Skip to main content
Ik heb een internet +TV+ Tel pack, waarvoor ik standaard 65,85 euro betaal per maand. Onlangs heb een nieuwe familus pack ontdekt die voordeliger blijkt te zijn, enige wat ik mis is de Happy Time International. Is het mogelijk om deze aan een familus pak toe te voegen of kom ik dan uiteindelijk terug op eenzelfde bedrag uit?
Ter info:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_payingos/particulieren/producten/andere-producten-opties/abonnementen-voor-vaste-lijn/betalende-opties.html



misschien helpt de in Familus inbegrepen optie Free calls international u verder, happy time international is in elk geval niet meer terug te vinden (= het eventuele verschil is mij onbekend)
Happy Time International heet voortaan Free Calls International net als Happy Time XL nu gewoon Free Calls heet.
die benamingen zijn inderdaad ook te zien op :

>

https://www.proximus.be/nl/id_cr_telsub/particulieren/producten/andere-producten-opties/abonnementen-voor-vaste-lijn.html

als naar onder scrolt en op "phone line met Free Calls National " klikt

en daar kan je weer op "Free Calls International " klikken

wat weer naar de volgende pagina brengt

>

https://www.proximus.be/nl/id_cr_payingos/particulieren/producten/andere-producten-opties/abonnementen-voor-vaste-lijn/betalende-opties.html#/6266bc0e-08b0-4694-a1dc-fc034935af15
De optie is veranderd van naam en heet nu free calls international. Normaal zou dit automatisch in je familuspack actief moeten zijn. Groetjes Freya
Happy time international heb ik als abonnement op mijn vaste lijn, nu merkte ik vorige maand dat mijn verbruik begon te stijgen omdat ik naar frankrijk heb gebeld. Ik heb direct contact opgenomen met de klantendienst, die zeiden dat het een fout was en het bedrag gecrediteerd ging worden op de factuur. Ik kreeg een aanbod voor altijd gratis bellen naar buitenland maar dit wil ik niet, weekend en avond is voldoende voor mij. Ik heb ook aangegeven dat ik ga stoppen met bellen naar buitenland want ik was bang voor de kosten, mij werd verzekerd dat dit niet hoeft en de fout opgelost wordt. Daarna heb ik nog 2 x gebeld voor info waar ik hetzelfde antwoord kreeg, alles staat geactiveerd het is een fout het wordt opgelost als de factuur beschikbaar is. Nu krijg ik alsnog de factuur met het totale bedrag, waar ik dus al een aantal keer voor gebeld heb. Ik wil graag dat dit wordt opgelost.

Reageer