Skip to main content
Beste,

betreft: SMS naar' 3565' , dit op 20 januari , 6x in aantal sec tijd.

hiervoor moeten we een kleine 10 euro betalen, welke ik weiger (op totaal van 166 euro...)

Na contact te hebben met proximus center te Veurne, hun raad opgevolgd zonder enig resultaat . (consulteer website payinfo.be etc..).

Nadien gebeld naar proximus zelf zijn we nog niet uit het probleem. Op 20 januari zou mijn vrouw (50 jaar!) , in een aantal seconden tijd 6 gaming SMS'en verzonden hebben??? Dit zonder enige waarschuwing vooraf....

daarnaast kan proximus zelf daar 'niets aan doen'. Het aanrekenen van een bedrag aan een klant is en blijft proximus zelf verantwoordelijk. Aangezien ze rechtstreeks dit op de factuur zetten is het zo dat ze een contract moeten hebben met deze malafide betalende gaming SMS diensten.

Betaling gebeurt rechtstreeks via domiciliëring. Deze wordt tijdelijk stopgezet tot dat probleem is opgelost. (reeds de 3 de keer...)Betaling moet maar opgezonden worden, doch zal 10 euro minder zijn dan opgegeven bedrag. Ondertussen zijn deze betalende SMS diensten gedeactiveerd .(zegt men).

Mvg,

Hennebel Francis
Geen reactie

Reageer