Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Ik heb een abonnement via een gemeente (groot bedrijf) . Daarnaast had ik een eigen data abbo. So far so good... nu beslist mijn gemeente ook een data abbo in het contract bij te voegen en krijg ik ineens twee gepeperde rekeningen waarop mijn data per MB wordt gefactureerd. Eerst telefoontje naar proximus...2de ....3de en er komt een creditnota....die niet klopt want "men" is een maand vergeten. Kort samengevat stond er een bedrag van 310,84€ onterecht open.... contact genomen via mijn account manager op de gemeente....alles wordt rechtgezet bla bla bla....maar ondertussen is mijn abbo wel bevroren en kan ik al van zondag niet meer bellen of internetten onderweg.....een zakelijke klant bevriezen voor een openstaande factuur die er geen is....prima service proximus!!!! Ik ben al persoonlijk klant sinds begin jaren 90 maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.... en als "groot bedrijven"-klant kan je niet eens buiten de werkuren vooruit want alles moet via een accountmanager.....pppppffff.
goede middag even schrikken toen ik vandaag mijn aanrekening in de bus kreeg. blijkt dat er (in tegenstelling tot wat er telefonisch doorgegeven werd) kosten aangerekend werden op mijn factuur voor verhuis en voor plaatsing aansluitpunt. Deze kosten zouden volledig gratis zijn volgens 1 van de medewerkers omdat proximus er niet in geslaagd was de verhuis degelijk op te volgen..... bijna dagelijks telefoons moesten er plaatsvinden en nog werd de verhuis laattijdig geregeld 26/12/2017 ipv 11/12/17.
er komt op dat deze app niet geselecteerd staat...
Beste, Ben sinds gisteren overgeschakeld van Pay & GO + naar een abonnement. Sinds deze ochtend kan ik niet SMS'en bellen. Heb telefoon al meerdere malen gereset. Graag hulp want dit is wel best irritant.
Hallo allemaal Op het franse forum heb ik gelezen dat vanaf maart be tv zou starten bij proximus. Zou ook play more binnenkort starten is dat mogelijk? Waarom misschien be tv wel en play more niet want is nu ook enkel via telenet te zien. Timm1983
We werden al enkele x opgeschrikt s' nachts doordat de telefoon (vaste) één keer rinkelt en dan niets meer... dit meestal rond 01.06 ofzo van die late tijden. Kunnen we iets doen om dit tegen te gaan?
Dat het fout kan lopen: wet van murphy en menselijke fouten mààr dàt is niet mijn schuld. Ik heb geprobeerd er te blijven in geloven, helaas ziet men dat er inderdaad zeer veel is fout gelopen wat niet had mogen fout lopen. Krijg ik op de koop toe telefoon: waarin men zegt dat mijn tariefplan FIX ( wat ik nooit heb gehad ) volledig is afgesloten, ik heb haast geen woord kunnen zeggen en men beweerd dat men klanten zoals mij liever kwijt dan rijk is en dat men er op rekent dat ik alvast nooit meer terug keer naar Proximus. Blijkbaar was deze niet op de hoogte van mijn lopende dossier ombudsdienst. Mijn beheerder weet niets van oproepen naar een gsm want alles verloopt via hem en hij zelf regelt alles. Er zouden nog dossiers open staan kon men ook zien. Mijn easy-switch is nog aan het doorlopen en er is nog een bedrag in mijn voordeel. Dat zou overgemaakt worden op de rekening. Voor mijn ES geen UPS stickers ontvangen ( zou die ZEKER vandaag ontvangen ), alles gisteren ingegeven i
Sinds een paar weken geen toegang meer tot mijn verbruik op de app . De melding server niet beschikbaar en kom later terug . Ook op laptop krijg ik de melding van technische problemen en kom later terug .
Beste heer/mevrouw, Aangezien ik telefonisch geen goed antwoord krijg en de chat zomaar wordt afgesloten ga ik het maar op deze manier proberen. Ik heb namelijk een vraag over de abonnementen die jullie aanbieden. Er wordt met onze abonnementen regelmatig naar een mobiel (06) nummer in Nederland gebeld. Hierdoor onstaan er kosten buiten de bundel. Wij hebben nu Bizz Mobile M abonnementen. Ik zie op jullie site dat in het Bizz Mobile L abonnement ook 600 min. naar de EU bellen is inbegrepen. Gaat het hier om vaste nummers in de EU of zijn deze minuten ook te gebruiken naar mobiele nummers in de EU (en dan gaat het eigenlijk vooral om Nederland). Daarnaast bieden jullie ook een Calls & SMS+ optie aan. Hiermee kan 60 min naar Europa, VS, Canada en Zwitserland worden gebeld. Gaat het hier ook alleen om vaste nummers of ook om mobiele nummers?
Ik heb een easy switch gedaan, van het nummerbehoud reeds lang de bevestiging, dus de aanvraag is bij PX wel degelijk toegekomen. Vandaag : ze weten dus van niets. Nu bel ik toch nog even in want wat moet je doen met de decoder en modem. Er zouden net als bij de omruiling van het defecte toestel destijds nummers verzonden worden per email, helaas heb ik toen die emails nooit gehad. En toen werd het ook niet verzonden als beweerd. En geen track id. Nu gaat het dezelfde kant op en krijg aan telefoon reeds DRIE verschillende antwoorden. Van afgeven in een ERKEND verkooppunt tot Bpost tot UPS tot taxipost. Net in de shop navraag gedaan: breng ze hier maar binnen.... Zeg hallo.
Blijkbaar ben ik de enige niet maar ook mijn app op smartsphone om tv te kijken werkt niet.
Als ik de korte inhoud van een film of magazine wil lezen moet ik voor de tweede helft naar een nieuw tabblad met meer info. Soms staat er slechts een paar woorden meer op die tweede bladzijde. Kan dit niet op één en dezelfde bladzijde verschijnen?
Ik heb al ontelbare keren proberen in te loggen op de app. Iedere keer kom ik terug uit op de login pagina. Ik heb naar jullie klantendienst gebeld. Die konden me helaas niet helpen. Ik heb een privebericht gestuurd op dit forum. Geen reactie. Ik heb een bericht geplaatst in een gelijkaardig topic. Geen reactie. Ik ben een chatbericht begonnen. Dat wordt gewoon afgesloten... Er wordt zoveel reclame gemaakt voor deze app... je zou toch verwachten dat het werkt. Kan iemand me ajb helpen?
Beste Ik heb recent een naamsverandering laten doen op hetzelfde adres. Hieraan gekoppeld werd ons een nieuw pack voorgesteld, waarmee we akkoord gingen. Echter hebben we nu 2 accounts. Ik heb hier reeds voor gebeld en m'n ging onze accounts samenvoegen tot één. Oude account: 608364378 Nieuwe account: 620680524 Ondertussen zijn we een week verder en kan ik enkel inloggen op m'n oud account. (gekoppeld aan m'n mailadres). Als ik iets open zoals facturen of mijn producten, krijg ik een foutmelding, bad request. PS. Ik heb via privéberichten, een 5-tal dagen geleden een vraag gesteld over m'n decoder, maar ook die vraag is nog steeds beantwoord. Vandaar dat ik beide vragen nu even op het forum gooi. Graag een snelle reactie. Bedankt Hoobergs
In mijn recentste factuur stond het volgende vermeld: - Wij hebben vastgesteld dat Happy Time XL voor u momenteel het voordeligst is... - Wij hebben vastgesteld dat Telefoonlijn Classic - Abonnement voor u momenteel het voordeligst is... Waar kan ik de tarieven/voorwaarden/productfiches/om het even wat over deze producten terugvinden op de Proximus-website? Ik verwacht daarbij dat het betreffende product exact dezelfde benaming heeft als op mijn factuur.
Al 5 maanden is er een probleem met de website van my proximus met name met het verbruik. (Zie foto in bijlage) Hier krijg ik steeds de melding dat door een technisch probleem het verbruik niet getoond kan worden. Na verschillende keren te hebben gebeld krijg ik steeds mensen aan de lijn van het callcenter die mij zeggen eens via een andere browser te proberen. Dan word ik weer doorgestuurd naar de klantendienst want dit geval is niet voor de technische dienst? Hallo? Heeft proximus dan wel it’ers in dienst? Ik snap niet dat dit na zo’n lange tijd nog steeds niet is opgelost. En de keren dat ik gebeld heb, is er geen enkele slimmerik bij die dat doorgeeft aan de juiste persoon! Als ik dan achteraf steeds een mail krijg over tevredenheidsonderzoek, tja dan kan ik niet anders dan slechte beoordelingen geven, ook qua service. Want hoeveel keer heeft men mij al niet gezegd mij te zullen contacteren om te vragen of het ondertussen al is opgelost. Idd geen enkele keer dus.
Ik kan al geruime tijd geen mobiele date bij bestellen. Waardoor ik al meer dan 30€ buiten mn bundel ben. Ookal gebruik ik de mobiele data byna niet, alleen wifi. Graag zou ik 500mb bybestellen maar kan gewoon niet, altijd foutmelding. Ook vind ik die 30€ veel te veel! Eigenlijk schandalig vind ik! Ik wou die helemaal niet want mobiel netwerk is uitgeschakeld op gsm!
Het betreft tijdens de voetbal het (Achtergrondgeluid ) dat het geluid van de reporter overtreft en waarvan zijn commentaar niet goed begrijpt. Kan daar iets aan gedaan worden want mijn gehandicapte man vindt dit vervelend en moet je het geluid luider plaatsen. Graag jullie antwoord.
Heb van proximus een nieuwe decoer (moeten) mogen installeren, de oude kon niet meer geladen worden met de nieuwe software. Na een correcte installatie van de nieuwe decoder zonddr HD verschenen er blokjes na pauzeren van een livebeeld. Hieronder het relaas van mijn contacten met de proximus helpdesk. Eerste contact : we gaan de decoder eens volledig terug opstarten. Twee vingers ....Het ging niet, doet het eens opnieuw, maar wel zoals ik het zeg. OK, tweede poging, niet gelukt. Blijf aan de lijn, ik vraag het na. Het is wel met drie vingers mijnheer. Het ging. We bellen u op binnen een uur om te zien of het probleem is opgelost. Tweede contact: Ik zie wel iets fout hier, zal dat corrigeren, uw modem terug opstarten en binnen 15 minuten is dat opgelost. Niet dus. Derde contact : we hebben al alles gedaan wat we hier kunnen doen, ik maak een technische fiche, een technicus zal u dan bellen. Vierde contact : geen technicus gehoord en nog altijd blokjes na pauze Wat nu?
V6 aangesloten zonder problemen en werkt perfect ( kind kan de was doen ) fantastisch beeld met 4 k , is ook sneller dan v 5 , betere afstandsbediening , zou juist graag weten of er een HD in zit en hoe groot die is ? Mis wel de display op de decoder !
Ik heb op 21 Dec het pakket met de tv aangevraagd. En tot op vandaag heb ik nog steeds geen bevestiging van datum wanneer die geleverd wordt. Ondertussen betalen we voor een 2 decoder en pakket. Het is onaanvaarbaar dat dit 8 weken na bestelling, nog steeds niet in orde is. Ondertussen zitten we vast aan een pakket van 24maand. Waar kan ik klacht indienen en eventueel schadevergoeding vragen?
Waar kan ik zien of wij nummerweergave als instelling hebben?
Bij GSM lukt het mij de cloud te downloaden maar krijg daarna altijd : kan niet verbinden gelieve data in te schakelen voor verbinding. ik doe dat zowel via wifi (lukt niet) en data (lukt niet) bij proximuscloud : technische fout. kan daarna maar beperkt openen soms. heb de app al driemaal afgesmeten en vervangen maar nada ! dank
Dat is nu al een paar maand dat de My Proximus app niets anders laat zien dan "Opnieuw Proberen >". Heeft altijd heel OK gewerkt, plots niet meer. Op de My Proximus website kan ik wel mooi verbruik/facturen/ed zien. Het is ook verrekt moeilijk om makkelijk support te krijgen voor eender welke problemen. Via chat lukt meestal niet (deze optie is meestal uitgegrijsd), of ik krijg de melding dat ik contact neem met een dienst die niet in staat is om mij te helpen met mijn vraag.... Ik ben steeds heel tevreden geweest over Proximus, en heb zelfs iedereen in mijn gezin overtuigd om over te stappen naar Proximus. Misschien toch niet zo'n goed idee geweest...?
Ik kan de meeste serieopnames niet annuleren. decoder reageert dan niet... Hoe los ik dit op?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.