Op de faktuur is een BIZZ abonement vermeld. Dit abonement is NOOIT aangevraagd. Het heeft dan ook geen zin om dit te betalen.
In het gesprek met uw medewerker op 16/09 om 14:22 werd me bevestigd dat dit BIZZ abonement onmiddellijk zou gedeactiveerd worden.
Vandaag zegt uw medewerker om 15:44 exact hetzelfde.
Het is de bedoeling dat het pakket dat wij op ons vorig adres KORENVELD 29 - 2150 Borsbeek hadden blijven behouden op ons huidig adres ROSEKAPELLESTRAAT 55 - 2150 Borsbeek.
U gelieve de nodige handelingen uit te voeren zodat een rechtzetting kan plaatsvinden voor de vervaldag van de in referte genoemde faktuur.
Uw medewerker vandaag heeft me ten stelligste beloofd dat alles binnen 1 week opgehelderd zal zijn.
We zijn zeer benieuwd.
v gr
Hans Christiaens
Bladzijde 1 / 1
Hallo Hans, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen, dan bekijken we dit even voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.