Skip to main content
Antwoord

Pokémon Go data wordt mij aangerekend volgens MyProximus

  • August 8, 2016
  • 2 reacties
  • 281 Bekeken

Beste,

Met veel plezier had ik kennis genomen van jullie actie om alle data gebruikt op de app Pokémon Go, gratis te maken.
Gisterenavond heb ik hier uitgebreid van gebruik gemaakt;
toen ik echter vanmorgen mijn MyProximus applicatie opende, schrok ik:
alle data van die avond is mij aangerekend (om en bij de 300MB) !

Graag had ik hierover een advies of een oplossing.
Alvast bedankt.

Beste antwoord door Wim

Ik heb je bericht verplaatst naar dit subforum.
Heb je deze post al gelezen, JeGo97:
https://nl.forum.proximus.be/nieuws-3/gratis-data-voor-pokemon-go-das-gewoon-de-max-35224/index1.html#post554149

Groeten,
Wim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • August 8, 2016
Ik heb je bericht verplaatst naar dit subforum.
Heb je deze post al gelezen, JeGo97:
https://nl.forum.proximus.be/nieuws-3/gratis-data-voor-pokemon-go-das-gewoon-de-max-35224/index1.html#post554149

Groeten,
Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 8, 2016
Bedankt voor de snelle respons, ik had al heel wat rondgekeken hier maar deze boodschap had ik nog niet gelezen.