Skip to main content
Vraag

Corporate abonnement via werkgever

  • August 3, 2016
  • 1 reactie
  • 404 Bekeken

Beste,
Ik heb een corporate abonnement via mijn werkgever die ik zelf betaal met 10 gb aan data onbeperkt bellen enz....
Nu is mijn vraag als zware gebruiker. Ik heb een nieuw toestel nodig en ik betaal altijd volle pot voor een toestel. Krijg ik als corporate klant ( meer dan 3000 abonnementen , overheid ) geen korting op de aanschaf van een nieuw toestel ??
En indien ja geldt mijn korting in elk proximus verkooppunt?
Welke toestellen kan ik korting op krijgen en wat bedraagt de prijs dan juist want dit is onduidelijk.

Kunt U me hierop antwoord geven want heb dringend een ander toestel nodig.
Bij voorbaat dank,
Koen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • August 3, 2016
Deze vraag moet je stellen aan je SPOC (Single Point Of Contact) van je werkgever.
De spoc kan je vertellen welk contractvoorwaarden er gelden voor de eindgebruikers.
Ik ben zelf ook een spoc, en bij ons gelden er géén gunstvoorwaarden bij aankoop toestel door de eindgebruiker.