Bij het aangaan van het pack werd mij aangeraden om twee simkaarten bij te nemen, eentje voor mobiele data en eentje om te bellen. Deze van mobiele data leek mij nuttig gelet het feit dat het internet thuis pas na enkele weken zou in orde geraken. Ik heb namelijk een eigen zaak en wou natuurlijk online blijven.
Enkele weken later zag ik geen oplossing op korte termijn en heb ik een 3-maanden contract GEKREGEN bij Telenet. Dus waren die simkaarten compleet nutteloos!
Ik nam vandaag contact op met de klantendienst en opeens ben ik de klant die niet kredietwaardig is EN dit namelijk de oorzaak is van alles! Dit kan niet, dit is je reinste onzin!
Een pack is een pack en als het geheel van het pack door Proximus niet kan worden uitgevoerd, dan dient er geen kunst of vliegwerk te zijn om de klant opeens niet kredietwaardig te krijgen! Tevens is de persoon van de klantendienst naar eigen zeggen niet aansprakelijk/verantwoordelijk voor wat Proximus niet kan of niet doet, en wordt hij daar te weinig voor betaald.
Graag wil ik weten hoe dit contract kan verbroken worden met een commerciële vergoeding!
Beste antwoord door AkiW
Bekijk origineel