Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste, We zitten met een doormeldsysteem waarbij verschillende personen een sms ontvangen bij het overschrijden van de temperatuur van de koelkamers. Soort van doormelding alarm. Hiervoor word een pay en go kaart gebruikt met belwaarde 10 euro. Echter deze kaart steekt niet in een gsm, dus we krijgen geen verwittiging indien deze gaat vervallen. Nu lijkt het alsof de kaart niet meer geldig is, bij het intypen van de nummer. Wat kan ik nu het beste doen om de nummer te behouden? Daar ikzelf niet bij de kaart kan, deze is door technieker geinstalleerd in het systeem. Tevens zou ik graag willen weten , als we de kaart van 10 euro herladen met 10 euro word de geldigheid dan opnieuw met 12 maanden verlengt? Mvg, Franky
Zaterdag ll voor 15€ herladen op de GSM van mijn zoon, maar niets ontvangen, Geen SMS, geen belbedrag. wel een play & gold code. hoe moet ik hiermee verder gaan?
0478XXXXX krijg bepaalde sms'n niet aan
Sinds kort komen mijn sms'jes naar een persoon aangesloten bij een andere operator niet meer aan. De berichten geraken verzonden maar ze ontvangt ze niet. Ze heeft mijn nummer niet geblokkeerd en ik ben ook in staat haar te bellen maar m'n berichten komen helaas niet aan. Dit probleem doet zich nog maar enkele dagen voor maar leid wel tot vervelende situaties.
Beste Na de omruilig van mijn oude digibox naar de nieuwe digibox zou ik nog graag de opnames van de oude digibox willen behouden en kunnen zien. Hoe kan ik dit nog voor elkaar krijgen? Kan ik nog de oude digibox gebruiken om die oude opnames te zien? (eens geprobeerd maar niet gelukt spijtig genoeg) Kunnen jullie me aub helpen hiermee? Alvast bedankt. Mvg
Hallo, Ik ben woonachtig in Nederland maar heb veel interesse in de Belgische Proximus League (1B dus dit jaar). Is het mogelijk om in NL op een of andere manier jullie uitzendingen te kunnen bekijken? Bijvoorbeeld met een online abbonnement oid? Ik hoor het graag! Mvg, Ramon
Ik had een serieopname geprogrammeerd van Rizzoli&Isles en tot deze week (dinsdag 21 juni 2016) ging alles goed. Tot er geen opnames meer bijkwamen. Opnieuw proberen te op te nemen (enkele aflevering en serieopname) maar niks lukt. Decoder al meermaals herstart (aan-af-knop, stekker uittrekken) Ik ben radeloos... Help?
Heb sinds kort een nieuwe pc. Krijg mijn mails binnen op pc, smartphone en ipad. Als ik mails verwijder op mijn gsm, dan zijn ze ook weg op pc. (zoals ik het wil). Maar als ik mails verwijder op pc, dan krijgen ze op mijn gsm een donkere kleur maar ze blijven staan. Ik zou graag willen dat als ik mails verwijder op mijn pc, ze ook onmiddellijk verwijderd zijn op mijn gsm. Wat moet ik doen? gegevens gsm : inkomend : imap.skynet.be beveiliging : SSL poort : 993 uitgaand : relay.skynet.be beveiliging : TLS poort : 587 Dank!
Is het correct de FON snelheid via een pc beperkt is tot 3 mbps? Dit lijkt me ongelooflijk laag! Hoe kijk je dan TV op een FON netwerk?!
Beste, Ik heb een corporate abonnement via mijn werkgever die ik zelf betaal met 10 gb aan data onbeperkt bellen enz.... Nu is mijn vraag als zware gebruiker. Ik heb een nieuw toestel nodig en ik betaal altijd volle pot voor een toestel. Krijg ik als corporate klant ( meer dan 3000 abonnementen , overheid ) geen korting op de aanschaf van een nieuw toestel ?? En indien ja geldt mijn korting in elk proximus verkooppunt? Welke toestellen kan ik korting op krijgen en wat bedraagt de prijs dan juist want dit is onduidelijk. Kunt U me hierop antwoord geven want heb dringend een ander toestel nodig. Bij voorbaat dank, Koen
Ik weet mijn gebruikersnaam niet .hoe kan ik die terugvinden . Ik kan alleen mijn wachtwoord veranderen .
Beste, Een tijdje geleden heb ik mijn Bizz Club punten ingeruild voor 2 filmtickets Kinepolis. Ik mocht de mail met codes goed ontvangen, doch omwille van een synchronisatiefout werd mijn mailbox volledig gewist. Is het mogelijk om de desbetreffende mail met de codes van de filmtickets nogmaals te mailen? Bedankt voor uw antwoord. Met vriendelijke groeten, JR
Als professionele klant bij Proximus zou je een garante service krijgen binnen een korte termijn . Zo zou er een technieker bij mij langs komen om een probleem op te lossen met proximus tv . Op de beloofde dag komt er dus iemand van Proximus , althans dat denk je dan als klant . Maar groot is mijn verbazing dat de man in kwestie een koerier is van Eurosprinters die in onderaanneming voor proximus decoders afleveren met een beperkte kennis om de decoders aan te sluiten. Dat is dan de geprezen service voor business klanten van proximus . Als je dan nadien de enquête invult en vraagt om een oplossing dan komt er gewoon geen gehoor. Heel triestig dat een van de grotere providers zo te kort schieten. Van mij mogen ze heel hun boeltje komen halen ! Voor de zoveelste keer teleur gesteld in Proximus
Vinden jullie het normaal dat een factuur dd. 21 juli 2016 pas op 2 augustus (maximum 1 augustus) in de brievenbus steekt, met het dwingende verzoek te betalen voor 5 augustus 2016. Een toffe manier om kosten te kunnen aanrekenen voor aanmaningsberichten...
Hallo, ik heb sinds een aantal jaar een vast pakket van tv en internet. Laatst ben ik verhuisd en heb mijn pakket ook verder uitgebreid naar vaste telefonie. Blijkbaar moet ik voor de installatie nogal veel betalen. Naast de installatie kosten van ong 59€ moet ik ook nog eens activeringskosten betalen en dit ter waarde van 59€. Dit ondanks dat er bij de installatie vermeld werd dat er geen extra kosten zouden zijn... Is dit normaal? Enkel voor nieuwe klanten is de installatie gratis... Ze zouden beter hun vaste klanten gratis hun pakket laten uitbreiden.
Beste, Ik vond hier ook een ander topic waar dezelfde vraag gesteld is, maar geen duidelijk antwoord is op gekomen (2 maanden terug). Als je via mijn proximus, naar "betaal nu" gaat, dan staan daar 3 banken waarmee je kan betalen. De uitzondering hier is BNP. Waarom is dit niet mogelijk, en wordt dit in de toekomst nog mogelijk? Mvg J.J.
Ik heb sinds kort vaste telefonie maar ik zie nooit wie er belt. Ondanks dat de beller niet anoniem belt, komt op het scherm 'anonieme beller'. Kan iemand mij zeggen hoe ik dat aanpas? Ik heb de handleiding van de telefoon al verschillende keren geraadpleegd maar vind niets. Zou het aan een instelling van Proximus kunnen liggen? Zo ja, kan er iemand mij helpen? Dank je wel!
Hallo, Sinds een tijdje duurt het soms tot 2 dagen vooraleer ik een sms bericht ontvang, ook voor gemiste oproepen. tevens ontvang ik bijna geen ontvangst bevestigingen meer. Kunt U mij raad geven? of zijn er nog personen die dit meemaken?? Zelf berichten versturen is geen probleem, bellen en of opgebeld worden is ook probleemloos.
Ik heb een Loewe TV Individual en een Bose surroundsysteem met AV35 Control Console en aparte Bose afstandsbediening. Mijn Belgacom TV afstandsbediening is een V4. Met de vorige Proximus TV-versie, kon ik alle functies met mijn Bose afstandsbediening vervullen. Het voordeel van deze Bose is dat die ook door kasten enz. doorgaat zodat er niks moet blijven openstaan om het signaal te laten doorgaan. Met de nieuwe versie Proximus TV, zijn er een aantal functies die ik niet meer met de Bose afstandsbediening kan doen, zoals b.v. het scherm uitschakelen terwijl de radio aanstaat, en het systeem volledig uitschakelen gaat ook niet meer met die Bose. Wat kan/moet ik doen om de Bose afstandsbediening terug alle functies te laten vervullen? Alvast bedankt.
Is het mogelijk om het volledig overzicht zoals facturen, internetverbruik (niet mobiel maar ook van het "in-house" internetverbruik) van mijn comfort pakket te zien op de myproximus app? Net zoals je zou inloggen op de myproximus website.
wie kan mij helpen? heb mijn vrouw haar kaart proberen op te laden via internet met als resultaat dat mijn geld van mijn rekening is maar het belkrediet niet op haar kaart is gekomen
Beste Omdat ik al even in het buitenland zit wou ik juist men abonnement verbruik (sms'en en belminuten) checken, maar als ik bij my Proximus op verbruik klik zie ik enkel een kader met u hebt nog geen internet verbruikt maar niks over sms'en en telefoneren. Ik heb al bij alles gekeken ook mijn facturen kan ik via pdf niet openen, dat icoontje zie ik helemaal niet staan. Weet u hoe ik dit toch kan zien, zodat ik weet aan welke rekening ik zal zitten als ik thuis kom. Groeten Elien
Dag allen, Eind juni is onze BBox 3 defect geraakt door een blikseminslag en is een technicus van Proximus (of een partner, ik was zelf niet thuis) langsgeweest die een nieuwe BBox 3 heeft geplaatst (een Technicolor ipv de Sagem die er eerst stond). Daarnaast heeft hij ook de kabel die van de BBox naar de VDSL-splitter ging losgemaakt en rechtstreeks in het doosje achter de splitter aangesloten. Voor dit gebeuren haalden we al maanden met gemak downloadsnelheden van 60 á 70 Mbps, sindsdien nog amper 25 á 28 Mbps (en in de eerste weken bovendien regelmatig onderbrekingen in de verbinding). Er is in de tussentijd een tweede technicus langsgeweest die iets zou hebben gecorrigeerd aan het voornoemde kabeltje, maar dit heeft niet geholpen. Aangezien we een zeskoppig huishouden zijn dat volop gebruik maakte van die ruime bandbreedte, zijn de frustraties de voorbije maand nogal opgelopen. Daarstraks heb ik een helpdeskmedewerker aan de lijn gehad die er misschien geen zin meer in had va
Hallo, Ik zet op een BBOX2 met port forwarding poort 8090 open (ook al met andere nummers geprobeerd). Eerst in LAN Servers alle instellingen, daarna Apply zoals het hoort. Als ik dan met Open Port Check Tool bekijk of de poort effectief open staat (via het externe IP adres : 8090) dan is dat inderdaad het geval gedurende een twintigtal seconden, maar daarna staat de poort weer als "Closed' en verdwijnt ze ook weer uit de lijst LAN Server in de BBOX. Heeft iemand enig idee waarom het port forwarding openstellen heel even lukt, maar de poort daarna weer dicht gaat? Alvast bedankt!
Ik vroeg deze ochtend een daily travel pass aan voor mijn vakantie in het buitenland. Toch kan in niet op het internet. Bericht 'pdp-identiteit niet geactiveerd. Bellen met klantendienst heeft niets geholpen.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.