Skip to main content

Pdp niet geactiveerd

  • July 30, 2016
  • 8 reacties
  • 8602 Bekeken

Ik vroeg deze ochtend een daily travel pass aan voor mijn vakantie in het buitenland. Toch kan in niet op het internet. Bericht 'pdp-identiteit niet geactiveerd. Bellen met klantendienst heeft niets geholpen.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Elsa
  • July 31, 2016
Als ik op internet eens vlug rondneus zie ik precies dat dit precies met iPhones het meest voorvalt, kan het mss helpen als je gegevens van de provider eens opnieuw instelt
APN enz: http://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/configuratietool.html
Toestel eens heropstarten mss ook eens doen als je het nog niet gedaan hebt ?

  • Auteur
  • Newbie
  • July 31, 2016
Welke gegevens moet ik bij APN instellen, Elsa?

Elsa
  • July 31, 2016
Als je die link volgt die ik hierboven gepost heb kan je dit allemaal vinden , ik heb nu als vb de iPhone 6s gekozen


  • Auteur
  • Newbie
  • August 1, 2016
APN staat correct ingesteld

Elsa
  • August 1, 2016
mss best toch eens een privé bericht sturen aan Het Proximus Team
Zodat ze dit toch nog eens kunnen nakijken.

  • Auteur
  • Newbie
  • August 1, 2016
Heb ik gisteren gedaan. Geen reactie.

Elsa
  • August 1, 2016
je kent dat systeem van brieven die binnen komen op een bureau (zeker op een zondag) die worden opeengestapeld en geldt de eerste zal de laatste zijn en de laatste de eerste :D
daarom zou ik er ene opnieuw sturen met de vraag of ze het al nagekeken hebben of alles in orde is, enfin u doet uiteraard uw goesting mee 😉

  • Auteur
  • Newbie
  • August 1, 2016
Bedankt voor de tip. Hopelijk komt het nu in orde.