakijken? Kijk ook na of de kanalen niet op een andere nummer staan. Soms kan dit voorvallen wanneer je meer dan 1 decoder thuis hebt staan.
Nog enkele tips:
  • Voer een herstart uit van de desbetreffende decoder dmv de stroomschakelaar achteraan.
  • Als de herstart nog steeds niets heeft opgeleverd. Voer een herstel naar fabrieksinstellingen uit van de decoder. Dit doe je zoals beschreven op volgende pagina.

Sunshine-colours
Ok ik fa dit straks als ik thuis ben uitproberen !
Bedankt voor de snelle reactie

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • January 8, 2018
Laat maar iets weten! 😉

Sunshine-colours
Ok super bedankt werkt zoals het hoort heb wel reset moeten doen zoals in het filmpje zeer goed uitgelegd is.
Dit is pas service.!!!

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • January 8, 2018
Super om te horen! Ik heb dan ook meteen je feedback bezorgd aan Danny van de instructievideo! 😉

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 8, 2018
Heel blij dit te horen! Fijne dag nog! Groeten, Charlotte.