Nokia Lumia 520
Heb mij onlangs laten overhalen om via m'n opgespaarde punten een nieuw toestel aan te schaffen. Een Nokia Lumia520 lek mij wel OK. M'n punten omgeruild en via de post het toestel een tweetal weken geleden ontvangen. De SIM-kaart van m'n vorige toestel werd door de Belgacom-medewerker aangepat zodat m'n SIM-kaart formaat paste in het nieuwe toestel. Na één dag kreeg ik al problemen. Het toestel laadde niet goed op. Ik wachtte efkens af want dit is een probleem met meerdere batterijen. Batterijen moeten eerst een paar keer opladen en ontladen om goed te kunnen werken. Maar toch blijf ik met problemen zitten. Het toestel valt om de haverklap uit en valt met geen stokken meer op te starten. Telkens moet ik de batterij er uit halen en na een paar keer proberen kan ik soms het toestel opstarten. M'n geld kwijt, m'n punten kwijt en een toestel dat niet goed werkt. Van Belgacom verwacht ik dat ze toestellen leveren die goed zijn en geen prutsen die mij ergeren. Ik moet toch geen toestel aanschaffen en hopen dat ze goed werken. Nee, ik moet wanneer ik een toestel aanschaf een toestel ontvangen dat mij voldoende garantie geeft om behoorlijk te kunnen werken. Grrr.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.