Skip to main content

Nokia Lumia 520

• November 2, 2013
  • 4 reacties
  • 349 Bekeken

Heb mij onlangs laten overhalen om via m'n opgespaarde punten een nieuw toestel aan te schaffen. Een Nokia Lumia520 lek mij wel OK. M'n punten omgeruild en via de post het toestel een tweetal weken geleden ontvangen. De SIM-kaart van m'n vorige toestel werd door de Belgacom-medewerker aangepat zodat m'n SIM-kaart formaat paste in het nieuwe toestel. Na één dag kreeg ik al problemen. Het toestel laadde niet goed op. Ik wachtte efkens af want dit is een probleem met meerdere batterijen. Batterijen moeten eerst een paar keer opladen en ontladen om goed te kunnen werken. Maar toch blijf ik met problemen zitten. Het toestel valt om de haverklap uit en valt met geen stokken meer op te starten. Telkens moet ik de batterij er uit halen en na een paar keer proberen kan ik soms het toestel opstarten. M'n geld kwijt, m'n punten kwijt en een toestel dat niet goed werkt. Van Belgacom verwacht ik dat ze toestellen leveren die goed zijn en geen prutsen die mij ergeren. Ik moet toch geen toestel aanschaffen en hopen dat ze goed werken. Nee, ik moet wanneer ik een toestel aanschaf een toestel ontvangen dat mij voldoende garantie geeft om behoorlijk te kunnen werken. Grrr.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

• November 4, 2013
 Beste,
Wanneer u via Premium Club een gsm toestel heeft besteld heeft u eveneens recht op 2 jaar garantie.
U dient contact op te nemen met het Repair Center op het gratis nummer 080015690 en dit met het garantiebewijs van het toestel bij de hand.
Het Repair center zal de gegevens vermeld op dit document op vragen en zal een herstelling aanvragen.
Mvg Eva

• Apprentice
  • August 5, 2016
Bij Belgacom leveren ze schijnbaar producten met problemen, en doen daarna of ze gek zijn en laten je in de kou staan. idd toestel van week oud opsturen om 6 weken ofzo zonder tel te zitten, de geleverde lumia 650 bij nw abonnement loopt in 3a4 uur leeg. ze wetne echt niet wat er aan de hand is maar verkopen het wel en service nul

Elsa
  • August 6, 2016
Ik heb mijn lumia gekocht in een groot warenhuis en heb net het zelfde voor gehad , omdat het onder garantie viel heb ik het ook binnen gedaan en weken later pas terug gekregen, en ik laat je tweemaal raden of het opgelost was !!!!
Het is soms triestig als je op garantie en service moet rekenen, ik had mss de moeite moeten doen om het bij testaankoop en de ombudsman aan te klagen maar aangezien ik daar in het verleden niet veel steun gekregen heb, heb ik er ook maar van afgezien, je wordt daar op den duur zo moe van ......

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • August 6, 2016
Ik heb mijn Lumia al een paar jaar geleden gekocht in een Proximus center en die werkt nog altijd prima (hout afkloppen). Ik ben daar heel tevreden over en ik doe daar veel mee: surfen, mailen, gebruik meerdere apps en moet hem gewoonlijk om de 24 u opladen. Ah ja, ik gebruik hem ook als GSM. :-)))
Over de kwaliteit van nieuwe smartphones wordt veel geklaagd, ze worden er dan ook met miljarden uitgedraaid en zoals Elsa al zei: 'als je op garantie en service moet rekenen'... Een spijtige realiteit.