Skip to main content
Vraag

Kan niet inloggen op webmail

  • March 5, 2018
  • 13 reacties
  • 2059 Bekeken

Ik kan sinds deze ochtend mijn mails niet meer bekijken op mijn webmail. Ik krijg melding unknown error en ik verwacht natuurlijk een belangrijke mail die ik vandaag nog moet kunnen beantwoorden...nog mensen die dit probleem hebben ?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

13 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • March 5, 2018
Ook voorgehad vanmorgen maar na een 10tal minuten toch gelukt (tenzij er ondertussen terug "server" problemen zouden zijn)
edit: Inderdaad terug van dat ...

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • March 5, 2018
Hallo,

Er is op geen algemeen probleem met de webmail op dit ogenblik. Het zou dus normaalgezien moeten lukken. Als je nog problemen ondervind, kan je ons via privébericht terug contacteren zodat we verder kunnen nakijken wat het probleem exact is.

aanmaken privébericht : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Martin
  • March 5, 2018
hier ook geen problemen ondervonden, houden zo 😉

Wij kunnen ook niet inloggen op webmail. Krijgen steeds unknown error

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • March 5, 2018
Wij hebben hier op dit moment ook problemen om webmail te gebruiken : unknown error ....

Martin
  • March 5, 2018
Hier nu ook, heb eens uitgelogd en kan niet meer inloggen

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • March 5, 2018
Er zijn momenteel inderdaad technische problemen met o.a. de Skynet webmail. Onze diensten werken er hard aan.
Mvg,
Wim

  • Rising star
  • March 5, 2018
Kan al de hele voormiddag niet inloggen wegens zelfde unknown error

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • March 5, 2018
Nog steeds niet in te loggen in proximus webmail .

Vooruitzichten wanneer opgelossing er is ?

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 5, 2018
Hoi,

Er zijn momenteel storingen op het webmail platform voor sommige klanten. Onze technische dienst is er van op de hoogte en zoekt zsm een oplossing. Je kan je mails nog wel bekijken via een client (Outlook/ingebouwde Windows mail/Apple Mail/ingebouwd mail programma op je smartphone). Alvast onze excuses voor de overlast.

Hier alvast meer info om dit in te stellen.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/welkom-bij-support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html

Groeten,

Jean-Paul.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 5, 2018
We hebben momenteel nog geen feedback gekregen wanneer dit is verholpen. Groeten, Jean-Paul

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • March 5, 2018
Hier werkt het in ieder geval (voorlopig?) terug ....
P.S.
"welkom bij de nieuwe layout" (deze had ik al evenwel)

Martin
  • March 5, 2018
Hier ook , dat hebben ze weer goed gefikst ☺️