Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Deze nacht rond 2h50 kreeg ik twee smssen om een "ZapFi" -account te activeren. bedrijf zou failliet zijn (info internet) Ik kreeg een link om te volgen met activatiecode... Iemand die weet wat dit is ??
De vraag staat al in het onderwerp. Ik heb regelmatig last van waarschuwingen dat mijn mailbox bijna of helemaal vol is, omdat die 1GB écht niet meer van deze tijd is (Telenet biedt 5GB).. In Internet Comfort kan ik 4 mailboxen aanmaken, maar kan ik die extra-mailboxen gewoon ook gebruiken voor één mailadres, en lopen bij een volle mailbox de verdere mails dan automatisch door naar de 2e nog lege mailbox? Het is altijd zo'n gedoe om die mailbox te reduceren met de mails die de grootste bijlagen hebben. En laten doorsturen naar Googlemail vind ik ook geen échte oplossing.
Beste, Ik heb een maxi pack met de optie I-Office voor een fix ip met daarachter Cisco Router RV325 met VLan's en een aantal servers. Vroeger heb ik meerder malen geprobeerd om de BBOX 3 te gebruiken maar deze bleek altijd al snel onvoldoende te zijn of vaak niet geschikt voor windows domeinen (bugs in BBOX) of Vlan's. Graag had ik een technisch antwoord hoe dat Proximus hun BBOX3 opzet bij kleine en middelgrote bedrijven die ook een fix ip hebben met een Cisco hardware, VLAN's, dmz, windows domain, mail, sharepoint en andere servers achterliggend. Laat Proximus de BBOX3 PPPOE connectie maken en dan één firewall/portforwarding rule dat alle verkeer (TCP, UDP, Protocol 6in4 (Lees Microsoft DirectAccess), etc) doorstuurt naar een business grade firewall/router en die hardware alle vlan routing etc laten doen. Momenteel heb ik de BBOX3 ingesteld dat deze geen PPPOE, DHCP, Wifi functies doet. Helaas kan ik de firewall van de bbox niet wijsmaken dat ie alles moet doorgeven aan
Heb mij onlangs laten overhalen om via m'n opgespaarde punten een nieuw toestel aan te schaffen. Een Nokia Lumia520 lek mij wel OK. M'n punten omgeruild en via de post het toestel een tweetal weken geleden ontvangen. De SIM-kaart van m'n vorige toestel werd door de Belgacom-medewerker aangepat zodat m'n SIM-kaart formaat paste in het nieuwe toestel. Na één dag kreeg ik al problemen. Het toestel laadde niet goed op. Ik wachtte efkens af want dit is een probleem met meerdere batterijen. Batterijen moeten eerst een paar keer opladen en ontladen om goed te kunnen werken. Maar toch blijf ik met problemen zitten. Het toestel valt om de haverklap uit en valt met geen stokken meer op te starten. Telkens moet ik de batterij er uit halen en na een paar keer proberen kan ik soms het toestel opstarten. M'n geld kwijt, m'n punten kwijt en een toestel dat niet goed werkt. Van Belgacom verwacht ik dat ze toestellen leveren die goed zijn en geen prutsen die mij
mijn probleem is, steeds bij het inloggen op de site "192.168.1.1" of "mymodem" bij het ingeven van het wachtwoord krijg ik steeds "identificatiefout". Heb al alles geprobeerd en al 100 maal de sticker gecontrolleerd om zeker te zijn dat ik het juist heb; wat kan ik doen?
Is er een mogelijkheid om een detail factuur te ontvangen aangezien de elektronische variant on line te vaak niet beschikbaar is?
Hoe kan ik mijn bestaand proximus GSM abonnement toevoegen aan mijn bestaand Pack. Ik heb dit via e-service geprobeerd. maar op een gegeven moment kan ik proximus niet kiezen. mvg Patrick
Woensdag 20 april was de nieuwe Proximus TV software geïnstalleerd op de V5 decoder. Onze televisie is een Samsung. Vóór 20 april kon met de -toets (links bovenaan op de afstandsbediening van de V5 decoder) de volgende acties mee uitgevoerd worden: 1. tegelijk de televisie aanzetten + de decoder uit slaapstand halen; 2. tegelijk de televisie uitzetten + de decoder in slaapstand zetten (en dan nog een dikke 10 minuten wachten tot de motor volledig stilvalt). Echter met de nieuwe Proximus TV versie vanaf 20 april werkt punt 1 (tegelijk de televisie aanzetten + de decoder uit slaapstand halen) nog steeds. Maar punt 2 (tegelijk de televisie uitzetten + de decoder in slaapstand zetten) met deze TV-toets lukt niet meer; enkel de televisie wordt uitgezet. Om de decoder in slaapstand te plaatsen moet de -toets (rechts bovenaan op de afstandsbediening van de V5 decoder) extra worden gebruikt (en dan ook nog een dikke 10 minuten wachten tot de motor volledig stilvalt). Is dit een b
Ben naar proximus winkel geweest met mijn zuster om haar email account in te vullen. Het duurde ongeveer 2 minuten om klus te klaren . Prijs 10 euro ,das 300 euro per uur ,Wat een service , Zo goedkoop zeg ,hoe kunnen ze eraan uit ,zal natuurlijk niet nalaten om proximus aan iedereen aan te raden Edit Wim: verplaatst naar subforum Telefonie
Kan ik mijn kaart herladen op een manier dat het meer dan een maand geldig is? En indien niet, kan dat bij andere providers wel?
Ben op vakantie en ontvang tientallen berichten met als afzender Info berichten en inhoud bv RM26303 en andere ... Inhoud RM26303 tientallen berichten... Wat is dit,wordt dit aangerekend en hoe te stoppen ? Edit Wim: verplaatst naar subforum Telefonie.
hallo, ik ben al lang bestaande klant bij proximus, heb 5 dagen geleden een iphone se besteld met groter abonnement, mits een paar voorwaarden, in tegenstelling tot nieuwe klanten, komt de gsm niet binnen de week aan en ik moest een formulier invullen. nu is mijn vraag de levering van de gsm gebeurt via kiala, we zijn ondertussen 5 dagen verder en kan niks tracken, heb nog niets van info ontvangen 😞 maar het grappig is wel... dat mijn abonnementswijziging binnen de 2 dagen in orde was. maar op mijn gsm zou ik wel 3 tot 6 weken moeten wachten mmm lijkt me ook niet echt correct... plus na onderzoek toch veel klachten gevonden van mensen die hetzelfde besteld hadden om dan achteraf na herhaaldelijk bellen te horen hadden gekregen dat ze niet meer op voorraad waren... ik hoop dat dit niet hier het geval is 😕 ik vind het gewoon ontzettend frustrerend dat ik niks info krijg en mij lijkt het sterk dat in deze tijd een levering 3 tot 6! weken kan duren,maar het abonnement voor
Gisteren voor de zoveelste keer aan de telefoon gehangen met PX omdat ik de opgenomen programma's niet kan bekijken. Voor de zoveelste keer testen gedaan en volgens PX ligt het aan mijn decoder. Dus deze voormiddag kom er een technieker aan mijn deur voor omruiling van de decoder. Hebben mij gisteren klaar en duidelijk gezegd ik dat straks met de omruiling terug een V5 met of zonder harde schijf zal krijgen en dit op mijn uitdrukkelijke vraag. Ik wil die mini niet heb er geen scherm op. Nu moet mijn tv niet aan staan om te luisteren naar de radio kan mijn zenders selecteren via het scherm op de decoder met de mini kan je dat niet, dan moet de tv aan liggen. Zal wel deze namiddag rapportje plaatsen hoe het afgekopen is. grtt
Hallo ik heb een comfortpack van proximus.Normaal gezien krijg ik cloud van 10 gb.ik kan die cloud wel overal opzetten maar ik krijg geen toegang tot die cloud.ze gingen mijn paswoord terug linken aan mijn e-mail adres,maar volgens mij is dit nog steeds niet gebeurd.groetjes Axel.
Geachte, Ik ben aan het twijfelen om de Xiaomi Mi5 te kopen. Op internet heb ik gelezen dat er problemen zijn met de 4G-ondersteuning van die gsm. Ik heb opgezocht dat de frequentie 1800MHz de frequentie is die proximus gebruikt voor zijn 4G-netwerk. Deze gsm zou deze frequentie moeten ondersteunen volgens de specs. Is het dan gegarandeerd dat ik een goede 4G-verbinding heb in Europa?
Sinds enkele tijd krijg ik geen ondertiteling meer bij de Spaanse uitzending. Op bv. één en BBC lukt het wel. Ik heb de decoder al enkele malen gereset, maar dit geeft geen oplossing. Wat is een oplossing?
hoe kan je meerdere gsm nummers toevoegen? Edit Wim: verplaatst naar MyProximus
Nergens op de website staat bermeld houveel mailboxen er zijn inbegrepen in dit abonnement. Kan iemand mij dit laten weten?
Ik ben sinds mijn tienerjaren klant bij Proximus, altijd netjes mijn facturen betaald en eigenlijk altijd tevreden geweest tot nu. Ik ben op vakantie geweest en ben hierbij in verschillende landen geweest (2 Europese landen en 1 topbestemming). Heb enkel 2 dagen in de Europese bestemmingen mijn daily travel passport geactiveerd (€2/dag) waarbij ik 1 dag klaarblijkelijk over mijn verbruik ben gegaan maar véél te laat een waarschuwing kreeg (kan dit nog begrijpen maar bon). In de topbestemming heb ik hier ook gebruik van gemaakt (€5/dag) en online gecontroleerd op hoeveel mijn rekening stond (€30). Van het moment dat ik op het internet ging kreeg ik een sms dat mijn internetverbruik is afgesloten omdat ik aan de maximum van €60 zit en moest bellen om deze beperking af te zetten. Ik heb uiteindelijk gebeld naar de klantendienst vanuit deze topbestemming (in de SMS stond duidelijk dat dit volledig gratis is) om te vragen hoe dat het net komt dat ik aan dit bedrag zit, niemand kon me helpen
Op welke manier kan je checken of de actie (gratis 4g voor Pokemon go) werkt? Aangezien het op het eerste zicht niet actief lijkt
Ik ben aan het bekijken of ik niet beter over kan stappen op een ander tariefplan, maar ik vind weinig informatie. Kan ik ergens een uitgebreide vergelijking vinden tussen Pay&Go smart (wat ik nu heb) en Pay&Go+? Als er nog andere Pay&Go-formules zijn waarnaar ik kan overschakelen, wil ik daar ook wel informatie over. Bedankt!
Ben op reis geweest en was vergeten Belgacom te betalen voor bijna 2 weken .. Heb nog gebeld dat ik dit zeker ging betalen een bedrag van 173€ als ik terug kwam en gaf ook de datum.. Toen ik thuis kwam was uiteraard mijl tv en internet afgesloten.. Heel ontgoocheld in Belgacom..heb ze vandaag betaald en ook weer gebeld voor alles te activeren maar moet wachten tot ze het geld ontvangen hebben.. Dit was mijn Voorlaatste factuur ik betaal bij Belgacom want ik ga met plezier weg naar Telenet..
Beste, Ik heb reeds al enkele dagen mijn pay&go kaart proberen herladen via de website maar ik krijg enkel een leeg scherm te zien bij "identificatie". Heb dit reeds enkele malen gemeld aan Proximus maar 't probleem blijft...Nog iemand problemen mee?
Hallo, na 15 jaar met de full package (gsm's, internet, 2 tv's, sportabo) overgestapt van Telenet naar Proximus. Vlotte installatie gistermorgen door een supervriendelijke technieker gekregen. TV beneden speelt perfect. Ruimere dekking in huis ogv internet met 1 modem ivm Telenet met 2 modems. Gisteravond merkte ik echter een probleem op: TV boven is via HDMI op de decoder aangesloten, die via een powerline adapter op de modem beneden is aangesloten. Alle HD-kanalen geven perfect beeld. Alle niet-HD kanalen geven 2 seconden goed beeld, waarna het beeld zodanig gepixeld wordt dat je het verschil tussen een luis en een olifant niet meer kan herkennen. Het eigenaardige is dat de replay's van de programma's niet-HD wél degelijk goed lopen. Iemand een tipje?
Als ik via internet explorer 11 de bladzijde http://www.proximus.be/nl/personal/ bevriest mijn scherm 8 op de 10 keer kan niets meer doen. Kan enkel via taakbeheer de internetbladzijde sluiten. Hebben er nog mensen er last van? Tweede probleem is dat ik zie staan in mijn winkelmandje 4 aankopen Proximus TV Gift Card (weet intussen dat deze kaarten niet meer bestaan maar ze staan wel in mijn mandje en heb ze al 10 keer verwijderd, ze blijven maar terug komen. Heb intussen Firefox even opgestart en daar bevriest het scherm niet. Is er een oplossing ervoor PX?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.