Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Ik kan mijn mailbox niet meer beheren. D.w.z.: ik kan geen aliassen meer aanmaken of verwijderen. Dit sinds de interface van mijn mailbox enkele maanden veranderd is. Vroeger kon ik de aliassen beheren vanuit de mailbox. Blijkbaar kan/moet dat nu enkel via myproximus. Daarbij kon ik de mailbox ook gewoon openen vanuit myproximus. Bij mijn producten in myproximus staat nu enkel ‘Proximus Mobilus S’ vermeld. De interface van myproximus is trouwen ook aangepast. Zijn er nog mensen met dit probleem? Hoe hebben jullie dit opgelost? Via het gratis nummer werd ik doorgestuurd van de éne dienst naar de andere. Van de éne dienst krijg ik de uitleg dat dit een technisch probleem is, van de andere dienst dat mijn mailbox niet bij mijn abonnement hoort. Ze kregen het niet opgelost en verbonden mij vervolgens door naar een andere dienst. In 2008 had ik mijn Pay & Go omgezet in een abonnement. Zowel mijn Pay & Go als later mijn abonnement die op verscheidene ogenblikken door Proximus
29 mails successful between 2018-03-06 06:00:02.000 and 2018-03-06 06:32:01.00029 then 4.4.5 error i.e. 106 persons left without information
Heb de app van radioline geinstalleerd. Alles werkt maar muziekzenders geven geen geluid. Technicus ter plaatse zegt dat internetaansluiting vereist is. Technische dienst zegt dat het zo ook werkt. Wie heeft ervaring met deze muziek app want proximus lijkt het zelf niet te weten.
Vorige week een update "laten" installeren. Had gedacht qua snelheid, oplossen van problemen (plots geen beeld), uitgang audio; dat alles (toch veel) zou opgelost zijn. Maar noppes. Heb alweer twee maal moeten herstarten (geen beeld). En het opstarten van de decoder (wou bijna dat "ding" schrijven), dat duurt en duurt. Ik denk dat ik de decoder van twee jaar geleden zal terugvragen. Een verbetering is het tot vandaag zeker niet. Op hoop leven is één ding, maar qua vernieuwing is het "back to the ……".
Hallo, Mijn Digitale TV en internet zijn sinds gisteren onterecht afgesloten. Onterecht omdat jullie plots sinds Januari 2018 de facturen naar een adres toesturen waar ik al 8j niet meer woon?? Bijgevolg heb ik dus ook geen facturen ontvangen!!! Het spreekt dan ook voor zich dat ik deze dan ook niet optijd had kunnen betalen! Ook zijn er kosten aangerekend voor het niet optijd betalen van deze facturen. Graag een creditnota voor die kosten! Vermits ik door jullie eigen fout niets heb kunnen betalen wil ik een kosteloze heractivatie van mijn diensten! Alvast bedankt voor de moeite! Klantnummer: 616754181
Beste, mijn abonnement is afgesloten wegens het laattijdig te betalen van een factuur! Eigen schuld weliswaar! Ik heb de openstaande factuur vandaag 28/02 betaald.Maar hoe kan ik terug mijn abonnement activeren zodat ik terug kan bellen en ect.. Hoe lang duurt het tegen dat mijn abonnement terug geactiveerd is? Ik heb mijn telefoon nodig voor men werk, ik werk nl als thuisverpleegkundige. Ik hoop spoedig op u antwoord, mvg Geers An
Via my proximus naar mijn producten naar cloud. Melding technische storing. Na telefonisch contact geen oplossing. Gewoon opnieuw bellen of mailen, ondertussen loopt rekening door.
hoi, ik kan plots geen mails meer verzenden via mijn pc enkel nog ontvangen. hoe moet ik dit oplossen? ik werk met Windows 10. kunnen jullie me helpen aub
Hallo Sinds een week heb ik een nieuwe gsm aangekocht een Samsung J5 2016. Mijn gsm factuur is sinds dan ook de lucht ingegaan en het blijkt te komen door mms berichten.... Mijn vraag is dus hoe ik dit kan uitschakelen zodat er geen mms berichten meer verzonden worden, maar lange berichten in 2 of meer gedeeld worden? Edit Wim: verplaatst naar subforum Telefonie
Beste, Ik wil dat als iemand belt naar mijn vaste lijn, die gewoon blijft bellen. Vroeger hoorde je na een tijdje een voice mail, maar nu krijg ik na een 8-tal keren rinkelen te horen "dit nummer is niet toegelaten". Ik wil eigenlijk alle doorschakelingen naar voicemail volledig uitschakelen en wil dat mijn toestel gewoon blijft rinkelen, tot de beller inhaakt, kan dit?
Na de grote storing bij Proximus in januari 2018, kregen wij 2 weken "gratis" bepaalde tv kanalen. Hier hebben wij een paar films opgenomen. Die staat in onze bibliotheek als nog geldig vermeld. Gisteren wilden wij er een bekijken. Wie schetst onze verbazing: niet meer te bekijken. Melding code SPC-4. Vandaag klantendienst gebeld. Medewerker zegt dat onze opnames inderdaad niet meer geldig zijn, ondanks het feit dat ze nog als geldig vermeld staan in onze lijst van opnames. Hij kan hier niets aan doen. Sorry.Dat wil dus zeggen dat Proximus deze opnames gewoon verwijderd heeft, zonder aankondiging of wat dan ook. Is dat een eerlijke manier van handelen?
Ik had verschillende mailadressen eindigend op @skynet.be Tot een tijdje geleden kon ik die allemaal afzonderlijk gebruiken. Ik wil nu echter de paswoorden aanpassen en op de een of ander manier wordt ik iedere keer omgeleid naar de proximus account en kan ik de afzonderlijke adressen niet meer benaderen. Wat is er gebeurd? of via welke weg geraak ik aan mijn oude online mailboxen?
Ik heb een erkenning van het FOD gekregen betreffende mijn handicaps. Ik heb een ernstige darmziekte en heb borstkanker. Mijn erkenning gaat in vanaf 1 september 2017 tot en met juli 2019. Mijn vraag is dan ook of ik van de voorbije maanden een tegemoetkoming alsnog kan krijgen? Ik ben al jaren vaste klant bij proximus en men zoon heeft op 3 maart jongstleden via mijn abbonnement een iphone 8 gekocht. Ik hoop dan ook als alleenstaande mama dat ze een tegemoetkoming geven. Kan iemand mij hiermee helpen? Mvg,
Vanaf maandag zou BBC First bij Proximus TV komen. Alleen is hierover weinig bekend. Komt deze zender in de boeketten Entertainment NL en Multi NL? En in HD? Bedankt voor een antwoord!
Ik kan sinds deze ochtend mijn mails niet meer bekijken op mijn webmail. Ik krijg melding unknown error en ik verwacht natuurlijk een belangrijke mail die ik vandaag nog moet kunnen beantwoorden...nog mensen die dit probleem hebben ?
Proximus relay.skynet.be:587 with password proteced secure connection should deliver : "Customers using authenticated clients (port 587) will be limited to a max 720 recipients/hour" We send 60 mails per hour and get a 4.4.5 error after 10 minutes
Goeiedag, Graag had ik op webmail gekeken of er voor mijn oud mailaccount een nieuw (aangevraagd) paswoord is toegekomen. Ik weet natuurlijk niet meer wat het oude paswoord was, dus kan ik niet inloggen op webmail. Mijn oud adres is emmanuelanciaux"ampersant"skynet"punt"be Kan iemand mij helpen.
Hallo, ik ben eigenlijk een beetje boos op jullie. Ik ben nog niet zo lang over gegaan naar Proximus, en heb al 2 maanden gehad dat ik teveel data had verbruikt. Ik krijg een SMS en ik wil dan meteen 500mb bijkopen, maar via mijn gsm gaat dit dan met geen enkele mogelijkheid. Met als gevolg ik over mijn data heen ga en extra moet bij betalen. Is dit een manier om jullie klanten wat extra geld af te troggelen? Bij Orange had ik hier nooit geen last van.
In de titel van Live TV staat het juist: "Televisie kijken" maar in de uitleg erboven staat het fout: "Je kan opnieuw tv bekijken met ...". Om een TV te bekijken moet hij zelfs niet aan staan, maar wel om TV te kijken. (Als het jullie interesseert heb ik er nog een aantal andere.)
Zelfde probleem : Vul gebruikersnaam en paswoord in op Proximus tv app en wordt steeds terug naar beginscherm verwezen. Op My Proximus staat bij : Proximus tv app “ binnenkort beschikbaar” niet tegenstaande deze App reeds gewerkt heeft. Wat ik wel schandalig vind als ik naar de hulplijn bel ze mij 20 min in wacht plaatsen en daarna de lijn onderbreken. Heb nu gevraagd om terug te bellen , ze zeggen dat dit gebeurt binnen de 15 min, maar niemand belt terug. Noemen ze dat service? !
Opgelet Fraude! Ik kreeg vandaag een bericht van +32476124078 met de melding dat mijn domiciliering niet is doorgegaan en of ik het bedrag van 65 euro wil overschrijven naar Rekening be50 000171003118. De enige openstaande factuur die ik heb zal binnen een dikke week van mijn rekening gaan en bedraagt slechts 59 euro. Net met Proximus gebeld en gaat inderdaad niet over een bericht van bij hun. Zij sturen geen berichten bij misgelopen domiciliering. Dit komt van de bank uit.
hoi ik heb in mei 2016 een iphone 6s gekocht met abonnement nu wou ik graag weten hoeveel restwaarde ik nog zou moeten betalen maar kan dit nergens vinden.. weet iemand hoe ik dit kan zien. mvg shana
In de vorige versie van webmail kon ik alle te weren adressen in een keer bijwerken. Het volstond van de lijst te selecteren, die dan in een editor aan te passen en daarna gewoon met select/paste terug te plaatsen. Dit blijkt nu echter niet meer mogelijk. Bestaat er een export/import functie voor de spam address list?
Ik heb reeds enkele jaren gratis de dommeinnaam www.artenco.net in gebruik . Deze verwees door (cloac) naar een skynetblog : http://kunstatelier.skynetblogs.be/ . Vermits de blog niet meer gebruikt word , heb ik de "cloac"-instelling nu veranderd naar www.belet-geert.exto.nl , maar dit blijkt niet te werken . Is de gratis domeinnaam onbruikbaar geworden ?
Deze brief heb ik aangetekend aan Proximus gericht en kreeg tot op heden geen reactie: quote: [i]Geachte, Betreft: schade veroorzaakt aan derden bij het ingraven van kabel Ons klantnummer 610183606 Op 7 december 2017 kwamen uw diensten internet bij ons binnen leggen op onze terreinen aan de Meistraat 28A in Berlaar. Alles was in order maar enkel de kabel moest nog ingegraven worden. Dit werd door een onderaannemer van Proximus gedaan enkele weken geleden. Vandaag stel ik vast dat, tijdens de graafwerken ernstige schade werd toegebracht aan de betonnen afsluiting van onze buren. De foto’s in bijlage spreken voor zich. In totaal staan er 25 betonnen palen waarvan er 7 ernstig beschadigd zijn. Er werd duidelijk met de graafkraan tegen de verschillende betonnen palen gereden. Daarover kan gen twijfel bestaan. De afgebroken stukjes beton liggen er nog onder. Dat zie je op de detailfoto. Je zal begrijpen dat we onze buurman hierover moeten informeren. Allicht zal die a
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.