Skip to main content
Antwoord

2 Fouten in 1 factuur

  • March 26, 2018
  • 1 reactie
  • 87 Bekeken

Beste,

Kunnen jullie onderstaande nakijken aub:
Door laattijdige installatie (fouten aan jullie kant)
Werden volgende afspraken ter compensatie afgesproken:
- 12 maanden lang een korting van €5. Echter zit er nu bij de factuur een mededeling dat wegens een systeemfout een onterechte korting werd toegekend. Graag deze korting dus terugzetten zoals telefonisch en per mail door jullie bevestigd werd dat we deze zouden ontvangen.
- creditnota van €60 voor gebruik buiten bundel (ook telefonisch en per mail bevestigd!)

Graag aanpassen op huidige factuur. Bedankt voor jullie reactie.

Beste antwoord door WilfriedJ

Goeiemiddag,

We hebben de 50,82 EUR voor mobiel interenet verbruik gecrediteerd

We kunnen de beslissing van de facturatiedienst niet ongedaan maken door de korting die foutief werd aangerekend toch als terecht te beschouwen. Beslissingen hierover worden vanuit de fcaturatiedienst zelf gemaakt.

Mvg. Wilfried
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • March 27, 2018
Goeiemiddag,

We hebben de 50,82 EUR voor mobiel interenet verbruik gecrediteerd

We kunnen de beslissing van de facturatiedienst niet ongedaan maken door de korting die foutief werd aangerekend toch als terecht te beschouwen. Beslissingen hierover worden vanuit de fcaturatiedienst zelf gemaakt.

Mvg. Wilfried