Ik heb een abonnement via een gemeente (groot bedrijf) . Daarnaast had ik een eigen data abbo. So far so good... nu beslist mijn gemeente ook een data abbo in het contract bij te voegen en krijg ik ineens twee gepeperde rekeningen waarop mijn data per MB wordt gefactureerd.
Eerst telefoontje naar proximus...2de ....3de en er komt een creditnota....die niet klopt want "men" is een maand vergeten. Kort samengevat stond er een bedrag van 310,84€ onterecht open.... contact genomen via mijn account manager op de gemeente....alles wordt rechtgezet bla bla bla....maar ondertussen is mijn abbo wel bevroren en kan ik al van zondag niet meer bellen of internetten onderweg.....een zakelijke klant bevriezen voor een openstaande factuur die er geen is....prima service proximus!!!! Ik ben al persoonlijk klant sinds begin jaren 90 maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.... en als "groot bedrijven"-klant kan je niet eens buiten de werkuren vooruit want alles moet via een accountmanager.....pppppffff.....iemand enig idee hoe ik zo snel weer "mag" telefoneren?
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.