Heb van proximus een nieuwe decoer (moeten) mogen installeren, de oude kon niet meer geladen worden met de nieuwe software. Na een correcte installatie van de nieuwe decoder zonddr HD verschenen er blokjes na pauzeren van een livebeeld. Hieronder het relaas van mijn contacten met de proximus helpdesk.
Eerste contact : we gaan de decoder eens volledig terug opstarten. Twee vingers ....Het ging niet, doet het eens opnieuw, maar wel zoals ik het zeg. OK, tweede poging, niet gelukt. Blijf aan de lijn, ik vraag het na. Het is wel met drie vingers mijnheer. Het ging. We bellen u op binnen een uur om te zien of het probleem is opgelost.
Tweede contact: Ik zie wel iets fout hier, zal dat corrigeren, uw modem terug opstarten en binnen 15 minuten is dat opgelost. Niet dus.
Derde contact : we hebben al alles gedaan wat we hier kunnen doen, ik maak een technische fiche, een technicus zal u dan bellen.
Vierde contact : geen technicus gehoord en nog altijd blokjes na pauze
Wat nu?
Beantwoord
Blokjes na pauze
Beste antwoord door Cvanloon
Ik wilde nog wat wachten en verder kijken hoe het zou gaan met een nieuwe decoder die ik dus nog niet heb en binnenkort wel zal krijgen.
Maar daarstraks kreeg ik een ingeven en ik dacht : ik ga toch even nog eens mijn decoder zonder stroom zetten en hem herstarten. Dat verliep zoals altijd vrij klassiek en zonder problemen. Maar blijkbaar was er ook een softwareupdate en nu heb ik het al vijf keren geprobeerd : mijn BLOKJES ZIJN WEG! Was het dan toch een softwareprobleem?
Bekijk origineelMaar daarstraks kreeg ik een ingeven en ik dacht : ik ga toch even nog eens mijn decoder zonder stroom zetten en hem herstarten. Dat verliep zoals altijd vrij klassiek en zonder problemen. Maar blijkbaar was er ook een softwareupdate en nu heb ik het al vijf keren geprobeerd : mijn BLOKJES ZIJN WEG! Was het dan toch een softwareprobleem?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.