Kan ik via deze weg een factuur betwisten? Ik kan deze optie niet selecteren in mijn online proximus menu, ik probeer dit al een verscheidene keren gedurende 2 weken... bij details voor de factuur komt enkel de optie betalingsoverzicht en niet de keuzeoptie om een factuur te betwisten...
Bij mijn nieuwe factuur van maart staat ineens een eenmalige kost van 21.36 euro en hierbij staat correctie van de maand januari, maar de maand januari is volledig correct betaald.. Kunnen jullie dit aub eens nagaan? Ik heb dit vorig jaar ook eens voorgehad bij jullie en dan bleek het ook een vergissing te zijn.
Ten slotte heb ik deze mail al verstuurd op 13/3 naar het mailadres van proximus en kreeg toen een mail terug dat er een dossier met nummer 33259253 werd gestart... Maar als ik nu kijk bij mijn klachtenstatus staat er 0 klachten in behandeling... Kunnen jullie hier iets aan doen? Ik steek hier onnodig veel tijd in om dit steeds te moeten opvolgen en nakijken. Ook dient te factuur betaald te worden tegen 29/3, maar ik betaal niets zonder extra uitleg vanwaar die 21.36 euro komt en ik wil dan ook achteraf geen aanmaningskosten betalen!!!!
klantnummer is 611684948
Antwoord
Betwisting factuur en klacht hierover op 13/3 nog steeds niet in behandeling!!!
Beste antwoord door LorentzV
Goededag,
De eenmalige kost komt van verbruik dat niet werd aangerekend op de vorige factuur wat nu gecorrigeerd werd. Dit gaat over de 1u12minuten bellen in de EU bovenop de 2u10 linuten die je al had gebruikt nationaal. In jouw abonnement in die periode, had je 120 minuten.
Groetjes,
Lorentz.
De eenmalige kost komt van verbruik dat niet werd aangerekend op de vorige factuur wat nu gecorrigeerd werd. Dit gaat over de 1u12minuten bellen in de EU bovenop de 2u10 linuten die je al had gebruikt nationaal. In jouw abonnement in die periode, had je 120 minuten.
Groetjes,
Lorentz.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.