Skip to main content
hoi,

ik kan plots geen mails meer verzenden via mijn pc enkel nog ontvangen. hoe moet ik dit oplossen? ik werk met Windows 10. kunnen jullie me helpen aub
Probeer eens door je bbox 5 sec stroomloos te zetten en dan volledig laten heropstarten om te zien of het dan wel weer lukt.
hoi Martin,

lukt ook niet hem stroomloos zetten. kan nog steeds geen verzenden
Ik krijg steeds foutmelding 0x80044803 heb ook bbox al stroomloos gezet en terug herstart maar lukt ook niet.
kun je er nog versturen via http://webmail.proximus.be

Staan de mailinstellingen nog juist in je mail programma die je gebruikt

zie >

email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer
Hallo,



Kan je ons via een privébericht (zie onderstaande link) laten weten welke foutmelding je krijgt als je dat probeert en over welk mailadres het gaat ?



privébericht versturen :



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



via volgende link kan je evt al een aantal zaken controleren :



https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_mail/particulieren/welkom-bij-support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/u-kunt-geen-e-mails-verzenden-en-of-ontvangen.html
Welk mailprogramma gebruik je (windows mail; outlook,...) ?



Hoe probeer je de instellingen na te kijken en wat gebeurt er als je ze wil aanpassen ? Eventueel moet er anders een nieuwe account aangemaakt worden, maar als je de bestaande account verwijderd zijn de mails ook weg als je met windows mail werkt.
Heb een nieuwe account aangemaakt maar ik kan daar de instellingen zelfs niet openen. Nu kan ik zelfs niet meer verzenden ook
Hoi,



Je kan best stap voor stap deze instructies volgen. Je bent zeker dat je het juiste Wachtwoord hebt?



https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/welkom-bij-support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html



Groeten,



Jean-Paul
Lukt ook niet, begrijp er niets meer van.
Gebruik je de ingebouwde mail client van windows 10?
In andere post heeft hij inderdaad gemeld dat hij "Windows 10 Mail" gebruikt

zie > https://nl.forum.proximus.be/internet-10/ik-kan-geen-mails-meer-ontvangen-nog-verzenden-nu-43623#post602572
Lukt gewoon niet das al van gisteren ik heb al gebeld en ze zeggen dat het opgelost is maar ik zie geen beweging in mijn mails. Kan nog steeds niet verzenden en ook niet meer ontvangen
met mijn gsm heb ik geen problemen . dan ligt het toch aan mijn pc denk ik?
anders mss eens met een ander gratis mail programma proberen ipv windows mail.

of de mail app verwijderen en opnieuw installeren
Ter info:

https://supportforums.cisco.com/t5/unified-communications/how-do-i-remove-an-orphaned-subscriber/td-p/316199



Error hr=0x80044803 (E_AV_DC_OBJ_NOT_EXISTS): Failed to commit changes



-> Ik denk dat dit probleem niet lokaal maar zich op niveau van de Px mailserver situeert

-> Aandringen op een technische analyse/controle/correctie
!! werkt met smartphone app wel en met mail app niet!!
Werken beide apps rechtstreeks op dezelfde database? Dit is voor ons een vraag en een weet voor (sommige) Px technici...

Mijn vermoeden is en blijft op basis google doctor dat er een probleem is met de gegevens van de klant in een (e-mail) database (update)



The MailboxStoreObjectID value referenced for this subscriber is not found in the MailboxStore table in the database


zou ik wel heel raar vinden dat deze dan een aparte zouden hebben......
Als beide apps via Imap verbinding maken dan verlopen ze allesinds via hetzelfde protocol.
Ok voorstel:

zoals Martin reeds voorstelde de windows 10 mail app verwijderen en terug installeren

indien dit geen oplossing biedt MS support contacteren:

https://support.microsoft.com/nl-be/contactus/



P.S.

Is er naast de vermelde 0x80044803 fout (niet direct bij MS terug te vinden) ook geen andere 3cijferige code vermeld?
Neen geen andere code vermeld. Maar hoe kan ik die app verwijderen en terug installer? Want heb dit al willen doen maar lukt niet.
Ter info

https://www.pcleek.com/tips/1948-hoe-ingebouwde-meegeleverde-apps-verwijderen-in-windows-10

https://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/apps_windows_10-outlook_mail-winpc/windows-10-mail-verwijderen/81c770c5-04ac-4f2c-b5a2-5cd95801c614
anders moet je eerst eens vlug met een ander freeware mail proberen (bvb thunderbird) onder windows 10 om te zien of er niks anders meespeelt op je pc/laptop, enfin dat is wat ik eerst zou probeer bij problemen.

Als je met imap werkt riskeer je ook niet van iets te verliezen.

NB: om mail te verwijderen en terug te zetten is het mss gemakkelijker om dit tool te downloaden

Reageer