Beste,
Met veel plezier had ik kennis genomen van jullie actie om alle data gebruikt op de app Pokémon Go, gratis te maken.
Gisterenavond heb ik hier uitgebreid van gebruik gemaakt;
toen ik echter vanmorgen mijn MyProximus applicatie opende, schrok ik:
alle data van die avond is mij aangerekend (om en bij de 300MB) !
Graag had ik hierover een advies of een oplossing.
Alvast bedankt.
Antwoord
Pokémon Go data wordt mij aangerekend volgens MyProximus
Beste antwoord door Wim
Ik heb je bericht verplaatst naar dit subforum.
Heb je deze post al gelezen, JeGo97:
https://nl.forum.proximus.be/nieuws-3/gratis-data-voor-pokemon-go-das-gewoon-de-max-35224/index1.html#post554149
Groeten,
Wim
Heb je deze post al gelezen, JeGo97:
https://nl.forum.proximus.be/nieuws-3/gratis-data-voor-pokemon-go-das-gewoon-de-max-35224/index1.html#post554149
Groeten,
Wim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
