Vraag

Netflix

  • 16 February 2018
  • 8 reacties
  • 486 Bekeken

Badge +1
Ik had graag geweten of er nog mensen zijn die heel veel geduld moeten hebben met Netflix. Zowel het opstarten als gelijk welke handeling duurt eeuwen en nu en dan loopt die zelfs gewoon vast.
Wat kunnen we daar aan doen?

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Caroline, je kan altijd eens je cookies van je decoder verwijderen.
Je kan dit via volgende procedure:
Je mag op de knop MENU drukken en vervolgens naar INSTELLINGEN gaan en op OK drukken. Dan mag je naar SYSTEEM gaan en op OK drukken, vervolgens ga je naar VEILIGHEID/PRIVACY en druk je op OK. Daar kan je de COOKIES BEHEREN (pincode is standaard 1234) en vervolgens kan je de cookies wissen. Als dit is gedaan kan je dit even opnieuw gaan testen.
Groetjes, Charlotte
Badge +1
Dag Charlotte,

heb juist de cookies verwijderd (menu was wel enigszins anders) maar het blijft traag werken.

Groetjes,
Caroline
Reputatie 7
Badge +4
Caroline, ik heb dit voor je laten nakijken door ons IT team, als wij hier nieuws van verkrijgen, dan laat ik je dit onmiddellijk weten. Grtjs, Charlotte.
Badge +1
Dag Charlotte,

bedankt voor de moeite.

Groeten,
Caroline
eens checken met speedtest of je reserve genoeg hebt http://pxs.speedtestcustom.com/
Badge +1
Dag Martin,

heb de speedtest gedaan, maar vraag me af hoe ik daaraan kan zien of we nog reserve hebben.



Groeten,
Caroline
Reputatie 6
Badge +4
Hi Caroline ,

Voorlopig nog geen antwoord, laat je iets weten van zodra feedback

Mvg sabine
met 42 heb je inderdaad reserve genoeg en mss heb je zelf nog meer want hangt af hoe je deze meet om echt te weten zou je alle andere toestellen behalve deze waarmee je de speedtest doet (dan nog verbonden met een utp netwerkkabel) moeten loskoppelen van de bbox en ook geen verbinding mogen maken via wifi , maar aangezien je al 42 haalt zal het wel voldoende zijn.

Reageer