Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste Aangezien wij voor 1 jaar naar Canada verhuisd zijn 2 weken geleden, hebben mijn echtgenoot en ik in een Proximus centrum te Brasschaat onze GSM-abo's laten omzetten naar de Pay&Go formule. Mijn echtgenoot heeft 2 weken geleden succes de omschakeling gemaakt. Op de dag van ons vertrek heb ik (nog op Belgisch grondgebied) via de herlaadcode voor 50 EUR proberen herladen. Dit lukte echter niet. Nu op Canadees grondgebied kan ik niet herladen met de code en ook niet via de online toepassing. Mijn gsm geeft geen netwerk aan en op het scherm staat 'Geen service'. Ik kan dus niet meer bellen of gebeld worden. Ik vrees nu zelfs dat mijn gsm nr. werd stopgezet. Hoe kan ik dit oplossen? Opdat ik nu toch mijn nummer behoudt en Pay&Go klant wordt, en bij terugkeer volgende zomer mijn abo opnieuw kan hervatten? Alvast bedankt voor het advies.
Beste, Ik heb zojuist mijn smartphone (galaxy S6 edge) geüpdatet naar de nieuwe android 6.0.1. Alles loopt perfect, behalve mijn internet. Ik kan opzich nog aanduiden dat ik mijn 4G wil aanzetten, maar toch kan ik het niet gebruiken. Weten jullie soms hoe ik dit probleem kan oplossen?
Beste, Met veel plezier had ik kennis genomen van jullie actie om alle data gebruikt op de app Pokémon Go, gratis te maken. Gisterenavond heb ik hier uitgebreid van gebruik gemaakt; toen ik echter vanmorgen mijn MyProximus applicatie opende, schrok ik: alle data van die avond is mij aangerekend (om en bij de 300MB) ! Graag had ik hierover een advies of een oplossing. Alvast bedankt.
Gisteren merk ik weer eens een abnormaal internetgebruik (38GB). Dat verbruik ik nooit. Er zijn ook weer geen upload te zien. Vorig jaar had ik ook in de maand juli zo'n gelijkaardig abnormaal verbruik. De maand later was alles terug normaal. Ik hoop dat het niet aanhoud want anders kom ik met mijn 500GB niet toe deze maand. Ik vermoed een fout bij Proximus? Weet iemand raad?
Ik zou een gsm nummer moeten overzetten van een mini sim-kaart naar een nano sim-kaart. Ik heb de nano sim-kaart al in mijn bezit. Kan iemand de nieuwe nano sim-kaart activeren met het bestaande gsm-nummer? Edit Wim: verplaatst naar subforum Telefonie
Beste, Ik kreeg onlangs een mail dat mijn klacht met ref.27372502 is afgesloten dd 1 augustus 2016.Raar want tot op heden heb ik geen enkel antwoord of reactie ontvangen op mijn vraag om mijn oude afstandsbediening (met oud logo Belgacom) te vervangen door een nieuwe afstandsbediening (met nieuw logo Proximus) en met mogelijkheid tot aansluiten op mijn nieuwe decoder via radiofrequenties.De nieuwe handleiding (afgeleverd bij het ophalen van mijn nieuwe decoder) is immers gebaseerd op deze vernieuwde afstandsbediening.Alsnog hopende op een oplossing,mijn dank voor uw welwillende medewerking
ik wil me een extra wifi-bridge online bestellen, maar dat lukt niet. Er zit nooit iets in t mandje. Ik geraak ook niet in de winkel zelf. Hoe kan ik dit oplossen.
Enkele weken geleden de Bbox 3 geinstalleerd. Op zich geen probleem. Wifi verbinding via 5GHz geen probleem voor Iphones, tablet en laptop. Maar vervelend dat bij het opstarten de toestellen automatisch de Wifi verbinding via 2.4GHz kiezen. En dat lukt niet. Iphone meldt een verkeerd wachtwoord (alhoewel handmatig aangepast), de laptop meldt 'beperkte toegang'. Om ook een uitgebreidere ontvangst te hebben, hebben wij een adapter extender (ook niet goedkoop) aangeschaft, maar...geen resultaat. Daarom heb ik de helpdesk gecontacteerd en heel vriendelijke man aan de telefoon gehad (moet gezegd worden). Samen een aantal stappen doorlopen, uitleg over het verschil tussen 2.4 en 5 GHz en tot slot de melding dat het een 'beetje stoeien' zou worden om de juiste instellingen en/of frequenties te vinden. Nu 'stoei' ik al een week of 2, maar sta nog geen stap verder. Daar net 'gechat' met een proximus-medewerker die mij aanraadde om de modem te resetten, ondertussen uitgevoerd maar niet opgelost
Vorige week donderdag een abo+ iphone besteld via de webshop voor de zaak van mijn man. Betaling is doorgegaan en heb bevestigingsmail gekregen (in het Engels). Vandaag wordt dus zijn nummer overgezet van orange naar proximus, maar we hebben nog geen nieuwe gsm of simkaart gezien! In de mail staat dat men hem zal contacteren om af te spreken wanneer de gsm kan geleverd worden: hoe doet met dat als je niet gebeld kan worden??? Dan maar naar proximuscentrum geweest: daar vindt men zelfs de bestelling niet terug, ook niet met mijn bevestigingsmail in de hand!! Ik weet echt niet waar ik nu terecht moet; niemand bij proximus kan me verder helpen ...
Beste Proximus, Waarom kan een geretourneerde zending (bestelling bij Premium Club) gewoon niet terug gestuurd worden naar het juiste afleveradres? Ik wacht nu al 13d op mijn nieuw toestel. En krijg geen gehoor bij Proximus. Ik heb een juist en volledig afleveradres opgegeven en op de Bpost tracking staat een onvolledig afleveradres (geen straatnaam). Wordt dit manueel overgenomen? Ja, zo kan Bpost natuurlijk niet correct afleveren. Waarom kan Px niet meer initiatief tonen om dit correct, zelfstandig en snel op te lossen. (ben me nu aan het inhouden...) Graag een snelle en kordate reactie. Mvg,
Beste, Om de afstand van 2 verdiepingen te overbruggen van het VDSL aansluitpunt tot 2 PC's heb ik gekozen voor ruckus voor internet. Dit heeft 1,5 jaar perfect gewerkt. Sinds gisteren merk ik op 1 PC dat de netwerkverbinding vaker wegvalt. Dit kan opgelost worden door de ruckus receiver even uit te schakelen en terug aan te zetten. Op de andere PC is geen probleem, ook TV blijft werken. Is het mogelijk dat er een probleem is met deze ene ruckus receiver of moet ik het ergens anders gaan zoeken ? Reeds gecheckt: - alle lampjes op deze ruckus receiver blijven groen en blijven aanhoudend branden, ook tijdens het wegvallen van de verbinding. - al geprobeerd om de connectie/netwerkverbinding te resetten vanop de pc, maar probleem is daarmee niet verholpen. Enkel ruckus receiver uit- en inschakelen helpt. fc684280 Bedankt !
Ik heb zopas via e-services bij de rubriek mijn lopend verbruik gezien dat er verschillende dagen en meermaals per dag gesprekken zullen worden aangerekend naar het nummer 027213443, een mij volledig onbekend nummer waarna ik ook NOOIT heb gebeld. Graag zou ik deze gesprekken verwijderd zien in "mijn lopend verbruik" want IK HEB ZE NOOIT GEDAAN en ook zou ik dit nummer voor mij geblokkeerd wordt gemaakt. Ik ben uiterst verbaast hoe dit mogelijk is. Ik gebruik nooit mijn vast toestel tijdens de piekuren (heb 2 gsm's waarvan ik zelfs nooit de tegoeden helemaal kan opgebruiken) en heb ook nog steeds tegoeden voor verbruik staan voor mijn vaste lijn via premiumpunten. Wie kan mij helpen om deze NIET GEDANE GESPREKKEN te annuleren en uit mijn lopend verbruik te verwijderen, het bewuste nummer 027213443 te blokkeren en na te gaan hoe dit tot stand is kunnen komen en wat of wie de oorzaak hiervan zijn. Het is telkens hetzelfde nummer meermaals per dag Dank bij voorbaat voor alle hulp en an
Geachte, Waarom kan concurrent Telenet tv zender days of our lives overnemen en proximus niet? Dacht misschien bij jullie en movies en series te kunnen vinden;Maar jammer genoeg niet. Vind dit jammer ... weet dan ook niet of nog langer bij jullie klant wilt zijn 😞 Als ik mijn favoriete serie niet kan zien bij jullie. Met vriendelijke groeten silvia
Ik kreeg steeds de volgende foutmelding als ik mijn factuur wil bekijken op MyProximus (zie afbeelding) Ik weet dat ik nog een openstaande rekening heb. Ik had gisteren gebeld naar de klantendienst en die gaven mij een gestructureerde mededeling, nu blijkt deze niet te kloppen (ik krijg een foutmelding als ik wil overschrijven) Ik ga sowieso morgen nog eens opnieuw bellen om de gestructureerde mededeling te checken. Maar iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? (Ik kan ook niet aanvinken dat ik mijn factuur via e-mail of sms wil, sinds ik daar ook steeds een foutmelding krijg dat er een technische storing is) groetjes Emma
ik heb vaste telefoon en internet bij proximus ik wil graag proximus tv maar de bbox staat bij de telefoontoegang en de tv staat aan de overkant van de living wat zou ik nodig hebben voor proximus tv naast een decoder? adapter wifi wifi bridge start kit adapter + wif ik geraak er niet uit wijs
Nav van onze aanvraag tot nummeroverdracht ontvingen wij van u een nieuwe simkaart op 4 augustus. 6 augustus 's morgens is de simkaart van onze vorige operator buiten werking gesteld. Tot nu toe werkt de nieuwe simkaart nog steeds niet?
Hoe kan ik mijn gebruikersnaam(forum) wijzigen? Ik heb mijn nummer gebruikt om in te loggen en dat lijkt me geen goed idee!
Ik kreeg deze week en vandaag opnieuw een sms om vervallen(?)factuur te betalen. Na een half uur proberen om een medewerker aan de lijn te krijgen vertelde die mij dat ik een openstaand bedrag had van vorig jaar (september) en van vorige maand(juni). Ik heb dit nagekeken op mijn rekening uittreksels en die zijn WEL betaald. Ik moet dit betalen willen mijn telecom diensten verzekerd blijven en om geen betalende herinneringsbrief te krijgen. Wat een service!
Wifi valt te pas of onpas uit. BBox 3 (Sagencom) sinds 27/05/2016. BBOX 2 gaf eigenlijk geen problemen. Na resetten of uitzetten modem probleem tijdelijk verholpen. Soms zelfs voor langere periodes. Alle suggesties van uw forum reeds uitgevoerd.(wijzigen kanaal, ......) Onaangenaam verrast door de hoogte van mijn laatste factuur. Logisch als je bedenkt dat je zonder WiFi op het 3G of 4G netwerk surft (met mijn tablet -Proximus maar ook met de Smartphones - Telenetabonnement) BBox 3 vervangen door ander toestel op advies van de helpdesk: probleem blijft. Het WiFI signaal komt na verloop van tijd vanzelf terug… Kan onderstaande er iets mee te maken hebben ? # Bij Internet onderbrekingen # Om te kontroleren of je internet onderbrekingen te wijten zijn aan verbrekingen tussen je modem en Belgacom, kan je best je verbindingstijden even kontroleren op e-services door te surfen naar: my Connection Times Eens ingelogd, kies je voor "alle verbindingen" best "enkel ADSL" dan
Ooit was er alleen Pay & Go Easy Al een paar keer met Pay & Go Smart uitgegleden, daar beltegoed na 1 maand zondermeer gewist wordt. Nooit een woord van uitleg gekregen waarom ik in tariefplan Smart zat, dus iedere laadbeurt na 1 maand bye bye belkrediet, terwijl echtgenote wel 1 jaar krediet had. Dus met vallen en opstaan ondervonden hoe weinig transparant dit alles is. Nu naar Belgacom winkel gegaan, en voor zoon internet optie gekocht , blijkbaar heb ik nu een pay & go MAX formule gekoppeld aan dit nieuw telefoonnummer voor 15 euro. Echter ik zie nu na aanschaf dat ik mogelijk slecht geadviseerd ben en voor Pay & GO+ had kunnen kiezen. Mijjns inziens is Max voor 15 euro interessant als je veel belt, je krijgt 90 minuten extra, doch alles vervalt na 1 maand. GO+ daarentegen slechts 20 minuten gratis, doch data 500MB, en belkrediet voor 1 jaar ????? Het is altijd hetzelfde het is zo onduidelijk opgesteld. Mijn vragen V1: Is het zo dat Pay & Go + minder belminuten extra heeft,
Hoe komt het dat ik niet kan zappen met Proximustv app. Via Proximustv app zegt (Gelieve dit toestel op het zelfde wifi netwerk als uw decoder te koppelen.) Terwijl op de decoder twee toestellen gekoppeld zijn ( Mijn PC en Mijn smartphone) hoe belachelijk is dat niet.
Craagje vaste lijn kost 21.5 euro/maand maar in een pack 9 euro/maand Internet comfort kost 38.95 , samen 47.95 euro/maand Als ik die samen in een pack doe ben ik duurder uit namelijk 53.95 euro/maand. Wat is dan het voordeel? Het zou sneller en ik het 500mb ipv 100md om te downloaden maar dan betaal ik hier gewoon meer voor. Misschien snap ik het niet maar ik denk dat we voor de gek gehouden worden.
probleem: het is mij en anderen met een proximus of scarlet abon. onmogelijk een gsm met een orange betaalkaart te bereiken zowel telefoneren als sms, dit nummer kan ons wel bereiken en sms sturen! erop antwoorden of telefoneren lukt ook niet. enkele uren versleten met helpdesk proximus en orange zonder resultaat aan de toestellen ligt het niet de sims in andere toestellen en op andere locaties geven de zelfde fout melding "the number is not in use"
Ik heb een week geleden een ongelukje gehad met mijn Iphone SE. (Factuurnummer 8293628, aankoopdatum: 12.04.2016). Ik ging er vanuit dat waterschade niet binnen garantie viel. Daarom ging ik met mijn toestel naar de dichtstbijzijnde Proximuswinkel met de vraag wat ik kon doen. Zij hebben mij gezegd dat dit inderdaad niet binnen garantie viel, dat zij het toestel konden terugsturen naar Apple maar dat Apple na het openen van mijn toestel zouden zien dat het gaat om waterschade en mij zouden zeggen dat ik dus een nieuw toestel moet aankopen. Daarop raadde de Proximusmedewerker mij aan om verderop in de Zandstraat te Herentals naar een onafhankelijke herstellingsdienst te gaan. Ik heb hun advies opgevolgd en heb mijn toestel daar binnengeleverd. Daar hebben ze mijn gsm enkele uren bijgehouden, waarna ik bericht kreeg dat ik mijn gsm mocht afhalen maar dat ze helaas niets voor mij konden doen. Ten einde raad, ben ik dan alsnog naar de Applewinkel (Maes Herentals) gegaan. Zij zeiden dat w
Maanden geleden heb ik een web formulier ingevuld met de vraag op een blz. mijn Proximus website een zin te verwijderen:nl.dat mijn Wi-Fi hotspot niet geactiveerd was.Hetgeen niet klopt.Alles werkt perfect.Antwoord van PX per mail:Hotspot activeren.Uiteraard foutief antwoord. Vrijdag 5/8/16 bel ik klantendienst met het inzicht dezelde vraag te stellen. Eerste poging:bezet toon. Tweede poging:Lukt.Dame in kwestie besluit dat dit een fout is op de pagina van de website.En schakelt mij door.Weer een bezet toon. Gezien er geen webformulier meer bestaat voor klachten zit ik strop.En zo kan ik blijven bellen. Hoe kan ik dit opgelost krijgen??
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.