Heb entertainment pack nl geactiveerd in my proximus dit was geen probleem maar nu krijg ik dit maar op 1 tv terwijl ik 2 tv’s heb . Is dit normaal ?
Want ik had dit graag op beide tv’s gehad! Hoe kan ik dit oplossen???
Antwoord
Entertainment totaal nl
Beste antwoord door ThomasP
Hey, dit is niet normaal.
Kan je nog eens nakijken? Kijk ook na of de kanalen niet op een andere nummer staan. Soms kan dit voorvallen wanneer je meer dan 1 decoder thuis hebt staan.
Nog enkele tips:
Kan je nog eens nakijken? Kijk ook na of de kanalen niet op een andere nummer staan. Soms kan dit voorvallen wanneer je meer dan 1 decoder thuis hebt staan.
Nog enkele tips:
- Voer een herstart uit van de desbetreffende decoder dmv de stroomschakelaar achteraan.
- Als de herstart nog steeds niets heeft opgeleverd. Voer een herstel naar fabrieksinstellingen uit van de decoder. Dit doe je zoals beschreven op volgende pagina.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.