Skip to main content
hallo het is nu al 2 dagen dat we proberen onze opnames te bekijken maar er komt een scherm met "server fout deze media is niet beschikbaar"

zij er werken geplant aan de server waar se niks van wisten of is er een andere oorzaak?

m. v. g
Dag Stephanie,



Probeer eerst even de decoder te herstarten, stekker 20 sec. uit, en terug aan.

Als dit niet helpt, decoder terug uitschakelen, vervolgens de modem herstarten, als deze volledig is opgestart dan pas de decoder terug opstarten.

Nuttige info:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_tvtrouble/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html



mvg.
Inderdaad en als bijkomende info dat het zo kan lukken, zie ook hier > https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-opnames-41181
Ik had dit probleem ook met een opname van vannacht. Ik had al decoder en modem gereset, maar zonder resultaat.

Ik had dit via Facebook en PB gemeld en kreeg het antwoord: Bepaalde opnames zijn niet uitgevoerd door een probleem op ons netwerk. Spijtig genoeg kunnen we deze opnames niet recupereren. Het is wel mogelijk om de uitzending te bekijken via TV-Replay (indien mogelijk op dat kanaal). Onze excuses voor het ongemak.

Reageer