Beantwoord

Verbreking contract

  • 15 February 2018
  • 4 reacties
  • 524 Bekeken

Hoe kan ik mijn contract verbreken met Proximus. Sinds 31 oktober 2017 ben ik vragende partij om aangesloten te worden bij Proximus, dit is tot op heden niet het geval. De oorzaak hiervan is dat de bekabeling van Proximus niet werkt.
Bij het aangaan van het pack werd mij aangeraden om twee simkaarten bij te nemen, eentje voor mobiele data en eentje om te bellen. Deze van mobiele data leek mij nuttig gelet het feit dat het internet thuis pas na enkele weken zou in orde geraken. Ik heb namelijk een eigen zaak en wou natuurlijk online blijven.
Enkele weken later zag ik geen oplossing op korte termijn en heb ik een 3-maanden contract GEKREGEN bij Telenet. Dus waren die simkaarten compleet nutteloos!
Ik nam vandaag contact op met de klantendienst en opeens ben ik de klant die niet kredietwaardig is EN dit namelijk de oorzaak is van alles! Dit kan niet, dit is je reinste onzin!
Een pack is een pack en als het geheel van het pack door Proximus niet kan worden uitgevoerd, dan dient er geen kunst of vliegwerk te zijn om de klant opeens niet kredietwaardig te krijgen! Tevens is de persoon van de klantendienst naar eigen zeggen niet aansprakelijk/verantwoordelijk voor wat Proximus niet kan of niet doet, en wordt hij daar te weinig voor betaald.
Graag wil ik weten hoe dit contract kan verbroken worden met een commerciële vergoeding!
icon

Beste antwoord door AkiW 17 February 2018, 17:01

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste Pascal, het spijt me dit alles te vernemen. Kan je het betrokken klantennummer via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 bezorgen? Dan kijk ik dit verder voor je na. Groetjes Freya
Typisch!Ik ga je de lange versie besparen,maar komt hierop neer dat mij een pack is aangeboden,en na afsluiting blijkt dat het gsm netwerk van Proximus hier geen service heeft,waardoor ik mijn vaste lijn moet behouden( anders niet bereikbaar) en moet gebruiken tss 8u en 17u (wat veel duurder is dan gsm) waardoor alle voordelen van deze formule wegvallen.Ook tv zou in het pack zitten... kan niet geleverd worden op mijn adres,maar betaal ik al 2 jaar volgens een medewerker,ter compensatie kreeg ik 14,- euro korting... deze bleek eenmalig??!!Internet betaal k comfort,kan helaas ook niet geleverd worden wegens verouderde bekabeling... Proximus is alles behalve klantvriendelijk!!Niemand neemt verantwoordelijkheid,en het probleem word van de eene dienst naar de andere geschoven,helaas zonder oplossing!!
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

spijtig om dit van jou te moeten vernemen. Alvast onze excuses voor het ongemak.

Kan je mij het betreffende proximusklanten nr en het betreffend gsm nr doorgeven, via deze privé-link?:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Ik kijk dit graag na voor jou

Groeten, Aw
Reputatie 6
Badge +3
Dag Pascal, hiervoor werd case nummer 32976744 opgemaakt. Onze collega's buigen zich over het probleem. Je hoort van hen. Groeten. Jan

Reageer