Sinds begin dit jaar noteer ik ieder "incidentje" dat zich voordoet voornamelijk met TV. Hieronder een idee :
– 8 Jan ongeveer 12,00 uur : 4de lichtje van de modem is uit. Modem herstart en OK. Rond 20,00 uur wordt op TV gemeld dat er redelijk uitgebreide panne is geweest bij Proximus
– 9 Jan ongeveer 13.00 uur ; Proximus TV werkt niet op tablet. Server fout. Probeer het later nog eens
– 11 Jan ongeveer 17.00 uur : lampjes LAN en WiFi van de modem zijn rood. Terug OK na enkele seconden
– zelfde fenomeen op 16 en 19 Januari
– 5 Feb ongeveer 12.00 uur : Pauze werkt niet – Geen TV-gids – plots wordt het TV-beels zwart. Decoder herstart – terug beeld maar geen TV-gids. Om 12.45 komst alles weer goed
– 7 Feb om 14.35 uur. Modem was aan het herstarten – Geen TV – Decoder herstart – Weer OK
– 9 Feb om 11.00 uur. DSL-lampje op modem knippert gedurende een tiental minuten. Daarna weer OK.
– 9 Feb om 20.45 uur. Decoder start plots tijdens een uitzending vanzelf op
– 10 Feb 18.00 uur. Geen ondertitels (888). Decoder opnieuw gestart. Bericht : slechte verbinding met modem. Andere kabel gelegd tussen modem en decoder. Modem herstart, helpt niet. Terug oude kabel. Decoder herstart. TV weer OK met ondertitels.
– 19 Feb Happy House van Proximus is geweest. Volgens de technicus waren er nogal veel problemen met de V5-decoder. Deze werd vervangen door een compacte (zonder HD) V6.
- 13 Mrt rond 12.00 uur Geen digitale TV op kanalen vanaf 40 tem 70. Eerst decoder herstart, hielp niet. Dan Modem herstart, dan decoder. Weer OK
- 14 Mrt 16.00 Geen internet. Modem herstart en OK
- 17 Mrt 13.00 uur idem als op 13 Maart. Modem herstart en OK
Hoe kan ik van dat gedoe af geraken?
Antwoord
Aanhoudende Proximus problemen
Beste antwoord door KimB
Ik zie niet direct een probleem op je lijn zelf, ik stel voor dat je toch nog eens een happy house afspraak maakt zodat alles bij jou thuis nog eens kan nagekeken worden.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_happyhouse/particulieren/discover/altijd-dichtbij/happy-house.html?v1=shorturl&v6=happyhouse
Groeten, Kim
https://www.proximus.be/nl/id_cr_happyhouse/particulieren/discover/altijd-dichtbij/happy-house.html?v1=shorturl&v6=happyhouse
Groeten, Kim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
