Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Beste, Ik ben sinds 13 maart bezig met de pre order. Gsm stuk, dus bestel deze online via proximus site. Lang verhaal kort, mijn gsm is stuk gegaan tijdens de 1e week van maart. Ik wou online via proximus een S9 of S9 + van samsung bestellen via een abonnement. Ik ben al jaar en dag klant bij proximus, al paar jaar via BIZ account. Ik wou deze online bestellen, maar kon niet via behouden nummer “abonnement”, proximus aanklikken. Stond er niet tussen. Toen heb ik gebeld naar de online helpdesk en heeft een dame me aan de helpdesk het online aangevraagd. Echter, zij mocht dit niet doen, waardoor dit order werd geannuleerd. Ikzelf heb dan de dag erna, samen met hulp van de helpdesk, een nieuw order geplaatst voor de galaxy S9. Toen moest ik joint aanklikken bij abonnement, om nummer te behouden en dit te kunnen bestellen. Echter, bleek dit ook weer foutief, want na contact met de webshop (aangezien ik al 4 dagen niks heb vernomen) bleek dat ik dit niet kon doen. De 100 e
hallo het is nu al 2 dagen dat we proberen onze opnames te bekijken maar er komt een scherm met "server fout deze media is niet beschikbaar" zij er werken geplant aan de server waar se niks van wisten of is er een andere oorzaak? m. v. g
Waar kan ik mijn punten zien
Wij hebben nu al verschillende keren gehad dat we verwittigingsberichten in de verkeerde volgorde krijgen. 1. +- halfweg verbruik verwittiging dat de helft van de beschikbare GB op is. --> Prima 2. Bericht dat we aantal GB overschreden hebben ten bedrage van 14 euro 3. Opgepast uw internet is op. Lijkt toch wel correcter om eerst te verwittigen dat je 4G kan afleggen voor de teller begint te lopen! Handige praktijk om mensen op kosten te jagen.
Nog iemand problemen dat als je je wil inloggen het altijd terug op het inlog menu komt.. grtjs
Kan ik via deze weg een factuur betwisten? Ik kan deze optie niet selecteren in mijn online proximus menu, ik probeer dit al een verscheidene keren gedurende 2 weken... bij details voor de factuur komt enkel de optie betalingsoverzicht en niet de keuzeoptie om een factuur te betwisten... Bij mijn nieuwe factuur van maart staat ineens een eenmalige kost van 21.36 euro en hierbij staat correctie van de maand januari, maar de maand januari is volledig correct betaald.. Kunnen jullie dit aub eens nagaan? Ik heb dit vorig jaar ook eens voorgehad bij jullie en dan bleek het ook een vergissing te zijn. Ten slotte heb ik deze mail al verstuurd op 13/3 naar het mailadres van proximus en kreeg toen een mail terug dat er een dossier met nummer 33259253 werd gestart... Maar als ik nu kijk bij mijn klachtenstatus staat er 0 klachten in behandeling... Kunnen jullie hier iets aan doen? Ik steek hier onnodig veel tijd in om dit steeds te moeten opvolgen en nakijken. Ook dient te factuur betaald te w
Beste, Sinds wij overgeschakeld zijn naar Proximus kunnen wij met onze vaste telefoon geen gebruik meer maken van de service 1919. Zou handig zijn te weten als er ons iemand gebeld heeft. Hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt
Heb in december een aanpassing laten uitvoeren in men tuttimus pack, maar deze is niet aangepast in de app. ben voor de gsm naar full control gegaan, en heb volgens de app maar 1.5G en volgens men contract 3G.
Ik heb een Plc adapter van Proximus voor uitbreiding wifi-bereik. Onlangs merkte ik dat de sticker met de code die er opkleefde verdwenen was. Kan ik deze op de een of andere manier nog gebruiken? Nieuwe code bekomen?
Ik vul mijn email en wachtwoord in maar gaat niet verder
Ondanks het instellen van de ondertitels via menu - my account - instellingen - ondertitels op de algemene manier of via de specifieke manier 'OK' --> ondertitels, krijgen we bijvoorbeeld voor het één journaal en andere programma's geen ondertitels. Kan dit liggen aan de ouderdom van de decoder of heeft iemand een bepaald idee wat we kunnen proberen om weer ondertitels te hebben ? Alvast bedankt
Ik krijg heel de tijd extra kosten op mijn abonnement rekening door itunes terwijl ik niets meer op mijn itunes account van tegoed heb staan en ik ook helemaal niks aankoop in de itunes store Kan iemand mij helpen?
Kan mijn punten niet meer zien of inruilen mijn abonnement is... mijn email is... dank u [Edit Wim: data verwijderd omwille van privacy. Gebruik PM daarvoor. Mvg]
Beste Ik heb om 17u een betaling rechtstreeks via jullie website uitgevoerd, en de betaling staat nog steeds in verwerking. ik heb via de chat contact opgenomen en daar vinden ze het blijkbaar professioneel om de klanten niet verder te helpen en droog te antwoorden. Zelfs beter, ze gaan nog de les spellen ook. Ik weet nog altijd niet waarom waarom mijn betaling niet verwerkt is . Ik heb in ieder geval het gesprek bewaard. Ik begin dat stilletjes aan beu te worden aan jullie manier van omgaan met klanten.
Vanaf 1/4 Kun je “Proximus tv” kijken in de EU. Als je via 4g wil kijken zou je op iPhone/iPad bij privacy/locatievoorziening de “Proximus tv app” moeten aanzetten. Probleem is dat deze app niet terug te vinden is in “locatievoorziening” Zal dat pas vanaf 1/4/18 mogelijk zijn of doe ik iets verkeerd ? Groetjes en bedankt Johny
Kan iemand mij zeggen hoe ik het verbruik van mijn kinderen kan controleren? Die staan onder mijn naam maar op myprox zie ik enkel mijn verbruik...
proximus, Ik ben heel ontevreden over my proximus app. Zowel inloggen als de foutmeldingen !!! ik heb dringend hulp nodig. zo is het niet meer plezant. ik heb eên samsung s8 recent gekocht via jullie met abbonement, ik bezie het toestel niet meer of krijg er een slecht g ik loop eigelijk maandelijks verliezen door het niet kunnen ingeven van opties die veranderd kunnen worden. (bv het aanzetten van betaalde nummers)( opties via de my proximus app) mpay enz.... bv ik koop heeel graag games via de xbox one met mijn abbonement. Ik probeer al maanden deze optie om te zetten dat ik speciale nummers kan bellen om dit via men abbo te laten lopen !! De 100e malen inloggen om dan een foutmelding te krijgen via my proximus app of laat staan via de web browser. want je kan inloggen via het web of proximus site zelf...ik probeer al elke avond maanden dit op te lossen... IK wil snel geholpen worden vàndaag proximus. ik weet dat dreigen over te stappen geen nut heeft en ik maar
Ik wilde weten alles ik in promotie van die 9 € en abonnement pakket er bij maar met smartphone abonnement er bij gewoon verder.lopen laten maar wat kost mij dan alles samen tv + internet en vaste lijn en mobiele telefoons er bij met heel pakket dan .zijn maken .aan 69.00€ promotie .maar is maar voor vier maanden.ik heb namelijk een leef geldt .ik heb een abonnement voor Bell bij orange.tot in de zomer.is gedaan.ik wilde bij Proximus een nieuwe smartphone met abonnement er in de Nokia Lumia 930 . alles dit mogelijk is . deze kan ik zéér goede gebreuken.jullie maken van andere smartphone.ik wilde dezelfde hebben Nokia Lumia 625 .maar een nieuwe Lumia 930 of die 830 geloof ik .is zelfde als de mijne.ben de heer Leopold houben.van abdissen straat 10 te Neeroeteren 3680
Beste, Kunnen jullie onderstaande nakijken aub: Door laattijdige installatie (fouten aan jullie kant) Werden volgende afspraken ter compensatie afgesproken: - 12 maanden lang een korting van €5. Echter zit er nu bij de factuur een mededeling dat wegens een systeemfout een onterechte korting werd toegekend. Graag deze korting dus terugzetten zoals telefonisch en per mail door jullie bevestigd werd dat we deze zouden ontvangen. - creditnota van €60 voor gebruik buiten bundel (ook telefonisch en per mail bevestigd!) Graag aanpassen op huidige factuur. Bedankt voor jullie reactie.
Ik gebruik een smartphone enkel om bereikbaar te zijn in noodsituaties. De laatste periode zijn er geen gesprekken of SMS gebeurd, mobiele data staat volledig uit (dus ook ondersteuning van eventueel zwak wifi-netwerk). Toch daalt het beschikbare krediet op de pre-pay kaart, weliswaar met enkele centiemes. Het gaat over het principe : indien geen verbruik mag/kan er ook geen aanrekening komen. Ik zou het zeer op prijs stellen dat dit door proximus onderzocht wordt en het saldo in positieve zin aangepast.
Sinds begin dit jaar noteer ik ieder "incidentje" dat zich voordoet voornamelijk met TV. Hieronder een idee : – 8 Jan ongeveer 12,00 uur : 4de lichtje van de modem is uit. Modem herstart en OK. Rond 20,00 uur wordt op TV gemeld dat er redelijk uitgebreide panne is geweest bij Proximus – 9 Jan ongeveer 13.00 uur ; Proximus TV werkt niet op tablet. Server fout. Probeer het later nog eens – 11 Jan ongeveer 17.00 uur : lampjes LAN en WiFi van de modem zijn rood. Terug OK na enkele seconden – zelfde fenomeen op 16 en 19 Januari – 5 Feb ongeveer 12.00 uur : Pauze werkt niet – Geen TV-gids – plots wordt het TV-beels zwart. Decoder herstart – terug beeld maar geen TV-gids. Om 12.45 komst alles weer goed – 7 Feb om 14.35 uur. Modem was aan het herstarten – Geen TV – Decoder herstart – Weer OK – 9 Feb om 11.00 uur. DSL-lampje op modem knippert gedurende een tiental minuten. Daarna weer OK. – 9 Feb om 20.45 uur. Decoder start plots tijdens een uitzending vanzelf op – 10
Op de faktuur is een BIZZ abonement vermeld. Dit abonement is NOOIT aangevraagd. Het heeft dan ook geen zin om dit te betalen. In het gesprek met uw medewerker op 16/09 om 14:22 werd me bevestigd dat dit BIZZ abonement onmiddellijk zou gedeactiveerd worden. Vandaag zegt uw medewerker om 15:44 exact hetzelfde. Het is de bedoeling dat het pakket dat wij op ons vorig adres KORENVELD 29 - 2150 Borsbeek hadden blijven behouden op ons huidig adres ROSEKAPELLESTRAAT 55 - 2150 Borsbeek. U gelieve de nodige handelingen uit te voeren zodat een rechtzetting kan plaatsvinden voor de vervaldag van de in referte genoemde faktuur. Uw medewerker vandaag heeft me ten stelligste beloofd dat alles binnen 1 week opgehelderd zal zijn. We zijn zeer benieuwd. v gr Hans Christiaens
Ik was reeds klant met 2 gsm's. Sinds gisteren ben ik aangesloten met internet, tv, vaste lijn en de 2 gsm's. In my Proximus kan ik enkel het verbruik van mijn gsm zien. Wanneer wordt dit aangepast zodat ik de tv app kan activeren, mijn verbruik kan zien,.... Dank u Mvg,Tom
Ik kan niet inloggen op de TV app. Wel op alle andere diensten van MyProximus maar niet op de app. Kan iemand me helpen? Mvg Tessa
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.