Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Beste Sedert 5 februari probeer ik ons bestaand abonnement om te zetten in een ander. Omwille van het niet communiceren van jullie financiële dienst met de technische dienst of andersom zit ons dossier vast tussen jullie twee systemen. Jullie klantenservice gelijkt nergens op. Elke keer ik bel krijg ik een andere uitleg. Vorige week leek het allemaal niet te lukken omdat ons dossier gekoppeld was aan een zekere Cindy, die op verlof bleek te zijn. Een onmogelijke situatie. Het enige wat jullie klantenservice als boodschap meegeeft: 'we weten het, de fout zit in ons systeem, maar we kunnen er zelf ook niets aan doen'. Tja, moet je het daar als klant dan meedoen? Verder is er uiteraard niemand die aan de lijn kan komen die er wel iets aan zou kunnen doen. En uiteraard is er geen enkele termijn waarop dit opgelost kan worden. Proximus, dit is niet ok. Niet voor jullie personeel van de klantendienst, niet voor ons als klant. Hoe bewaken jullie in godsnaam eigenlijk jullie eigen kwalite
Situatieschets: Ik heb mijn nieuw toestel ingesteld voor MMS (apn instellingen gebruikt) Ik verzend een MMS (om te testen) Deze wordt niet ontvangen door mijn toestel. Deze wordt wel ontvangen door Proximus en doorgestuurd via e-mail naar mijn emailadres. Ik tracht dan via "My Proximus" / "Mijn Producten" / "Diensten" / "MMS divert" / "Configureren" dit in te stellen zodat het rechtstreeks naar mijn toestel wordt gezonden, ipv naar mijn email gedivert... Echter als ik Configureren klik krijgt ik de zeer vage boodschap : Waarschuwing: Om technische redenen buiten onze wil om is deze dienst momenteel ontoegankelijk. Gelieve later opnieuw te proberen. Klik op "OK". Waarna ik op OK klik, .... En géén stap verder ben geraakt... Mijn Product: Smart Ent Comfort > 0475 [Edit Wim: rest gsm nr verwijderd omwille van privacy] Gelieve een oplossing aan te bieden... mvg, Jef
Beste, Gisteren deed ik bij jullie een meldig (32988927) voor problemen met de facturatie. Ik blijf namelijk facturen krijgen voor mijn oud contract (op mijn naam) terwijl we al van begin dit jaar een contract op naam van mijn echtgenoot hebben, waarvan de facturen via domiciliering worden betaald. Ik heb nochtans mijn contract stopgezet op 27/12/2017 en heb hiervan een bevestigingsmail. Ik krijg herinneringen van deze foutieve factureren, maar weiger iets te betalen tot dit uitgeklaard is. Hiervoor heeft een medewerker van jullie callcenter een klacht opgemaakt met referentie 32988927. Ik zou binnenkort worden gecontacteerd. Tot mijn verbazing stel ik vandaag vast dat onze telecom niet werkt: GSM, internet & TV. Ik heb opnieuw contact opgenomen met het callcenter. Volgens de medewerkster wordt ons pakket 'overgeschakeld in het systeem' doordat er een klacht werd geregistreerd?! Ik begrijp hier niets van. Volgens de medewerkster hoefde ik mij geen zorgen te maken en zou dit binne
Ik had graag geweten of er nog mensen zijn die heel veel geduld moeten hebben met Netflix. Zowel het opstarten als gelijk welke handeling duurt eeuwen en nu en dan loopt die zelfs gewoon vast. Wat kunnen we daar aan doen?
Vandaag is mijn gsm afgesloten omdat er een factuur niet betaald was . heb hier geen herinnering van ontvangen. inmiddels heb ik dat bedrag en van de volgende rekening vandaag betaald en betaalbewijs via het contact email gestuurd. maar ik wil graag weten hoelang het duurt voor dat mijn gsm het weer doet aangezien ik die nodig heb . er is altijd op tijd betaald geworden dus hoop dat u zo snel als het gaat mijn gsm weer aansluit. en zou ik een antwoord kunnen krijgen hoelang het kan duren? heb gebeld maar kom niet verder dan hoofdmenu en dan word verbinding verbroken. Mvg
Hallo Ik heb geen andere oplossing meer om gewoon hier op forum te reageren! Ik heb 22 Januari een abbonement aangesloten van 15.99€ Nu krijg ik factuur van 46€ Paar keer gebeld hoe het kan. Nooit een duidelijke antwoord gekregen. En nu staat er 27€ en nog iets over mijn limiet ??? Hoe kan dit in godsnaam met 1,5GB internet Hiervoor was ik bij Orange met 750mb kwam ik nog toe! Heb derjuist gebeld naar Proximus ze hebben mij verbonden met iemand uit Brussel die geen woord Nederlands begrijpt of spreekt?? Wa is da na voor een service aub seg Kan er iemand duidelijk antwoord geven? Want straks stap ik weer over met gsm abonnement tv internet alles neem ik mee.
Hallo, Maar dan een week geleden al een klacht gestuurd naar het proximus team en deze week nog een reminder maar nog steeds geen antwoord gekregen. Dan hier maar proberen. Zie hieronder mijn klacht: Begin vorige maand heb ik mijn nieuwe iphone SE 128 geleverd gekregen. Toen was dit een exclusief web voordeel waarbij ik een éénmalige kost van €239 heb moeten betalen samen met een dataphone optie van €10 en een contract van 24 maanden. Nu een goeie maand later ben ik aan het kijken om voor mijn vrouw een iphone SE 32 aan te schaffen met vernieuwing van haar abonnement ook voor 24 maanden net zoals ik gedaan heb. Nu zie ik ineens dat de prijs van iphone SE serieus gedaald is. Meer specifiek voor het toestel dat ik een maand geleden geleverd heb gekregen is dit nu met een éénmalige kost van €179 ipv €239. Dit is een verschil van €60! Ik begrijp dat de prijzen zakken en dat dit met concurrentie te maken zal hebben maar op zo'n korte termijn voel ik mij als trouwe klant serieu
Na omruiling van onze bbox2 naar een bbox3 kunnen we geen HD meer ontvangen en ook geen opnames bekijken die in HD opgenomen zijn. Kan HD opnieuw geactiveerd worden op onze nieuwe bbox3?
Ik heb één licentie op mijn laptop staan die ik zou willen verwijderen en overdragen naar een nieuwe laptop die ik wil kopen. Hoe doe ik dit ? Graag uitleg Roger
Hoe kan ik een account verwijderen uit myproximus app?
Hoe kan ik mijn contract verbreken met Proximus. Sinds 31 oktober 2017 ben ik vragende partij om aangesloten te worden bij Proximus, dit is tot op heden niet het geval. De oorzaak hiervan is dat de bekabeling van Proximus niet werkt. Bij het aangaan van het pack werd mij aangeraden om twee simkaarten bij te nemen, eentje voor mobiele data en eentje om te bellen. Deze van mobiele data leek mij nuttig gelet het feit dat het internet thuis pas na enkele weken zou in orde geraken. Ik heb namelijk een eigen zaak en wou natuurlijk online blijven. Enkele weken later zag ik geen oplossing op korte termijn en heb ik een 3-maanden contract GEKREGEN bij Telenet. Dus waren die simkaarten compleet nutteloos! Ik nam vandaag contact op met de klantendienst en opeens ben ik de klant die niet kredietwaardig is EN dit namelijk de oorzaak is van alles! Dit kan niet, dit is je reinste onzin! Een pack is een pack en als het geheel van het pack door Proximus niet kan worden uitgevoerd, dan dient e
Op 16.01.2018 werd door Proximus TV en internet geïnstalleerd in een pack met "onbeperkt" internet. Na een bepaald verbruik, dat ik zelf niet kan raadplegen op "MyProximus", valt mijn internetsnelheid echter terug van 100Mbps naar 3Mbps maar helaas kan ik ook geen GRATIS volumepacks activeren via "MyProximus". Dat alles heeft blijkbaar te maken met het feit dat mijn klantnummer een dubbele status heeft bij Proximus aangezien ik vroeger reeds geruime tijd klant was geweest en na een onderbreking van een jaar of vijf als klant ben terug gekeerd en daarbij mijn oud klantnummer terug heb toegewezen gekregen. Ondanks dat ik meerdere keren per week met de klantendienst aan de lijn hang gebeurt dit gewoonlijk zonder enig resultaat behalve nogmaals een "lijntest" en een nieuw ticket dat wordt aangemaakt en bij de rest op de hoop gelegd. Nochtans ben ik eerder reeds geholpen geweest door een zekere Robrecht van Proximus die slechts 10 minuten nodig had om me tijdelijk uit de nood te helpen
Vorig jaar ben ik een joint offer aangegaan voor een iPhone 8. Het contract loopt al van 15 december maar nog altijd geen iPhone. Na een aantal keer de klantendienst te bellen nog altijd niets wijzer. Ze weten zelf niet wat er aan de hand is. HOE IS DIT MOGELIJK? Er werd mij ook beloofd dat ik zo snel mogelijk (de volgende week) gecontacteerd zou worden met verdere uitleg. (we zijn 2 weken verder, geen verdere uitleg.) Wat moet ik in godsnaam doen voor jullie actie ondernemen? Waar is mijn goddamn iPhone? Ik wil antwoorden.
Vanavond ontdekt dat je voortaan ook bij arte HD het geluidspoor op originele versie kan zetten. Eindelijk kunnen we ten volle genieten van de mooie films op arte. Nu nog TF1!
Hallo, Ik heb al enkele maanden problemen met tv en internet. Nieuwe decoder gehad. Onlangs nog 2 weken werken gehad in de straat van Proximus... Onlangs ook de nieuwe V6 decoder gehad om te testen. Vorige week maandag en zaterdag een technicus langs geweest en die zouden beiden een callback doen. Dit is nooit tot stand gekomen, wat wel vervelend is, want ze zijn beiden ter plaatsen geweest en dan ik hoef dan niet alles weer bij klantenservice aan te kaarten.... Problemen: Moet geregeld de wifi-code opnieuw invoeren bij smart-tv en telefoon. Tv: regelmatig geen verbinding. Opnames soms niet beschikbaar. Loopt vaak erg traag in bediening met afstandsbediening. Scherm vaak op zwart. Keuze-menu scherm meestal alleen zwarte beeldjes en zodra je een keuze aanvinkt loopt het "vast" en wordt er aangegeven dat er geen verbinding is.... Om gek van te worden!!!
Bestreft dossiernr 620724310 Vandaag mijn factuur gekregen en wat zie ik dat ik zomaar ff 976,92€ moet betalen??!!!! Eerst en vooral werd de iphone eind november niet bij mijn Tuttimus abonnement toegevoegd. Dan krijg ik eindelijk de iphone maar met een nieuw mobilus abonnement met resultaat dat wij hier met 2 gsm abonnementen zitten waarvan 1 niet eens gebruikt geword,dit dossier is al sinds 22 januari lopende! En nu word ook nog eens de iphone die in onze detailbeschrijving werd toegevoegd voor 149€ zomaar ff aangerekend op ons factuur voor het volle bedrag van 809€! Hoe kan je in godsnaam zo’n fout maken? Deze factuur is bijna mijn maandelijks inkomen,geen denken aan dat ik dus ga betalen en dan zal moeten wachten op een creditnota!! Gelieve dit aan te passen!!
Wij hebben deze week een mini decoder aangekregen voor onze tweede tv. Alles werkt prima, tot hij een zekere tijd af heeft gestaan (gewoon met de afstandsbediening), dan wilt hij niet werken. Niet met de afstandsbediening en niet met de aan/uit knop vooraan het apparaat. Enkel door achteraan de schakelaar van de stroom aan en uit te zetten werkt hij terug maar dan doorloopt hij natuurlijk heel zijn opstartprocedure. Heeft iemand een idee wat hier aan de hand is? Sluimerstand lijkt af te staan.
Beste, betreft: SMS naar' 3565' , dit op 20 januari , 6x in aantal sec tijd. hiervoor moeten we een kleine 10 euro betalen, welke ik weiger (op totaal van 166 euro...) Na contact te hebben met proximus center te Veurne, hun raad opgevolgd zonder enig resultaat . (consulteer website payinfo.be etc..). Nadien gebeld naar proximus zelf zijn we nog niet uit het probleem. Op 20 januari zou mijn vrouw (50 jaar!) , in een aantal seconden tijd 6 gaming SMS'en verzonden hebben??? Dit zonder enige waarschuwing vooraf.... daarnaast kan proximus zelf daar 'niets aan doen'. Het aanrekenen van een bedrag aan een klant is en blijft proximus zelf verantwoordelijk. Aangezien ze rechtstreeks dit op de factuur zetten is het zo dat ze een contract moeten hebben met deze malafide betalende gaming SMS diensten. Betaling gebeurt rechtstreeks via domiciliëring. Deze wordt tijdelijk stopgezet tot dat probleem is opgelost. (reeds de 3 de keer...)Betaling moet maar opgezonden worden, doch zal 10 euro
Beste, Ik heb onlangs een mail van jullie gekregen om de V6 te testen. De V6 decoder ontvangen sinds 9 februari en heb de tv replay + is bij mij niet geactiveerd kan op heden niet terug kijken programma's die ik niet gezien heb. Kunnen jullie effen checken hoe het komt dat ik die optie niet kan raadplegen. Mvg. Bouchra
Klantnr 620724310 Wij hebben eind November netflix als tv bundel gekozen in ons Tuttimus abonnement. Nu zien we al op 2 facturen dat deze buiten ons packet word aangerekend voor 10,99€ onder geleverd door derde?
Ik heb recent proximus TV laten installeren. Bijkomend was het de bedoeling gebruik te maken van de Radioline - app om radio Minerva te kunnen beluisteren. Mijn vraag: Heb ik ook internet nodig om gebruik te kunnen maken van de radioline-app of kan ik deze opzeggen? Ik gebruik nl geen internet. Mvg Eduard
Belgacom klantendienst Koning Albert II-laan 27 1030 Brussel en rechtstreeks Paardsdemerstraat 10 3500 Hasselt Hove, 2 januari 2011 Betreft : klantnummer 609763160, tel nr 03/454.31.50, klachtendossier 12795450 (onvolledig) stopzetting abonnement wegens herhaalde problemen en misleidende informatie Verstuurd via mail en gewone post Kopie naar ombudsdienst-telecommunicatie (als dit niet snel opgelost is) Kopie op forum zodat andere klanten kunnen meedelen in de “grap”? Mevrouw, mijnheer, U zult mij vertellen dat ik nog zo ongeveer een jaar zal moeten blijven betalen of een schadevergoeding zal moeten betalen? Vergeet het! Vanaf nu betaal ik geen euro meer tot er een bevredigende oplossing is gevonden. U zult daardoor afsluiten? Mag u proberen, de rechtbank kan dit zien als broodroof vermits ik een zelfstandige activiteit aan het (her)opstarten ben en niet zonder internet kan. U biedt niet de beloofde service en pleegt naar mijn mening contract
Ik heb een internet +TV+ Tel pack, waarvoor ik standaard 65,85 euro betaal per maand. Onlangs heb een nieuwe familus pack ontdekt die voordeliger blijkt te zijn, enige wat ik mis is de Happy Time International. Is het mogelijk om deze aan een familus pak toe te voegen of kom ik dan uiteindelijk terug op eenzelfde bedrag uit?
Happy time international heb ik als abonnement op mijn vaste lijn, nu merkte ik vorige maand dat mijn verbruik begon te stijgen omdat ik naar frankrijk heb gebeld. Ik heb direct contact opgenomen met de klantendienst, die zeiden dat het een fout was en het bedrag gecrediteerd ging worden op de factuur. Ik kreeg een aanbod voor altijd gratis bellen naar buitenland maar dit wil ik niet, weekend en avond is voldoende voor mij. Ik heb ook aangegeven dat ik ga stoppen met bellen naar buitenland want ik was bang voor de kosten, mij werd verzekerd dat dit niet hoeft en de fout opgelost wordt. Daarna heb ik nog 2 x gebeld voor info waar ik hetzelfde antwoord kreeg, alles is geactiveerd het is een fout het wordt opgelost als de factuur beschikbaar is. Nu krijg ik alsnog de factuur met het totale bedrag, waar ik dus al een aantal keer voor gebeld heb. Ik wil graag dat dit wordt opgelost. Dit is echt niet leuk.
Ik kan met de afstandsbediening mijn tv niet aanzetten,daar het om een b&o tv gaat heb ik de code manueel ingevoerd en werk het volume en uitschakelen al wel maar aanzetten lukt nog steeds niet en moet daarom met 2 afstandsbedieningen nog werken.Iemand een idee?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.