Skip to main content
Vraag

Activering simkaart

  • August 7, 2016
  • 5 reacties
  • 535 Bekeken

Nav van onze aanvraag tot nummeroverdracht ontvingen wij van u een nieuwe simkaart op 4 augustus. 6 augustus 's morgens is de simkaart van onze vorige operator buiten werking gesteld. Tot nu toe werkt de nieuwe simkaart nog steeds niet?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Elsa
  • August 7, 2016
Heb je het toestel al eens volledig uitgezet en terug opgestart

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 7, 2016
Ja, dit heb ik al een aantal keer geprobeerd.

Elsa
  • August 7, 2016
Ik zou toch eens bellen naar de helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u) al weet ik niet of daar iemand zit om je bij dergelijke problemen te helpen maar ik zou het toch doen je kan er niks bij verliezen.
proximus.be/contact

Fonz
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • August 7, 2016
En je hebt toch beltegoed op die nieuwe sim gezet hoop ik ? ( Want het beltegoed van je vorige operator ben je kwijt )

Elsa
  • August 8, 2016
Zonder bellen moet ze natuurlijk ook werken.