Skip to main content
Antwoord

Factuur te betalen binnen de drie dagen??

  • August 2, 2016
  • 7 reacties
  • 296 Bekeken

Vinden jullie het normaal dat een factuur dd. 21 juli 2016 pas op 2 augustus (maximum 1 augustus) in de brievenbus steekt, met het dwingende verzoek te betalen voor 5 augustus 2016. Een toffe manier om kosten te kunnen aanrekenen voor aanmaningsberichten...

Beste antwoord door HeidiE

Hey Lander,

Da's inderdaad niet normaal!

We werken sinds vorige maand met een nieuw facturatiesysteem en zijn tot de vaststelling gekomen dat enkele facturen veel te laat werden verzonden.

Om onterechte kosten te vermijden, worden de aanmaningsberichten van de betrokken facturen tijdelijk opgeschort.

Je hebt tot 15/08/16 de tijd om te betalen!

Groetjes,

Heidi
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 2, 2016
Hey Lander,

Da's inderdaad niet normaal!

We werken sinds vorige maand met een nieuw facturatiesysteem en zijn tot de vaststelling gekomen dat enkele facturen veel te laat werden verzonden.

Om onterechte kosten te vermijden, worden de aanmaningsberichten van de betrokken facturen tijdelijk opgeschort.

Je hebt tot 15/08/16 de tijd om te betalen!

Groetjes,

Heidi

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • August 2, 2016
Je kunt je ook laten verwittigen per mail en/of per SMS.

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • August 2, 2016
Dat is PX. Ze doen maar zonder te verwittigen. Maar als wij te laat zijn dan is het gelijk prijs.

RedsFan
Forum|alt.badge.img+4
  • August 2, 2016
Mijn laatste factuur (juli) is ook laat toegekomen, pas op 18 juli zat deze in de brievenbus (schoonmoeder kwam de post uit halen) en moest betalen tegen de 25 ste juli.
Ik was wel al vertrokken op vakantie en heb dan maar via " myproximus " gekeken tegen wanneer het moest betaalt zijn en de storting geregeld via pc banking

Elsa
  • August 2, 2016
Ik kijk ook altijd eens op myproximus als ik de factuur niet tijdig ontvang en betaal dan van daaruit online

  • Apprentice
  • August 2, 2016
In hetzelfde schuitje als lander123.
Factuur ontvangen (SMS) op Ma 01/08/2016, en vervaldag reeds op 02/08/2016
normaal ook Proximus email te ontvangen, doch geen gekregen of teruggevonden!

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • August 2, 2016
Hallo iedereen,

Er zijn momenteel enkele moeilijkheden met het versturen van de facturen. In dat verband staat er een bericht op onze contactpagina .
Groeten,
Wim