Ik heb op 21 Dec het pakket met de tv aangevraagd. En tot op vandaag heb ik nog steeds geen bevestiging van datum wanneer die geleverd wordt. Ondertussen betalen we voor een 2 decoder en pakket.
Het is onaanvaarbaar dat dit 8 weken na bestelling, nog steeds niet in orde is. Ondertussen zitten we vast aan een pakket van 24maand. Waar kan ik klacht indienen en eventueel schadevergoeding vragen?
Bladzijde 1 / 1
Beste, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijk ik dit verder voor je na. Alvast excuses voor het ongemak. Groetjes Freya
Na zoveel keer terug docs gestuurd naar Proximus. Bevestigingsbrief gekregen van Proximus voor levering vandaag. Vandaag zitten wachten, en niemand. Dynalogic gebeld, en daar weten ze van niets. Proximus heeft nooit bestelling doorgegeven.
Dag murielm, wij kunnen via deze weg geen bijlages openen, bezorg je ons klantgegevens voor nazicht? Grt, HeidiE
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.